zgadzam sie z wiekszoscia, kiedys kolega poprosil zebym mu wplacila 300zl na konto bo nie mogl sie wyrwac do banku, odczekalam swoje z jakas godzinke mimo ze bylo prawie pusto w banku, obsluzyla mnie jakas pani , niemila oczywiscie i zadawala miliony pytan , skad te pieniadze i wogole czemu ja wplacam dla kogos itp, czulam sie jak jakas kryminalistka masakra jednym slowem
Byłem tam rok temu i to co zobaczyłem to szok. Do wszystkich okienek wielkie kolejki oraz do bankomatu stało z 10 osób. Widzę, że dalej nic nie zmieniło się. Ludzie trzeba zmienić bank!!! Podziwiam cierpliwych klientów tego banku.
wydrukowalam sobie ten smieszny num erek na teatralnej w banku poszlam do kauflanda zrobilam zakupy zaszlam do ccc kupilam z kolezanka buty i poszlam zarezerwowac bilet do multikina i co? jak wrocilam to jeszcze nie bylo mojej kolejki wiec niestety zrezygnowalam.
jesli ktos chce tylko wyplacic pieniadze powinna byc uruchomiona taka specjalna kasa do tego a nie czlowiek czeka 3-4 godziny!!!!
co trzyma tych ludzi w tym banku? - może jeszcze trzymają ich kredyty, które pozaciągali x lat temu w tym banku!
Ja na całe szczęści zmieniłam już bank, teraz mam większy komfort i nie stoję już w kolejkach, tylko mam mały problem z kartą czipową - nie jest jeszcze obsługiwana w każdym bankomacie w Elblągu
Zgadzam sie z przedmówcami,to jest okropny bank, a na Teatralnej to istny horror.W bankomatach często nie ma pieniędzy ,albo są uszkodzone.Mam rowniez konto w drugim banku i tam dokonuje wszystkich operacji przez internet,bo PKO BP to ma beznadziejne oprogramowanie.
Pewnie wzmożyły się skargi klientów do redakcji jak w Elblągu wszedł nowy system księgowy, do którego oczywiscie pracownicy nie zostali dostatecznie dobrze przeszkoleni, wiec obsługa musiała sie o wiele wydłużyć. Prawdopodobnie z czasem będzie lepiej. Co do obsługi klientów to niech nie pierniczą ci klienci bzdur, że ktos sobie pije kawe na sali operacyjnej itp. Klienci mają to do siebie że bardzo często i bardzo mocno fantazjują (delikatnie mówiąc). A sami pracownicy z resztą kiedyś muszą mieć przerwę, bo klienci najchętniej zaopatrzyliby ich w pampersy! Zero poszanowania drugiego człowieka i zrozumienia, czego efektem moze czasem być (w wybitnych przypadkach), że pracownik odpowie klientowi w ten sam sposób jak on odpowiada pracownikowi - ale wtedy przecież to "obraza majestatu" i wypisywanie tu bzdur że obsługa nie miła. Weźcie ludzie sami zobaczcie jak się zachowujecie w stosunku do pracowników i przemyslcie to czy np. obwinianie pracownika ze sam siedzi na obsłudze to faktycznie jego wina itp? Myslicie, ze pracownicy obsługi nie woleliby aby nie było kolejek? Ale jak Wam powiedzieć abyście założyli choc zlecenie stałe, wzięli karte bankomatową to nie, bo wolicie stać - wiec po co teraz żale?
zgadzam sie z wiekszoscia, kiedys kolega poprosil zebym mu wplacila 300zl na konto bo nie mogl sie wyrwac do banku, odczekalam swoje z jakas godzinke mimo ze bylo prawie pusto w banku, obsluzyla mnie jakas pani , niemila oczywiscie i zadawala miliony pytan , skad te pieniadze i wogole czemu ja wplacam dla kogos itp, czulam sie jak jakas kryminalistka masakra jednym slowem
Byłem tam rok temu i to co zobaczyłem to szok. Do wszystkich okienek wielkie kolejki oraz do bankomatu stało z 10 osób. Widzę, że dalej nic nie zmieniło się. Ludzie trzeba zmienić bank!!! Podziwiam cierpliwych klientów tego banku.
wydrukowalam sobie ten smieszny num erek na teatralnej w banku poszlam do kauflanda zrobilam zakupy zaszlam do ccc kupilam z kolezanka buty i poszlam zarezerwowac bilet do multikina i co? jak wrocilam to jeszcze nie bylo mojej kolejki wiec niestety zrezygnowalam. jesli ktos chce tylko wyplacic pieniadze powinna byc uruchomiona taka specjalna kasa do tego a nie czlowiek czeka 3-4 godziny!!!!
co trzyma tych ludzi w tym banku? - może jeszcze trzymają ich kredyty, które pozaciągali x lat temu w tym banku! Ja na całe szczęści zmieniłam już bank, teraz mam większy komfort i nie stoję już w kolejkach, tylko mam mały problem z kartą czipową - nie jest jeszcze obsługiwana w każdym bankomacie w Elblągu
Dlatego zakłada się konto w bankach internetowych, zero kolejek, zero problemów
Zgadzam sie z przedmówcami,to jest okropny bank, a na Teatralnej to istny horror.W bankomatach często nie ma pieniędzy ,albo są uszkodzone.Mam rowniez konto w drugim banku i tam dokonuje wszystkich operacji przez internet,bo PKO BP to ma beznadziejne oprogramowanie.
ja tez zamknelam tam konto i bank tez powinni juz zamknac
Pewnie wzmożyły się skargi klientów do redakcji jak w Elblągu wszedł nowy system księgowy, do którego oczywiscie pracownicy nie zostali dostatecznie dobrze przeszkoleni, wiec obsługa musiała sie o wiele wydłużyć. Prawdopodobnie z czasem będzie lepiej. Co do obsługi klientów to niech nie pierniczą ci klienci bzdur, że ktos sobie pije kawe na sali operacyjnej itp. Klienci mają to do siebie że bardzo często i bardzo mocno fantazjują (delikatnie mówiąc). A sami pracownicy z resztą kiedyś muszą mieć przerwę, bo klienci najchętniej zaopatrzyliby ich w pampersy! Zero poszanowania drugiego człowieka i zrozumienia, czego efektem moze czasem być (w wybitnych przypadkach), że pracownik odpowie klientowi w ten sam sposób jak on odpowiada pracownikowi - ale wtedy przecież to "obraza majestatu" i wypisywanie tu bzdur że obsługa nie miła. Weźcie ludzie sami zobaczcie jak się zachowujecie w stosunku do pracowników i przemyslcie to czy np. obwinianie pracownika ze sam siedzi na obsłudze to faktycznie jego wina itp? Myslicie, ze pracownicy obsługi nie woleliby aby nie było kolejek? Ale jak Wam powiedzieć abyście założyli choc zlecenie stałe, wzięli karte bankomatową to nie, bo wolicie stać - wiec po co teraz żale?
Swietny jest bank slaski polecam ,
DO Ja, e-mail:@: jak to masz problem z karta chipowa? o jakich bankomatach mowa?