Budynek ma wyremontowaną piwnicę zmieniony, nowy dach. Schody niestety, ale nie są drewniane. Parter budynku również jest po remoncie - wymienione okna, wymieniona instalacja itp. PZU miało sieć informatycvzną i pełno sprzętu - komputery, drukarki, kserokopiarki- a więc i instalacja nie jest taka zła.
Niepełnosprawni na 5 kondygnację będą śmigać wodolotami. 1.4 mln to cena, a pewnie 3.4 mln koszty remontu kapitalnego + 1 mln na przeprowadzki. Dziennikarz oczywiście nie był zainteresowany obecnymi kosztami wynajmu. PZU buja się z tą budą dobrych parę lat a pan prezydent swoje zwolnione sprzeda w 3 miesiące oczywiście. Jaka jest wartość oszacowania wg różnych podejść? Czy buda (Ratusz) którą wybudował jego pryncypał Słonina za jego wiceprezydentury na starym mieście nie po to została wybudowana żeby zaspokoić potrzeby UM w tym zakresie. Facet zwyczajnie kombinuje jak wyprowadzić pieniądze publiczne. Wywalcie tego faceta z urzędu póki czas.
znowu Wróblewski nie ma na co kasy wydawać, kpina i tyle! Ostatnio tam przechodziłem i widziałem w jakim fatalnym stanie są te rudery! Jeszcze może kupić dodatkowy pałac i wyremontować dla nierobów ze straży miejskiej a co tam, jak wydawać to wydawać kase.!
pośredniak kiedyś też był w ratuszu ale przecież jak i teraz trzeba było klientowi iść na przeciw i wyeksmitować PUP na zadupie jakim jest saperów..po co prezydentowi kolejki od rana pod UM????
Wróbel już się starzeje i nie chce latać po siedzibach urzędu rozproszonych po całym mieście. No cóż o skrzydełka trzeba dbać żeby służyły przez długie lata. A co z gmachem sądu? Przecież jak wybudują nowy gmach przy ul. Płk Dąbka to pewnie ten stary też będzie do wzięcia. Chyba, że sądy będą się specjalizować. Ten od alimentów, a tamten od rozstrzygania spraw majątkowych.
A co z rejestracją samochodów. Referat znajduje się w śmierdzącym budynku Dworca poniżające. Śmierdzi w środku barem tragedia. Zróbcie coś z tym. Przecież my petenci nie chcemy siedzieć w takich smrodach.
Za komuny nie było tylu urzędasów w UM jak teraz. To już największa "firma" w mieście. Szkoda, że utrzymywana z pieniędzy reszty mieszkańców.
Budynek ma wyremontowaną piwnicę zmieniony, nowy dach. Schody niestety, ale nie są drewniane. Parter budynku również jest po remoncie - wymienione okna, wymieniona instalacja itp. PZU miało sieć informatycvzną i pełno sprzętu - komputery, drukarki, kserokopiarki- a więc i instalacja nie jest taka zła.
Niepełnosprawni na 5 kondygnację będą śmigać wodolotami. 1.4 mln to cena, a pewnie 3.4 mln koszty remontu kapitalnego + 1 mln na przeprowadzki. Dziennikarz oczywiście nie był zainteresowany obecnymi kosztami wynajmu. PZU buja się z tą budą dobrych parę lat a pan prezydent swoje zwolnione sprzeda w 3 miesiące oczywiście. Jaka jest wartość oszacowania wg różnych podejść? Czy buda (Ratusz) którą wybudował jego pryncypał Słonina za jego wiceprezydentury na starym mieście nie po to została wybudowana żeby zaspokoić potrzeby UM w tym zakresie. Facet zwyczajnie kombinuje jak wyprowadzić pieniądze publiczne. Wywalcie tego faceta z urzędu póki czas.
Czyżby szykowały się zatrudnienia w UM?
znowu Wróblewski nie ma na co kasy wydawać, kpina i tyle! Ostatnio tam przechodziłem i widziałem w jakim fatalnym stanie są te rudery! Jeszcze może kupić dodatkowy pałac i wyremontować dla nierobów ze straży miejskiej a co tam, jak wydawać to wydawać kase.!
pośredniak kiedyś też był w ratuszu ale przecież jak i teraz trzeba było klientowi iść na przeciw i wyeksmitować PUP na zadupie jakim jest saperów..po co prezydentowi kolejki od rana pod UM????
Wróbel już się starzeje i nie chce latać po siedzibach urzędu rozproszonych po całym mieście. No cóż o skrzydełka trzeba dbać żeby służyły przez długie lata. A co z gmachem sądu? Przecież jak wybudują nowy gmach przy ul. Płk Dąbka to pewnie ten stary też będzie do wzięcia. Chyba, że sądy będą się specjalizować. Ten od alimentów, a tamten od rozstrzygania spraw majątkowych.
"Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych S.A" - masakra redaktorku, nie ma czegoś takiego!!! W skrócie PZUS S.A. ???
Jeszcze trochę "przenosin" i w Elblągu wszyscy będą pracować w urzędach.
A co z rejestracją samochodów. Referat znajduje się w śmierdzącym budynku Dworca poniżające. Śmierdzi w środku barem tragedia. Zróbcie coś z tym. Przecież my petenci nie chcemy siedzieć w takich smrodach.