Plan działania mam już prawie gotowy- do końca marca go zakończę, przedstawię Prezydentowi a potem myślę, że szerokiej publiczności. Będzie można podyskutować, skrytykować, pochwalić. Ameryki w nim nie odkrywam- wzorowany jest na znacznie bardziej zaawansowanych w kulturze rowerowej miastach Europy i Polski. Zainteresowanych zapraszam na moją stronę http://marecki.home.pl/, gdzie w LINKOWNI jest trochę adresów stron związanych z tematyką komunikacji rowerowej. I bez obaw- ulicy Pułkownika Dąbka zwężać naprawdę nie zamierzamy. Ale zniechęcać do samochodów w mieście i owszem. To naprawdę wszystkim wyjdzie na dobre. Pozdrowienia.
Troszkę byłem w świecie i takich arteri z nikąd do nikąd jak ul.Ogólna nie wypatrzyłem.
Widziałem skrzyżowania drogi dwujezdniowej tzw. szybkiego ruchu z autostradą zajmujące circa 3 hektary gruntu.
A węzeł wschdni, kolizyjny w Elblągu zajmuje ok. 20 hektarów.
Nie znam p. Turleja, ale pewnie ma rację.
Dyskusję na ten temat należy podjąć, bo tu chodzi o olbrzymie marnotrawstwo pieniędzy.
Który z kierowców jest zadowolony z nowego skrzyżowania między ratuszem a sądem, a troszkę kosztowało( pewnie o to chodzi! )
Co poprawiło? W trakcie przebudowy miało większą przepustowość.
Panie OR to już jest jakaś informacja, nie chodzi o to aby wymagać cudów po kilku dniach, ale na starcie trzeba zakomunikować innym dokąd ma się zamiar dotrzeć, teraz wiemy, że powstaje jakiś plan działania i bardzo dobrze. Wydaje się, że przed przedstawieniem prezydentowi powinien być poddany konsultacjom "rowerowym" m.in. Grupie Rowerowej STOP, NEKSUSOM, ESR. moze na forum . Niech się rowerzyści wypowiedzą jeśli chcą, a jak nie chcą niech potem nie marudzą, że coś jest nie tak jak im się wydaje. Pomijając juz wszystko, bardzo bym prosił OR aby zrobił coś z krawężnikami na uliczce łączącej 12 Lutego z Królewiecką (chociaż w tym komuszym mieście powinna się nazywać Kaliningradzka jak rondo), to jest skandal, szkoda słów aby to opisywać, ludzie schodzą z rowerów aby móc jechać dalej, cała sprawa to 1 godzina pracy dla gościa od polbrukow, wstyd,że do tej pory nikt tego nie zauważył i nie poprawił.
utrzymanie dróg w dobrym stanie... która elbląska ulica jest w zadowalającym nas stanie? Ulice wyglądają lepiej niż ser szwajcarski... :/ jak zwężą drogę będą mieli mniej do łatania dziur = zaoszczędzone pieniążki, do tego ekologię wesprą... parodia.... ludzie są na tyle wygodni, że nie zrezygnują z samochodów, a w związku z tym w szczycie Elbląg będzie nie do przejechania.... powodzenia dla zmotoryzowanych!
a ja proponuję, aby wybydować drogę dla rowerów w kierunku Suchacza
Co oni wymyślają? Polbruk jest tańszy niż asfalt! Dlaczego u mnie na osiedlu kładli polbruk zamiast asfaltu na ulicy? Bo jest taniej!
Plan działania mam już prawie gotowy- do końca marca go zakończę, przedstawię Prezydentowi a potem myślę, że szerokiej publiczności. Będzie można podyskutować, skrytykować, pochwalić. Ameryki w nim nie odkrywam- wzorowany jest na znacznie bardziej zaawansowanych w kulturze rowerowej miastach Europy i Polski. Zainteresowanych zapraszam na moją stronę http://marecki.home.pl/, gdzie w LINKOWNI jest trochę adresów stron związanych z tematyką komunikacji rowerowej. I bez obaw- ulicy Pułkownika Dąbka zwężać naprawdę nie zamierzamy. Ale zniechęcać do samochodów w mieście i owszem. To naprawdę wszystkim wyjdzie na dobre. Pozdrowienia.
Troszkę byłem w świecie i takich arteri z nikąd do nikąd jak ul.Ogólna nie wypatrzyłem. Widziałem skrzyżowania drogi dwujezdniowej tzw. szybkiego ruchu z autostradą zajmujące circa 3 hektary gruntu. A węzeł wschdni, kolizyjny w Elblągu zajmuje ok. 20 hektarów. Nie znam p. Turleja, ale pewnie ma rację. Dyskusję na ten temat należy podjąć, bo tu chodzi o olbrzymie marnotrawstwo pieniędzy. Który z kierowców jest zadowolony z nowego skrzyżowania między ratuszem a sądem, a troszkę kosztowało( pewnie o to chodzi! ) Co poprawiło? W trakcie przebudowy miało większą przepustowość.
Panie OR to już jest jakaś informacja, nie chodzi o to aby wymagać cudów po kilku dniach, ale na starcie trzeba zakomunikować innym dokąd ma się zamiar dotrzeć, teraz wiemy, że powstaje jakiś plan działania i bardzo dobrze. Wydaje się, że przed przedstawieniem prezydentowi powinien być poddany konsultacjom "rowerowym" m.in. Grupie Rowerowej STOP, NEKSUSOM, ESR. moze na forum . Niech się rowerzyści wypowiedzą jeśli chcą, a jak nie chcą niech potem nie marudzą, że coś jest nie tak jak im się wydaje. Pomijając juz wszystko, bardzo bym prosił OR aby zrobił coś z krawężnikami na uliczce łączącej 12 Lutego z Królewiecką (chociaż w tym komuszym mieście powinna się nazywać Kaliningradzka jak rondo), to jest skandal, szkoda słów aby to opisywać, ludzie schodzą z rowerów aby móc jechać dalej, cała sprawa to 1 godzina pracy dla gościa od polbrukow, wstyd,że do tej pory nikt tego nie zauważył i nie poprawił.
ten co klepie
Zawsze wiedzialam, ze ten Turli jest jakis dziwny. Juz w V LO byl jakis taki inny.
utrzymanie dróg w dobrym stanie... która elbląska ulica jest w zadowalającym nas stanie? Ulice wyglądają lepiej niż ser szwajcarski... :/ jak zwężą drogę będą mieli mniej do łatania dziur = zaoszczędzone pieniążki, do tego ekologię wesprą... parodia.... ludzie są na tyle wygodni, że nie zrezygnują z samochodów, a w związku z tym w szczycie Elbląg będzie nie do przejechania.... powodzenia dla zmotoryzowanych!