Niedziela, 22.12.2024, Imieniny: Franciszka, Bozena, Zenon
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (57)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +11
    ~ Czas się obudzić .
    Poniedziałek, 11.05

    Ploterek bo takie sytuacje uregulowane są przepisami i nie dotyczy to tylko zużycia wody . Po to , aby zwykły Kowalski , który płaci w czynszu na utrzymanie zarządu , administracji , rady nadzorczej nie poszedł z torbami . Bo jak mu wystawią np : za kilka lat rachunek np : na kilkadziesiąt tys zł to uważasz , że tylko on za to odpowiada ?? A kto robi zamówienia pod dane liczniki itp.itd zarząd SM , a gdzie okres gwarancji , kto go powinien kontrolować i sprawdzać w czasie gwarancji sprawność techniczną ?? Czy np nakładka przesyła sygnał ?? : Mieszkaniec ?? To po cholerę taki twór jak Administracja SM ?? Hm ??

  2. 2
    +7
    ~ jak zwykle
    Poniedziałek, 11.05

    Jak zwykle tylko narzekania ,a na zebrania gdzie głosuje się uchwały nikt nie chodzi. Rada jest bo jest i wcale nie musi wysilać się dla mieszkańców. Za to kupa kasy się radzie należy,bo tak decydują mieszkańcy co chodzą na zebrania. Ciekawe ,czy są w śród nich Ci co potem narzekają na czynsz.

  3. 3
    +6
    ~ mieszkaniec
    Poniedziałek, 11.05

    ja tez mam 47.7 i płace juz 670zł za 2 osoby spółzielnie powinien ktos skontrolowac zmienic załoge tam pracuja sami złodzieje i robia to na legalu

  4. 4
    0
    ~ Ploterek
    Poniedziałek, 11.05

    ~ Czas się obudzić . No tak, zgadza się. W tej sytuacji pomimo, że to urządzenie źle podawało odczyt to licznik prawidłowo odmierzał ilość zużytej wody? Dobrze myślę?

  5. 5
    +6
    ~ Próchnika ZBM to samo
    Poniedziałek, 11.05

    ZBM Jaśminowa-Próchnika też wystawił nam identyczny rachunek mimo, że rok temu była spora nadpłata. Skąd się biorą kolosalne ubytki na bloku? Już sprawdzają czy czasem nie potrzeba zamontować elektronicznych, dodatkowych liczników. Przypadek? Nie pozostawimy tego bez echa. Nie damy się wciągnąć w obciążenia wspólnoty.

  6. 6
    +11
    ~ mieszkanka zawady
    Poniedziałek, 11.05

    Fajne osiedle ale spółdzielnia ma wiele do życzenia, niestety. Czynsze wyjęte z kosmosu, fundusz remontowy to nie wiem jak naliczają, bo znam budynek gdzie 1,50 za m2 to płacą razem ze spłacaniem kredytu za termomodernizację. Ogólnie to zapomnieli pracownicy w tej spółdzielni że oni są dla nas a nie my dla nich. Jestem za żeby utworzyć wspólnotę, opłaty na bank nam się zmniejszą, no i o wszystkim będziemy decydować my mieszkańcy a nie spółdzielnia.

  7. 7
    +3
    ~ Tomasz85
    Poniedziałek, 11.05

    Sprawa tyczy opłat za wodę z 2018 roku?? Rozliczenie tej że wody było na początku 2019 roku?? Więc czemu lokator ma płacić za wodę po raz któryś?? Może spółdzielnia niech policzy za wodę używaną 78 do budowy bo była źle rozliczona?? Ale jak to u nas bywa - Sasin drukuje karty karty do śmieci - a płaci za to obywatel. Jak widać przykład idzie z góry.

  8. 8
    +7
    ~ jan-49
    Poniedziałek, 11.05

    do ploterek masz racje z tym zuzyciem wody ale spoldzielnia wymusila na mieszkancach zalozenie odczytow radiowych tylko po to ze na tym ktos dobrze zarobil nie bylo odczytow radiowych nie bylo problemu raz w roku chodzili mi spisywali liczniki i bylo ok moim zdaniem spoldzielnia tez ponosi wine i nie chodzi tylko o zuzycie wody ale tez podzielniki ciepla jedna wielka lipa i oszustwo

  9. 9
    +6
    ~ Lokatorzy
    Poniedziałek, 11.05

    My mieliśmy do zapłaty od lipca 2018 ponad 1300zł. Okazało się że od momentu instalacji nakładki licznik za zimną wodę wykazywał zerowe zużycie. Nie wzbudzilo to naszego zaniepokojenia, gdyz placilismy tak jak zwykle. Sprawdzalismy naleznosc glowną do zaplaty a nie poszczegolne wyliczenia. Nikt z nas ani spółdzielnia nie zwrócili na to uwagi. Uważam natomiast że jeśli ktoś podpisuje się pod pismem (w tym prxzpadku prezes spoldzielni) powinien weryfikować to co jest napisane albo pociągnąć do odpowiedzialności pracownika który przez 2 lata generowal pisma i nie zwrócił uwagi że przez ten okres naliczana jest zerowa opłata. Mało tego spółdzielnia zwracała nam nadpłaty. Parodia. Myślę że lokatorzy z podobnym problemem powinni napisać zbiorcze pismo do spółdzielni oraz do Rzecznika Praw Konsumentów lub poradzić się prawnika, który pomoże nam wyjść z tej sytuacji. Bo jak narazie to spółdzielnia ciągnie tylko od nas kasę a nie robi nic w zamian.

  10. 10
    +8
    ~ lokator
    Poniedziałek, 11.05

    Lokator odpowiada i płaci za wszystkie błędy popęłnione przez Zarząd IRadę Nadzorczą ( która reprezentuje nie mieszkańców tylko swoją kieszeń) , na zebraniu proszę wszystkich lokatorów zażądajcie szczegółowego sprawozdania finansowego za ostatni okres , obawiam się , że tam jest ciekawie.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.122820854187