@Rozsądny: Fakt - coraz nam dalej do takich dużych, cywilizowanych miast jak np. Nowy Jork, gdzie Times Square zamienia się na deptak właśnie po to, żeby "dogadzać" ludziom a nie samochodom - poczytaj sobie (w tytule artykułu zamień "Warszawa" na "Elbląg"): http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,114377,14955412,_Caly_swiat_goni_Kopenhage___A_Warszawa___ROZMOWA_.html
Dobry artykuł. Zawsze idąc do szkoły przechodziłem przez to przejście, które znajdowało się mniej więcej po środku. Teraz muszę zasuwać kilkaset metrów naokoło bo władzom jest tak wygodniej. Będę chodził przez ulicę i sram na ***uchów, którzy robią wszystko na przekór obywatelom, takie władze, robią jak im wygodniej, a nie jak nam wygodniej. Żenada
Dobry artykuł. Zawsze idąc do szkoły przechodziłem przez to przejście, które znajdowało się mniej więcej po środku. Teraz muszę zasuwać kilkaset metrów naokoło bo władzom jest tak wygodniej. Będę chodził przez ulicę i sram na ***uchów, którzy robią wszystko na przekór obywatelom, takie władze, robią jak im wygodniej, a nie jak nam wygodniej. Żenada
ludzie macie pretensje do radnego jakby on to projektował, a przecież on zwrócił uwagę że jest tam niebezpiecznie i co ewentualnie można zrobić !!!! Ja popieram
mieszkam niedaleko i te przejscie jest naprawde potrzebne niedlugo na poczte albo ryneczek trzeba bedzie isc przez zawade nie zrozumie ten co nie przechodzi tamtedy codziennie
zmieńcie aleję na ulicę i zróbcie przejście dla pieszych, nie dajcie się robić w jajco głupolom od dróg, z nazwy to jest owszem aleja, ale natężenie ruchu to max osiedlowa uliczka, na pewno nie są to Aleje Jerozolimskie, ani Aleja Grunwaldzka, upieranie się, że pasy mają być co ileś tam metrów w tym przypadku to idiotyzm, nie o takie aleje chodzi jak w naszym przypadku, zasłanianie się przepisami jest po prostu próbą ukrycia głupoty i braku profesionalizmu, do maisteczka handlowego musi być przejście dla pieszych , może trochę bardziej w przedłużeniu traktu w parku planty
@Rozsądny: Fakt - coraz nam dalej do takich dużych, cywilizowanych miast jak np. Nowy Jork, gdzie Times Square zamienia się na deptak właśnie po to, żeby "dogadzać" ludziom a nie samochodom - poczytaj sobie (w tytule artykułu zamień "Warszawa" na "Elbląg"): http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,114377,14955412,_Caly_swiat_goni_Kopenhage___A_Warszawa___ROZMOWA_.html
mi się pomysł podoba, nie róbmy z tego zagadnienia, jak czytam ze zrozumieniem to była sugestia radnego a nie jego pomysł
Dobry artykuł. Zawsze idąc do szkoły przechodziłem przez to przejście, które znajdowało się mniej więcej po środku. Teraz muszę zasuwać kilkaset metrów naokoło bo władzom jest tak wygodniej. Będę chodził przez ulicę i sram na ***uchów, którzy robią wszystko na przekór obywatelom, takie władze, robią jak im wygodniej, a nie jak nam wygodniej. Żenada
Dobry artykuł. Zawsze idąc do szkoły przechodziłem przez to przejście, które znajdowało się mniej więcej po środku. Teraz muszę zasuwać kilkaset metrów naokoło bo władzom jest tak wygodniej. Będę chodził przez ulicę i sram na ***uchów, którzy robią wszystko na przekór obywatelom, takie władze, robią jak im wygodniej, a nie jak nam wygodniej. Żenada
ludzie macie pretensje do radnego jakby on to projektował, a przecież on zwrócił uwagę że jest tam niebezpiecznie i co ewentualnie można zrobić !!!! Ja popieram
mieszkam niedaleko i te przejscie jest naprawde potrzebne niedlugo na poczte albo ryneczek trzeba bedzie isc przez zawade nie zrozumie ten co nie przechodzi tamtedy codziennie
Tak to typowe traktowanie w naszym miescie czy kraju zamiast dla ludzi to przeciwko ludziom .W jakim po....m kraju my zyjemy.
Przejście powinno być tam gdzie było. Tam gdzie je zrobiono jest po prostu bez sensu bo prowadzi donikąd.
...UM by tam nie było przejścia. Bo handel w miasteczku ma upaść. Taki jest zamiar UM.
zmieńcie aleję na ulicę i zróbcie przejście dla pieszych, nie dajcie się robić w jajco głupolom od dróg, z nazwy to jest owszem aleja, ale natężenie ruchu to max osiedlowa uliczka, na pewno nie są to Aleje Jerozolimskie, ani Aleja Grunwaldzka, upieranie się, że pasy mają być co ileś tam metrów w tym przypadku to idiotyzm, nie o takie aleje chodzi jak w naszym przypadku, zasłanianie się przepisami jest po prostu próbą ukrycia głupoty i braku profesionalizmu, do maisteczka handlowego musi być przejście dla pieszych , może trochę bardziej w przedłużeniu traktu w parku planty