skończy sie zima, przyjdzie lato i MOSIR znowu nas mile zaskoczy, tak jak z Góra chrobrego, tym razem przedstawi mieszkańcom maista oferte kapieli w swoim basenie miejskim, bedą fajne zachecające artykuliki, zdjecia, pełna kultura,.....a tak na poważnie basen miejsci podobnie jak Góra chrobrego, nigdy pod zarządem MOSiR nie bedzie obiektem rekreacyjnym, bedzie atrapą takiego obiektu, z syfem i brudem, bez żadnych sznas na zmiane przez następne 20 lat, tu sie nic nie zmienia bo tak jest wygodnie zarządzającymk, po co zmiany? pensja jest taka sama, po co ma byc więcej ludzi na basenie, wystarczy,że przyjdzie menelstwo, sztuka jest sztuka,....na Górzez chrobrego to co sie dzieje to masakra, słupy nie pozabezpieczane, strefy zjadów nie wydzielone, tylko czekac aż ktos tam straci zęby albi i cos więcej,
"Podał też przykłady innych miast. Radom zapłacił za swoją strategię promocji miasta 460 tys. zł. Legnica – 104 tys. zł, Augustów – 45 tys. zł, Płock – 177 tys. zł." A u nas Słonina ma ważniejsze wydatki i woli wydać 4 mln. złotych na przeniesienie domku z 12 lutego.
Kompletne bzdury. Po jaką cholerę komuś nabijać kabzę za nie wiadomo co. Oczywiste jest, że władze wojewódzkie i państwowe karają miasto za to że posiada władzę nieprawomyślną. A Ostróda ma wtyki tam gdzie trzeba na odpowiednim stanowisku. Przecież PO to jedna sitwa. A PIS druga.
tak tak Radom wydał na strategię 460 tys. zł,to dlatego jest złotym medalistą w kategorii największe bezrobocie. Czy może dlatego wydał takie pieniądze,że prezydent tego miasta nazywa się Kosztowniak?
No jasne, najlepiej nic nie robić. Dobrze jest jak jest, a jest źle bo My wybieramy Słoninę, którego nie lubią na górze. Tylko, że Słoninę wybrał prezydent Kaczyński do jakiejś tam rady narodowej. To przeczy tezie Janosa. Ja zaś uważam, że czas się wziąć do ostrej roboty, bo jako miasto i okolice mamy sporo atutów turystycznych i prorozwojowych.
a co niby miasto ma tu promowac? tu przeciez nic nie ma, więc po co ta cała strategia? może basem miejski? a może Gore Vhrobrego? a może kryty basen chcecie promowac? ludzie jak ktos sie da nabrac i tu przyjedzie to bedzie afera, nie ma strategii promocji bo nie co promowac, no chyba,ze słupki na Starym Miescie, ale na to szkoda kasy, nikt zdrowuy na umyśle nie przyjedzie ogladac tych słupków, chociaż sa jedyne w swoim rodzaju, takie słupki z Alternatywy 4, fajne nawet,
prosze o pomoc, wie ktoś gdzie jest te nowe eksperymentarium , w jakich godzinach można tam wejśc i gdzie kupic bilet? chce sie tam wybrac z dziecmi w sobotę,ale nigdzie nie ma informacji, a znajomi z Braniewa chca abysmy tam poszli z dzieciakami, głupio mi tłumaczyc,że nie wiadomo gdzie to jest i nie wiadomo kiedy to jest czynne i nie wiadomo ile ksoztuje bilet, ratujcie ludziska, .... może lepiej jechac do Gdyni? tam znalazłem pełna informacje, ale to dość daleko wolałbym w Elblagu,
skończy sie zima, przyjdzie lato i MOSIR znowu nas mile zaskoczy, tak jak z Góra chrobrego, tym razem przedstawi mieszkańcom maista oferte kapieli w swoim basenie miejskim, bedą fajne zachecające artykuliki, zdjecia, pełna kultura,.....a tak na poważnie basen miejsci podobnie jak Góra chrobrego, nigdy pod zarządem MOSiR nie bedzie obiektem rekreacyjnym, bedzie atrapą takiego obiektu, z syfem i brudem, bez żadnych sznas na zmiane przez następne 20 lat, tu sie nic nie zmienia bo tak jest wygodnie zarządzającymk, po co zmiany? pensja jest taka sama, po co ma byc więcej ludzi na basenie, wystarczy,że przyjdzie menelstwo, sztuka jest sztuka,....na Górzez chrobrego to co sie dzieje to masakra, słupy nie pozabezpieczane, strefy zjadów nie wydzielone, tylko czekac aż ktos tam straci zęby albi i cos więcej,
"Podał też przykłady innych miast. Radom zapłacił za swoją strategię promocji miasta 460 tys. zł. Legnica – 104 tys. zł, Augustów – 45 tys. zł, Płock – 177 tys. zł." A u nas Słonina ma ważniejsze wydatki i woli wydać 4 mln. złotych na przeniesienie domku z 12 lutego.
Szkoda pisania i wysilania prędzej kaktus na dłoni urośnie jak rada starszych weżmie się do zmian.Jadą na żółwiu.
Kompletne bzdury. Po jaką cholerę komuś nabijać kabzę za nie wiadomo co. Oczywiste jest, że władze wojewódzkie i państwowe karają miasto za to że posiada władzę nieprawomyślną. A Ostróda ma wtyki tam gdzie trzeba na odpowiednim stanowisku. Przecież PO to jedna sitwa. A PIS druga.
tak tak Radom wydał na strategię 460 tys. zł,to dlatego jest złotym medalistą w kategorii największe bezrobocie. Czy może dlatego wydał takie pieniądze,że prezydent tego miasta nazywa się Kosztowniak?
No jasne, najlepiej nic nie robić. Dobrze jest jak jest, a jest źle bo My wybieramy Słoninę, którego nie lubią na górze. Tylko, że Słoninę wybrał prezydent Kaczyński do jakiejś tam rady narodowej. To przeczy tezie Janosa. Ja zaś uważam, że czas się wziąć do ostrej roboty, bo jako miasto i okolice mamy sporo atutów turystycznych i prorozwojowych.
a co niby miasto ma tu promowac? tu przeciez nic nie ma, więc po co ta cała strategia? może basem miejski? a może Gore Vhrobrego? a może kryty basen chcecie promowac? ludzie jak ktos sie da nabrac i tu przyjedzie to bedzie afera, nie ma strategii promocji bo nie co promowac, no chyba,ze słupki na Starym Miescie, ale na to szkoda kasy, nikt zdrowuy na umyśle nie przyjedzie ogladac tych słupków, chociaż sa jedyne w swoim rodzaju, takie słupki z Alternatywy 4, fajne nawet,
do mokj: w strategi ustalasie m.in co nalezy stworzyc/zbudowac (np aquapark) a takze w jaki sposob nalezy do reklamowac
prosze o pomoc, wie ktoś gdzie jest te nowe eksperymentarium , w jakich godzinach można tam wejśc i gdzie kupic bilet? chce sie tam wybrac z dziecmi w sobotę,ale nigdzie nie ma informacji, a znajomi z Braniewa chca abysmy tam poszli z dzieciakami, głupio mi tłumaczyc,że nie wiadomo gdzie to jest i nie wiadomo kiedy to jest czynne i nie wiadomo ile ksoztuje bilet, ratujcie ludziska, .... może lepiej jechac do Gdyni? tam znalazłem pełna informacje, ale to dość daleko wolałbym w Elblagu,
kibic,od startu to się odczep.