Przeciez miały byc przejścia podziemne! To teraz nie istniałby taki problem,a można bało tego dokonac podczas projektowania tej ulicy,a najdalej przed położeniem waestwy ścieralnej.No ale wiadomo jak władza nas słucha.
wszystko wszystkim ale jadąc od czołgu i dojeżdżając do armii krajowej jest niby nakaz skrętu w prawo a dlaczego znaków nie ma tylko ustąpienie pierwszeństwa,ludzie nie wiedzą i skręcają w lewo gdzie jest oznakowanie zakazu wjazdu pokazane jest wszystko na zdjęciu z białym samochodem ciekawe kiedy miasto postawi znak.
a czym się kierował " projektant " nie tworząc na nowej szerokiej ul Armii Krajowej ani jednego miejsca parkingowego ????????????
Ta ulica na której poszerzenie czekaliśmy tyle lat to bubel architektoniczny i wyrzucone pieniądze.
Jestem ciekaw co na to wszystko co powstaje ostatnio w Elblągu w ramach totalnego remontu ulic ma do powiedzenia prezydent Hajdukowski .
po tej ulicy widac jakich "madrych "mamy architektow i wladze ktora mam nas gdzies aby sie zalapac do koryta a najchetniej postawiliby ogrodzenie a kolczastego drutu zeby sie nikt nie krecil tam od zawsze bylo przejscie tym bardziej ze wiele ludzi chodzi tam na zakupy
cala ta przebudowa centrum miasta to jeden wielki bubel! kto wzial za to kase? kto dokonal odbioru?przeciez ktos z ratusza musial sie pod tym podpisac. Brak drog rowerowych a na 12 lutego droga rowerowa pociagnieta w sposob idiotyczny, praktycznie likwidacja chodnika obok swiatu dziecka , wiaty przystankowe oddalone o kilkadziesiat metrow od przystankow, pasy niby 2 w jedna strone ale waskie jak jeden w trojmiescie.Jakies dziwne bariery jak na autobanie, mialy byc pociagniete tory tramwajowe a ich brak. Kolejna wtopa niczym modrzewina i most unijny. a mialo byc lepiej, tylko dla kogo?
@ghffd: Przejścia podziemne (podobnie jak kładki) w większych miastach robiło się w latach 70/80-tych, ale z wielu względów się nie sprawdzają (dostępność dla niepełnosprawnych, czystość, bezpieczeństwo, itp.). Teraz w miarę możliwości raczej się zwęża drogi, uspokaja ruch samochodowy i robi więcej przejść dla pieszych, no ale to w większych miastach ...
Przeciez miały byc przejścia podziemne! To teraz nie istniałby taki problem,a można bało tego dokonac podczas projektowania tej ulicy,a najdalej przed położeniem waestwy ścieralnej.No ale wiadomo jak władza nas słucha.
wszystko wszystkim ale jadąc od czołgu i dojeżdżając do armii krajowej jest niby nakaz skrętu w prawo a dlaczego znaków nie ma tylko ustąpienie pierwszeństwa,ludzie nie wiedzą i skręcają w lewo gdzie jest oznakowanie zakazu wjazdu pokazane jest wszystko na zdjęciu z białym samochodem ciekawe kiedy miasto postawi znak.
a czym się kierował " projektant " nie tworząc na nowej szerokiej ul Armii Krajowej ani jednego miejsca parkingowego ???????????? Ta ulica na której poszerzenie czekaliśmy tyle lat to bubel architektoniczny i wyrzucone pieniądze. Jestem ciekaw co na to wszystko co powstaje ostatnio w Elblągu w ramach totalnego remontu ulic ma do powiedzenia prezydent Hajdukowski .
-do obywatel-nie ma tam żadnego znaku zakazu wjazdu...
po tej ulicy widac jakich "madrych "mamy architektow i wladze ktora mam nas gdzies aby sie zalapac do koryta a najchetniej postawiliby ogrodzenie a kolczastego drutu zeby sie nikt nie krecil tam od zawsze bylo przejscie tym bardziej ze wiele ludzi chodzi tam na zakupy
gdzie leziesz babo! i jeszcze pewnie trawnik podepcze!
cala ta przebudowa centrum miasta to jeden wielki bubel! kto wzial za to kase? kto dokonal odbioru?przeciez ktos z ratusza musial sie pod tym podpisac. Brak drog rowerowych a na 12 lutego droga rowerowa pociagnieta w sposob idiotyczny, praktycznie likwidacja chodnika obok swiatu dziecka , wiaty przystankowe oddalone o kilkadziesiat metrow od przystankow, pasy niby 2 w jedna strone ale waskie jak jeden w trojmiescie.Jakies dziwne bariery jak na autobanie, mialy byc pociagniete tory tramwajowe a ich brak. Kolejna wtopa niczym modrzewina i most unijny. a mialo byc lepiej, tylko dla kogo?
Łapać i karać z całą surowością.Nikomu korona z głowy nie spadnie jak się przejdzie do przejścia dla pieszych.Jak paru zapłaci to reszta się nauczy.
wystarczyło by tylko przejście podziemne, tak jak jest to w innych większych polskich miastach.....
@ghffd: Przejścia podziemne (podobnie jak kładki) w większych miastach robiło się w latach 70/80-tych, ale z wielu względów się nie sprawdzają (dostępność dla niepełnosprawnych, czystość, bezpieczeństwo, itp.). Teraz w miarę możliwości raczej się zwęża drogi, uspokaja ruch samochodowy i robi więcej przejść dla pieszych, no ale to w większych miastach ...