Nie dość że z Szymanowskiego nie ma specjalnie połączeń tj. mamy 13 ,19 która jeżdzi co półtorej godziny to jeszcze tramwaj nr2 który jeżdzi co 50 minut .Ostatnio tramwaj się "rozkraczył "i na następny musiałam czekać 50 minut .Jeżdzą state tramwaje które były sprowadzone z Niemiec i często się psują .TAKĄ MAMY KOMUNIKACJĘ w naszym mieście .Może by coś zrobić z tym starym taborem bo ciężko jest gdziekolwiek dojechać
Przez lata zaniechań, brak inwestycji w infrastrukturę tramwajową, brak realizacji przez te ponad 10 lat ustaleń i kierunków z uchwalonego Planu transportowego miasta (brak przystanku tramwajowego dla os. za Politechniką na wysokości ANS / CSB), likwidacja połowy wozokilometrów - dostaliśmy to co mamy, każdy kupił auto i większość co może nie korzysta z komunikacji. Współodpowiedzialny jest za to Missan...
A to nie ten Śliwka, który zrobił sobie zdjęcie jak czyta książkę, czekając na przystanku tramwajowym. Tylko zapomnieli powiedzieć, że tramwaje o tej porze (w nocy) już nie jeżdżą.
Chcą zwiększyć częstotliwość kursów. Ciekawe jak?
Przecież brakuje motorniczych i kierowców. Ciekawe z jakimi motorniczymi rozmawial pan Śliwka, bo jakoś nie widziałem Jego na terenie zajezdni TE.
a czy kandydaci czasem nie zapomnieli o pracownikach? nie tylko swoich własnych , którzy zapewne marzą o ich powitaniu w mieście i w um ! gdzie rozwiązanie kwestii podwyżek ??? Przecież ci pracownicy to ich wizerunek oraz wizerunek ich pracy??? na sukces dyrektorski składa się ich ciężka merytoryczna praca? żaden z kandydatów nie podjął się tego jak widać niewygodnego tematu oprócz Pana Rembelskiego ! dziwne tym bardziej ze mamy 2 z urzędu! o czym to świadczy????? odpowiedzieć trzeba sobie samemu i liczyć na wsparcie związków solidarność!
Wystarczyło dogadać się z prezydentem Warszawy, on wymieniał tabor tramwajowy, i oddał te jeszcze użyteczne na Ukrainę. Tylko kto to miał zrobić? Czy emeryt to potrafi? albo pan Missan, oni nie potrafią nigdy uzdrowić komunikacji miejskiej.
Nie dość że z Szymanowskiego nie ma specjalnie połączeń tj. mamy 13 ,19 która jeżdzi co półtorej godziny to jeszcze tramwaj nr2 który jeżdzi co 50 minut .Ostatnio tramwaj się "rozkraczył "i na następny musiałam czekać 50 minut .Jeżdzą state tramwaje które były sprowadzone z Niemiec i często się psują .TAKĄ MAMY KOMUNIKACJĘ w naszym mieście .Może by coś zrobić z tym starym taborem bo ciężko jest gdziekolwiek dojechać
Przez lata zaniechań, brak inwestycji w infrastrukturę tramwajową, brak realizacji przez te ponad 10 lat ustaleń i kierunków z uchwalonego Planu transportowego miasta (brak przystanku tramwajowego dla os. za Politechniką na wysokości ANS / CSB), likwidacja połowy wozokilometrów - dostaliśmy to co mamy, każdy kupił auto i większość co może nie korzysta z komunikacji. Współodpowiedzialny jest za to Missan...
A to nie ten Śliwka, który zrobił sobie zdjęcie jak czyta książkę, czekając na przystanku tramwajowym. Tylko zapomnieli powiedzieć, że tramwaje o tej porze (w nocy) już nie jeżdżą.
Po prostu zwiększyli kwotę ze 130 na 150mln.
Chcą zwiększyć częstotliwość kursów. Ciekawe jak? Przecież brakuje motorniczych i kierowców. Ciekawe z jakimi motorniczymi rozmawial pan Śliwka, bo jakoś nie widziałem Jego na terenie zajezdni TE.
STOP PiS!
a czy kandydaci czasem nie zapomnieli o pracownikach? nie tylko swoich własnych , którzy zapewne marzą o ich powitaniu w mieście i w um ! gdzie rozwiązanie kwestii podwyżek ??? Przecież ci pracownicy to ich wizerunek oraz wizerunek ich pracy??? na sukces dyrektorski składa się ich ciężka merytoryczna praca? żaden z kandydatów nie podjął się tego jak widać niewygodnego tematu oprócz Pana Rembelskiego ! dziwne tym bardziej ze mamy 2 z urzędu! o czym to świadczy????? odpowiedzieć trzeba sobie samemu i liczyć na wsparcie związków solidarność!
Wystarczyło dogadać się z prezydentem Warszawy, on wymieniał tabor tramwajowy, i oddał te jeszcze użyteczne na Ukrainę. Tylko kto to miał zrobić? Czy emeryt to potrafi? albo pan Missan, oni nie potrafią nigdy uzdrowić komunikacji miejskiej.