Zamknac, zlikwidowac, zwezic wszystko :) a za pare lat nie bedzie ani alkoholu, ani papierosow, ani samochodow i rowerow :) Kononowicz popiera Turleja :)
Przepraszam a co znaczy zwęzic , wydzielić w pasie jezdni drogę dla rowerów . A co z ulicami gdzie jest już wąsko , Panie Turlej troszkę więcej rozumu w rozumie, niech Pan rowerem do UM dojeżdża bedziej więcej miejsca.
Zgadzam się z propozycją pod warunkiem,że Pan Prezydent będzie jeżdził do pracy,na spotkania w garniturze i na rowerze/a nie jak obecnie zieonym Superbem/.To samo ucznią vice i wszyscy radni PO.
Elbląg naprawdę nie jest aż takim dużym miastem żeby wszędzie gnać samochodem - np. od centrum Ogrody na Zawadzie do ul. Hetmańskiej są niecałe 3 km! Czy to naprawdę za daleko na spacer albo rower? Krytyków pomysłu ograniczania ruchu samochodowego zachęcam do np. obserwacji poznańskiego projektu "Tempo 30" (http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,9094765,Tempo_30_uratuje_centrum_Poznania_.html). Tam w ścisłym centrum miasta od czerwca będzie ograniczenie prędkości do 30 km/h - wszyscy możemy sprawdzić czy to "utrudnianie życia kierowcom" się sprawdzi (ja stawiam, że to rozwiązanie będzie miało znacznie więcej zalet niż wad). Przeczytajcie w/w artykuł i zrozumcie, że nikt w Elblągu nie zamierza zwężać jednopasmowych ulic, ale po prostu dalsze rozbudowywanie i poszerzanie już istniejących (vide: zmarnowany plac w centrum przy Grota-Roweckiego) NIE POMOŻE zmniejszyć korków. Co najwyżej utrudni życie pieszym. Zastanówcie się nad poznańskim spostrzeżeniem z w/w artykułu: "Przejezdność, płynność jazdy, stały się w naszej kulturze bożkami. Są ważniejsze niż bezpieczeństwo i komfort pieszych albo warunki mieszkania w starych dzielnicach. Ja uważam, że to błąd - płynność ruchu niech sobie będzie priorytetem na przelotówkach i dwupasmówkach. A na pozostałej części miasta najważniejsze powinno być to jak się mieszka, spaceruje, wypoczywa i robi zakupy."
Panie Turlej robi Pan pod górkę obecnemu prezydentowi, jest on lubiany, a przez te głupie pomysły tylko mu Pan szkodzi.
Nie ma Pan innych lepszych pomysłów jako radny , to będą pierwsze i ostatnie 4 lata w radzie.
ten pomysł jest jak najbardziej BEZNADZIEJNY
ciekawi mnie tylko czy ten pan co wpadł na ten pomysł jeżdzi rowerem do pracy........?????
a tak poza tym ile miesięcy można jeżdzic rowerem w naszym klimacie z żoną i dwójką dzieci?? heeeee
no już nie wspomnę jak robimy większe zakupy .....
niech pan Robert Turlej walnie się w główkę i do roboty a nie o pierdołach myśli
Niewątpliwie samodzielny referent Turlej myslał o szerokich ulicach Moskwy lub New Yorku.
Zamknac, zlikwidowac, zwezic wszystko :) a za pare lat nie bedzie ani alkoholu, ani papierosow, ani samochodow i rowerow :) Kononowicz popiera Turleja :)
Panie Turlej tym swoim pomysłem to zwężyłeś sobie grono wyborców. To z pewnością będzie pana ostatnia kadencja w UM
Turlej chce zrobić z Elbląga prowincję. On chyba dostał od Olsztyna zlecenie na zrobienie z Elbląga wiochy
Komentarz zablokowany z powodu naruszenia regulaminu!
Przepraszam a co znaczy zwęzic , wydzielić w pasie jezdni drogę dla rowerów . A co z ulicami gdzie jest już wąsko , Panie Turlej troszkę więcej rozumu w rozumie, niech Pan rowerem do UM dojeżdża bedziej więcej miejsca.
Zgadzam się z propozycją pod warunkiem,że Pan Prezydent będzie jeżdził do pracy,na spotkania w garniturze i na rowerze/a nie jak obecnie zieonym Superbem/.To samo ucznią vice i wszyscy radni PO.
Elbląg naprawdę nie jest aż takim dużym miastem żeby wszędzie gnać samochodem - np. od centrum Ogrody na Zawadzie do ul. Hetmańskiej są niecałe 3 km! Czy to naprawdę za daleko na spacer albo rower? Krytyków pomysłu ograniczania ruchu samochodowego zachęcam do np. obserwacji poznańskiego projektu "Tempo 30" (http://poznan.gazeta.pl/poznan/1,36037,9094765,Tempo_30_uratuje_centrum_Poznania_.html). Tam w ścisłym centrum miasta od czerwca będzie ograniczenie prędkości do 30 km/h - wszyscy możemy sprawdzić czy to "utrudnianie życia kierowcom" się sprawdzi (ja stawiam, że to rozwiązanie będzie miało znacznie więcej zalet niż wad). Przeczytajcie w/w artykuł i zrozumcie, że nikt w Elblągu nie zamierza zwężać jednopasmowych ulic, ale po prostu dalsze rozbudowywanie i poszerzanie już istniejących (vide: zmarnowany plac w centrum przy Grota-Roweckiego) NIE POMOŻE zmniejszyć korków. Co najwyżej utrudni życie pieszym. Zastanówcie się nad poznańskim spostrzeżeniem z w/w artykułu: "Przejezdność, płynność jazdy, stały się w naszej kulturze bożkami. Są ważniejsze niż bezpieczeństwo i komfort pieszych albo warunki mieszkania w starych dzielnicach. Ja uważam, że to błąd - płynność ruchu niech sobie będzie priorytetem na przelotówkach i dwupasmówkach. A na pozostałej części miasta najważniejsze powinno być to jak się mieszka, spaceruje, wypoczywa i robi zakupy."
Panie Turlej robi Pan pod górkę obecnemu prezydentowi, jest on lubiany, a przez te głupie pomysły tylko mu Pan szkodzi. Nie ma Pan innych lepszych pomysłów jako radny , to będą pierwsze i ostatnie 4 lata w radzie.
ten pomysł jest jak najbardziej BEZNADZIEJNY ciekawi mnie tylko czy ten pan co wpadł na ten pomysł jeżdzi rowerem do pracy........????? a tak poza tym ile miesięcy można jeżdzic rowerem w naszym klimacie z żoną i dwójką dzieci?? heeeee no już nie wspomnę jak robimy większe zakupy ..... niech pan Robert Turlej walnie się w główkę i do roboty a nie o pierdołach myśli