Niedziela, 24.11.2024, Imieniny: Flora, Jan, Roman
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (102)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +10
    ~ rufioo
    Sobota, 27.08

    powiem tak, nie ma co zbytnio debatować czyja to wina, tak samo jak nowaczyk, słonina, czy inny tusk czy kaczor, wszyscy ci "ojcowie" narodu robia tylko pod siebie, pamiętajcie nikt nam nic nie da, sami musimy zadbać o siebie. pozdrawiam

  2. 2
    +10
    ~ waldorf
    Sobota, 27.08

    Gdy tak czytam to coś mi się wydaje, że ~realista to internauta, który w wyborach samorządowych uaktywniał się pod nickiem ~niebieski (ach ta szczupłość kadr elbląskich w każdym "obszarze" ! {modne PRowsko słowo:-)} )i wówczas próbował przekonywać mnie, że Polacy na Wyspach Brytyjskich zajmują wysokie kierownicze stanowiska i będą wracać do Polski z myślą o swoich dzieciach, przywożąc przy tym masę szmalu do zainwestowania, bo tu jest wyższy poziom kształcenia. W podobnym tonie PRował wówczas Nowaczyk, najprawdopodobniej dlatego, że w podobnym tonie PRował Tusk. No chyba, że to nie jest `niebieski` to wtedy lekkie sorki, ale stylowo to tak jakoś wygłąda. W każdym razie dziś czytam, że za dwupasmowy odcinek drogi S7 z Elbląga do Pasłęka miałbym podziękować PO. Niby dlaczego? Przecież plany budowy dróg ekspresowych i autostrad przygotowywane były jeszcze za koalicji SLD-PSL, a ostateczną "kropkę na i" postawiła koalicja PiS-LPR-Samoobrona, zamieniając plany w znacznie szybciej postępujący niż do tamtej pory czyn. I to w tamtym właśnie okresie po raz pierwszy usłyszałem konkret, mówiący, że droga S7 od Gdańska do granic województw warm-maz. i mazowieckiego powinna być ukończona do końca 2014 r. Platformie podziękować można co najwyżej za to, że ten termin nie zostanie dotrzymany, a za odcinek Elbląg-Miłomłyn co najwyżej podziękujmy GDDKiA za to, że w miarę szybko go rozpoczęła i platforma nie była w stanie już cofnąć tej inwestycji, co w przypadku innych odcinków, ku zdziwieniu nawet samego Protasa, który wojował z własną partią o nie wykreślanie odcinków, na które rozpisano już przetargi miało niestety miejsce.

  3. 3
    +3
    ~ obserwator
    Sobota, 27.08

    nie chce się wymądrzać ale o nieciekawej sytuacji tej firmy wiadomo było nie od dziś wystarczy prześledzić notowania giełdowe za 3 lata z ogromnym spadkiem przed 2 laty i kolejna dużą przeceną w zeszłym miesiącu.... http://www.bloomberg.com/apps/quote?ticker=SJGR:DC#chart ciekawe czy miasto się w jakiś sposób zabezpieczyło. podejrzewam, że nie bo zależało nam na tej inwestycji a kolejne zabezpieczenie podraża inwestycje i zniechęca inwestora... więc rozkopy szybko nie znikną;///

  4. 4
    +2
    ~ ja
    Sobota, 27.08

    a co się stało z firmom która miała produkować kutry rybackie w Elblągu ?

  5. 5
    +4
    ~ nord
    Sobota, 27.08

    Kolejna poza wymienionymi wcześniej niezrealizowana inwestycja choć w mniejszej skali to 3 -poziomowy Pub - Specjal ,ktory mial powstać na wyspie Spichrzów przy moście , a inwestorem mial być Browar. Czekam na stanowisko Prezydenta Nowaczyka lub jego rzeczniczki w sprawie inwestycji w Elblągu . Ostatnio coś malo konkretnego ma do powiedzenia, chyba ,że o studentach na krańcu świata., ale niechby zrobił dla nich coś materialnego ,choćby Klub.

  6. 6
    +1
    ~ znafca
    Sobota, 27.08

    Musze rozczarować lokalnych malkontentów na czele z fanami PIS i innych populistycznych środowisk, ale „realista” ma sporo racji. Nie chce was obrażać, ale nie macie zielonego pojęcia o skali inwestycji drogowych w Polsce! Prawda jest taka, że za rządów PIS były plany, ale co najwyżej w postaci kresek na mapce nie wspominając już o braku finansowania;) To właśnie rząd PO znowelizował przepisy prawne, które odblokowały inwestycje drogowe w Polsce. Zapomnieliście już wszyscy, jaki był bałagan z odwołaniami od wyniku przetargu, jak przegrani sabotowali budowy protestami? Właśnie rząd PO-PSL zmienił przepisy, które zlikwidowały ten chaos! To, co głosi PIS to kłamstwo, jesteście po prostu okłamywani i traktowani jak „ciemny lud”. Czas inwestycji drogowych w Polsce to nie 5 a 3 lata i to włącznie z powstaniem ich planów. Jeżeli chcecie mieć, choć blade pojecie o tym temacie to poczytajcie sobie forum drogowe „scyscrapercity”;) Poza tym musicie się zdecydować albo chcecie mniejszy dług publiczny albo więcej dróg, których budowa zwiększa zadłużenie Polski. Przykładowo odcinek S7 Gdańsk – Elbląg będzie kosztował ok. 4 mld zł, skąd wziąć taka kasę? Reasumując przestańcie wierzyć w tą wstrętną pisowsko-sldowską propagandę i wyczytajcie cała prawdę na „scyscrapercity”!;)

  7. 7
    +2
    ~ moi
    Sobota, 27.08

    fundusze inwestycyjne teraz rzucaja sie na inwestycje wlasnie tego typu: galerie handlowe w nienajwiekszych miastach. mamy hosse na rynku nieruchomosci wiec jest spora szansa, ze znajdzie sie inwestor. poza tym popieram znafce, najglosniej krzycza ci, ktorzy w rzeczywistosci nie maja nic do powiedzenie, gdyz swoich stanowisk nie opieraja na merytorycznej wiedzy. krzykami, klamstwami i bezsensowna krytyka nie mozna rzadzic panstwem.

  8. 8
    --1
    ~ mario
    Sobota, 27.08

    za czsow PO nigdy nic dobze nie zrobiono wiec nie ma co sie dziwic rzadzacy rzadza beznadziejnie moze wezcie chinczykow

  9. 9
    +2
    ~ pesymista
    Sobota, 27.08

    Realista dostałeś robotę od PO to siedź cicho. Czteropasmówka na Pasłęk jak i wiele innych inwestycji to plany, projekty, uzgodnienia, wywłaszczenia ( jak trzeba ), pozyskanie unijnych środków itd, itd sama budowa to pikuś. Plany jak wiele innych są jeszcze za M.Pola i przed nim tylko, że na zakończenie schrzanionych inwestycji każdy wypina pierś i ogłasz ja zbudowałem. Budowa jest NAJŁATWIEJSZA

  10. 10
    +2
    ~ iiiii
    Sobota, 27.08

    Już się nacieszyliśmy nową galerią..... a Nowowiejska była robiona, teraz wszystko rozkopane roz.... i co - tak zostanie za zimę i pewnie jeszcze bardzo długo... TRAGEDIA

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0024430751801