Są głosy, że prywata, że dla VIP-ów, itp. itd. ok, ale jeśli służyć może dobrze też wspólnemu celowi...To problem nie od dziś i nie tylko nasz - kiedy dokładnie w połowie XIX wieku budowano wschodni odcinek OSTBAHN-u, pomiędzy Elblągiem a Braniewem - jeden z pomysłodawców i budowniczych tak poprowadził wielką linię kolejową, aby przechodziła przez jego posiadłość i miejscowość :) - popatrzcie na mapę, bo to odchylenie istnieje do dziś (Słobity) i ma się dobrze... Mnie bardziej niepokoi fakt wykorzystania tej przebudowanej drogi głównie przez wysokotonażowe ciężarówki, potężny ruch i jej szybka degradacja, a zwłaszcza ucieczka od opłat na sporym odcinku (jak to ma teraz miejsce z równoległą do S7 drogą Bogaczewo -N.Pilona - Gronowo Górne - ul. Grunwaldzka).
Są głosy, że prywata, że dla VIP-ów, itp. itd. ok, ale jeśli służyć może dobrze też wspólnemu celowi...To problem nie od dziś i nie tylko nasz - kiedy dokładnie w połowie XIX wieku budowano wschodni odcinek OSTBAHN-u, pomiędzy Elblągiem a Braniewem - jeden z pomysłodawców i budowniczych tak poprowadził wielką linię kolejową, aby przechodziła przez jego posiadłość i miejscowość :) - popatrzcie na mapę, bo to odchylenie istnieje do dziś (Słobity) i ma się dobrze... Mnie bardziej niepokoi fakt wykorzystania tej przebudowanej drogi głównie przez wysokotonażowe ciężarówki, potężny ruch i jej szybka degradacja, a zwłaszcza ucieczka od opłat na sporym odcinku (jak to ma teraz miejsce z równoległą do S7 drogą Bogaczewo -N.Pilona - Gronowo Górne - ul. Grunwaldzka).