Mnie tez uczono że obie ręce trzyma sie na kierownicy Nie wolno kierowc jedna ręka Jestem po egzaminie teoretycznym Mam juz termin praktycznego na czerwiec i ciagle dokupuje dodatkowe godziny jazdy Juz zaliczyłam 12 a nadal mam wątpliwości i nie jestem pewna umiejetności Instruktor mówi ze za szybko jeżdze i nie zwracam uwagi na znaki ale ogólnie jest ok Do egzaminu mam jeszcze wykupione 5 godzin Zdaje w warszawie :(
I znowu jestem głupia. :(To trzeba trzymać dwie ręce na kierownicy , czy jedną przy jeździe po łuku do tyłu?!(prosze o odpowiedź kogoś kompetentnego, żeby mi wszelkie wątpliwości rozwiał) Bo może jakbym nie musiała sie tak kurczowo trzymać obiema to by, mi cos z tego cofania ze \"złamanym karkiem\" wyszło? Dla mnie to paranoja, bo od czego sa lusterka wsteczne panoramiczne - one powodują, ze nie ma martwego punktu. Poddano jazda po łuku na lusterkach idzie mi jak po maśle -bez liczenia jakis słupków czy odkręcania kierownicy ileś tam stopni. Ja to biorę na wyczucie i na 6 łuków każdy mi wychodzi. Czar pryska jak trzeba się odkręcić - no wtedy\" trup\" ściele się gęsto. Nie rozumiem, ze podczas szkoleń /nauki jazdy/ instruktorzy nie potrafią się jasno określić? Mnie to dobija psychicznie, że trzeba się uczyć pod egzamin a nie pod prawdziwe życie. Nikt w realnym życiu nie ma ciągle nogi na sprzęgle , bo ono ma tendencje do \"palenia sie\" A na kursie każątrzymać, żeby samochód nie zgasł. Mnie to czasem ciekawi czy ktos kontroluje tych instruktorów?!
Kornelio Ja zdaje egzamin w Warszawie i instruktorzy ucza mnie warszawscy myślę ze dobrzy skoro maja 95 proc zdawalności Kierownice trzyma sie obiema rekami odwracając sie lekko bez łamania karku do tyłu Tak aby widziec tytlna szybe i wsteczne prawe lusterko Ja patrze bardziej w prawe lusterko i dopiero po wyprostowaniu w tylna szybe Jest ok A co do sprzegła To na krótkie zatrzymanie aby przepuscic pieszego , rowerzyste albo sprawdzic czy nikt z prawej nam nie wyjezdza z drogi trzeba wcisnąc sprzegło zeby nam nie zgasł Ale na swiatłach gdy czeka nas oczekiwanie na zmiane , wrzucamy na luz i puszczamy sprzegło Dopiero jak pieszym miga ich zielone to mozemy wcisnąc sprzegło i wrzucic bieg Nie chce sie mądrzyc bo jeszcze nie zdawałam ale mój instruktor z kursu niewiele mnie nauczył Dopiero jak po zdanej teorii w oczekiwwaniu na czerwcowa praktyke zaczełam chodzic do iinego instruktora to zobaczyłam jak niewiele nauczyłam sie na kursie .Mój instruktor uczył kiedys jezdzic tych co dzis są egzaminatorami :)Wiec chyba wie czego oni oczekuja DAM ZNAC 10 CZERWCA jak mi poszło :)
z tym luzem na skrzyzowaniu to jest ostry fail... musisz miec po zatzymaniu zmieniony bieg na 1... obserwuja kazdy Twoj ruch... Wiec lepiej uwazaj, mozesz jezdzic perfekcyjnie... ale jak beda chcieli Cie uwalic to i tak uwala... znajda cos takiego na czym nie zdasz... ja mialem egzamin w wordzie i oblalem na luku, nie wiem jak mi to wyszlo ale coz... pod czas jazdy w OSK szlo mi znakomicie luk zrobilem za pierwszym razie dobrze i pozniej bylo juz co raz lepiej... ale w wordzie niestety FAIL... wyrzucilo mnie za linie... moim zdaniem to byl efekt wlasnie stresu... ale niestety ludzie nie sa w stanie panowac na stresem.
Co powiecie o Word Piła ???? Jaka zdawalność tam jest ?
~ kornelia podczas jazdy w stecz kierowca musi obserwować drogę przez szybę i dodatkowo korzystając z lusterek." wtedy kierujesz jedna reka :)
Mnie tez uczono że obie ręce trzyma sie na kierownicy Nie wolno kierowc jedna ręka Jestem po egzaminie teoretycznym Mam juz termin praktycznego na czerwiec i ciagle dokupuje dodatkowe godziny jazdy Juz zaliczyłam 12 a nadal mam wątpliwości i nie jestem pewna umiejetności Instruktor mówi ze za szybko jeżdze i nie zwracam uwagi na znaki ale ogólnie jest ok Do egzaminu mam jeszcze wykupione 5 godzin Zdaje w warszawie :(
ja zawaliłem przy skręcaniu na skrzyżowaniu-najechałem kołem na ciągła.
I znowu jestem głupia. :(To trzeba trzymać dwie ręce na kierownicy , czy jedną przy jeździe po łuku do tyłu?!(prosze o odpowiedź kogoś kompetentnego, żeby mi wszelkie wątpliwości rozwiał) Bo może jakbym nie musiała sie tak kurczowo trzymać obiema to by, mi cos z tego cofania ze \"złamanym karkiem\" wyszło? Dla mnie to paranoja, bo od czego sa lusterka wsteczne panoramiczne - one powodują, ze nie ma martwego punktu. Poddano jazda po łuku na lusterkach idzie mi jak po maśle -bez liczenia jakis słupków czy odkręcania kierownicy ileś tam stopni. Ja to biorę na wyczucie i na 6 łuków każdy mi wychodzi. Czar pryska jak trzeba się odkręcić - no wtedy\" trup\" ściele się gęsto. Nie rozumiem, ze podczas szkoleń /nauki jazdy/ instruktorzy nie potrafią się jasno określić? Mnie to dobija psychicznie, że trzeba się uczyć pod egzamin a nie pod prawdziwe życie. Nikt w realnym życiu nie ma ciągle nogi na sprzęgle , bo ono ma tendencje do \"palenia sie\" A na kursie każątrzymać, żeby samochód nie zgasł. Mnie to czasem ciekawi czy ktos kontroluje tych instruktorów?!
Kornelio Ja zdaje egzamin w Warszawie i instruktorzy ucza mnie warszawscy myślę ze dobrzy skoro maja 95 proc zdawalności Kierownice trzyma sie obiema rekami odwracając sie lekko bez łamania karku do tyłu Tak aby widziec tytlna szybe i wsteczne prawe lusterko Ja patrze bardziej w prawe lusterko i dopiero po wyprostowaniu w tylna szybe Jest ok A co do sprzegła To na krótkie zatrzymanie aby przepuscic pieszego , rowerzyste albo sprawdzic czy nikt z prawej nam nie wyjezdza z drogi trzeba wcisnąc sprzegło zeby nam nie zgasł Ale na swiatłach gdy czeka nas oczekiwanie na zmiane , wrzucamy na luz i puszczamy sprzegło Dopiero jak pieszym miga ich zielone to mozemy wcisnąc sprzegło i wrzucic bieg Nie chce sie mądrzyc bo jeszcze nie zdawałam ale mój instruktor z kursu niewiele mnie nauczył Dopiero jak po zdanej teorii w oczekiwwaniu na czerwcowa praktyke zaczełam chodzic do iinego instruktora to zobaczyłam jak niewiele nauczyłam sie na kursie .Mój instruktor uczył kiedys jezdzic tych co dzis są egzaminatorami :)Wiec chyba wie czego oni oczekuja DAM ZNAC 10 CZERWCA jak mi poszło :)
Komentarz zablokowany z powodu naruszenia regulaminu!
ciekawe dlaczego złamałam regulamin Bo napisałam prawde ?
z tym luzem na skrzyzowaniu to jest ostry fail... musisz miec po zatzymaniu zmieniony bieg na 1... obserwuja kazdy Twoj ruch... Wiec lepiej uwazaj, mozesz jezdzic perfekcyjnie... ale jak beda chcieli Cie uwalic to i tak uwala... znajda cos takiego na czym nie zdasz... ja mialem egzamin w wordzie i oblalem na luku, nie wiem jak mi to wyszlo ale coz... pod czas jazdy w OSK szlo mi znakomicie luk zrobilem za pierwszym razie dobrze i pozniej bylo juz co raz lepiej... ale w wordzie niestety FAIL... wyrzucilo mnie za linie... moim zdaniem to byl efekt wlasnie stresu... ale niestety ludzie nie sa w stanie panowac na stresem.
ja mam we wtorek w Grudziadzu.. i chyba umre ze stresu bo luk u mnie to totalna porazka;/