40 letnie tramwaje. Byłem w Olsztynie w nowej zajezdni tramwajowej - nawet nie wyobrażacie sobie jaka dzieli przepaść między taborem olsztyńskim a naszym. Nie wspomnę o budynku zajezdni wyposażonego w najwyższej jakości sprzęt.
Samorzad Miasta Elblaga nie powinien godzić się na takie traktowanie przez Olsztyn, który jak widać bierze wszystko, i który stać na kazdy projekt, także fanaberię. Sprawa jawnie nierównego finansowania projektów infrastruktury w regionalnych miastach Woj. Warm. Maz. powinna znaleźć swój finał w arbitrażu na szczeblu krajowym
Jednym słowem, żenada - co to ma być za artykuł ? ile rodzai tramwai w Elblągu jeździ, zamiast kupować takie same to kursują każdy inny na każdej linii, burdel, debilstwo, śmiech na sali.
Niemiecka oryginalna malatura, mimo, że barwy kanarkowe z pewnością będzie bardziej odporna na warunki zewnętrzne niż wszelkie przemalowania, które niestety wychodzą ekipie TK jakoś matowo i zupełnie bez polotu (co szczególnie widać na wozach typu 805Na np.ciemnozielony #055 czy biały #060). Naniesienie kalkomanii czy folii z logo Tramwajów Elblaskich i herbem Elbląga na nowych M8C powinno załatwić sprawę. Wazniejsze jest bezawaryjne działanie mechanizmów i napedu, tak by "nowe /stare" tramwaje przez kilka lat bezpiecznie mogły wozić Elblążan
40 letnie tramwaje. Byłem w Olsztynie w nowej zajezdni tramwajowej - nawet nie wyobrażacie sobie jaka dzieli przepaść między taborem olsztyńskim a naszym. Nie wspomnę o budynku zajezdni wyposażonego w najwyższej jakości sprzęt.
Samorzad Miasta Elblaga nie powinien godzić się na takie traktowanie przez Olsztyn, który jak widać bierze wszystko, i który stać na kazdy projekt, także fanaberię. Sprawa jawnie nierównego finansowania projektów infrastruktury w regionalnych miastach Woj. Warm. Maz. powinna znaleźć swój finał w arbitrażu na szczeblu krajowym
Jednym słowem, żenada - co to ma być za artykuł ? ile rodzai tramwai w Elblągu jeździ, zamiast kupować takie same to kursują każdy inny na każdej linii, burdel, debilstwo, śmiech na sali.
Niemiecka oryginalna malatura, mimo, że barwy kanarkowe z pewnością będzie bardziej odporna na warunki zewnętrzne niż wszelkie przemalowania, które niestety wychodzą ekipie TK jakoś matowo i zupełnie bez polotu (co szczególnie widać na wozach typu 805Na np.ciemnozielony #055 czy biały #060). Naniesienie kalkomanii czy folii z logo Tramwajów Elblaskich i herbem Elbląga na nowych M8C powinno załatwić sprawę. Wazniejsze jest bezawaryjne działanie mechanizmów i napedu, tak by "nowe /stare" tramwaje przez kilka lat bezpiecznie mogły wozić Elblążan