Ze wszystkim się zgodzimy bo wiadomo że innych wagonów tramwajowych nie będzie szybko - w tym nowych wprost z pod igły.Gdyby choć jeden nowy kilku częściowy ,długi tego typu i taki jak jeżdżą w Gdańsku czy Warszawie to by była już nowinka.Kolory powinny być dowolne ale każdy wagon powinien mieć herb Elbląga i napis Tramwaje Elbląskie.
Wiele się pisze zaczniemy budowę torowiska na ul.12 Lutego konkretnie kiedy.Tak samo konkretnie kiedy trasy tramwajowe zostana wydłużone ,kiedy tramwaje zawitają w nowych dzielnicach Elbląga .W olsztynie wiemy ile będzie kosztowały budowa następnych linii tramwajowych ,była mowa w TVP olsztyn ,czy takiej kasy nie ma Elbląg by budować torowiska.
A może ten co zakupił te cuda wsiądzie na wózek inwalidzki i spróbuje sam dostać się do żółtego wagonu. No tak w dupie ma że niepełnosprawny nie może swobodnie korzystać z komunikacji miejskiej tylko wybierać kursy taborem przystosowanym dla niepełnosprawnych. Taka sytuacja jest akceptowalna w momencie kiedy przechodzi się ze starego taboru na nowy i stopniowo powinna zanikać, a tu się niejako COFAMY W ROZWOJU. A to już jest przykre
Do „jak długo” już odpowiadam na twoje pytania: 12lutego będzie robione jak się nad Elblągiem zlituje Rząd i da kasę, oprócz tej inwestycji miasto nic więcej nie planuje, Olsztyn dostaje oddzielna kasę, jako „metropolia wojewódzka” i może sobie robić inwestycje z dofinansowaniem 85%, na koniec bez remontu torowisk na Grunwaldzkiej i 3maja i tak fabrycznie nowe tramwaje tam nie pojadą!
Dlaczego nie pozyskujecie pieniędzy z Unii Europejskiej na zakup nowych tramwajów (NOWYCH).
Zobaczcie zwolennicy zakupu 40 letnich tramwajów jaki tabor mają w Olsztynie.
Pieniądze z UE są i były.
Trzeba tylko się postarać.
Jak sami nie potraficie to są firmy doradcze.
wagon za ok 120tyś cóż że 40 letni nowe POLSKIE dwukierunkowe to ok 8,5mln. Idąc tym tokiem rozumowania taniej byłoby zakupić TRAMWAJE KONNE chyba są jeszcze w użytku w Indiach, stadniny z owsem na pętlach i naprzód
Ze wszystkim się zgodzimy bo wiadomo że innych wagonów tramwajowych nie będzie szybko - w tym nowych wprost z pod igły.Gdyby choć jeden nowy kilku częściowy ,długi tego typu i taki jak jeżdżą w Gdańsku czy Warszawie to by była już nowinka.Kolory powinny być dowolne ale każdy wagon powinien mieć herb Elbląga i napis Tramwaje Elbląskie.
Wiele się pisze zaczniemy budowę torowiska na ul.12 Lutego konkretnie kiedy.Tak samo konkretnie kiedy trasy tramwajowe zostana wydłużone ,kiedy tramwaje zawitają w nowych dzielnicach Elbląga .W olsztynie wiemy ile będzie kosztowały budowa następnych linii tramwajowych ,była mowa w TVP olsztyn ,czy takiej kasy nie ma Elbląg by budować torowiska.
A może ten co zakupił te cuda wsiądzie na wózek inwalidzki i spróbuje sam dostać się do żółtego wagonu. No tak w dupie ma że niepełnosprawny nie może swobodnie korzystać z komunikacji miejskiej tylko wybierać kursy taborem przystosowanym dla niepełnosprawnych. Taka sytuacja jest akceptowalna w momencie kiedy przechodzi się ze starego taboru na nowy i stopniowo powinna zanikać, a tu się niejako COFAMY W ROZWOJU. A to już jest przykre
Do „jak długo” już odpowiadam na twoje pytania: 12lutego będzie robione jak się nad Elblągiem zlituje Rząd i da kasę, oprócz tej inwestycji miasto nic więcej nie planuje, Olsztyn dostaje oddzielna kasę, jako „metropolia wojewódzka” i może sobie robić inwestycje z dofinansowaniem 85%, na koniec bez remontu torowisk na Grunwaldzkiej i 3maja i tak fabrycznie nowe tramwaje tam nie pojadą!
40lat to nie POLECAM.. kup nowe
Niemiec płakał jak sprzedawał i pewnie trzymał go pod kocem.
Wiele komentarzy "znaFców" a la Macierewicz , to bełkot idiotów.....
Złom z Nieniec. Prezydent ma w d..... komunikację miejską.
Dlaczego nie pozyskujecie pieniędzy z Unii Europejskiej na zakup nowych tramwajów (NOWYCH). Zobaczcie zwolennicy zakupu 40 letnich tramwajów jaki tabor mają w Olsztynie. Pieniądze z UE są i były. Trzeba tylko się postarać. Jak sami nie potraficie to są firmy doradcze.
wagon za ok 120tyś cóż że 40 letni nowe POLSKIE dwukierunkowe to ok 8,5mln. Idąc tym tokiem rozumowania taniej byłoby zakupić TRAMWAJE KONNE chyba są jeszcze w użytku w Indiach, stadniny z owsem na pętlach i naprzód