Sobota, 23.11.2024, Imieniny: Cecylia, Jonatan, Stefan
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (103)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    0
    ~ czytelnik
    Wtorek, 06.11

    Ech, fachowcy :-). Kontrapas na torowisku tramwajowym to dobra koncepcja. Będzie szansa na nagrody : http://www.transeko.pl/publik/konf2012/nagrody_MiT_2012.pdf, strona 27.

  2. 2
    +8
    ~ podsumowanie
    Wtorek, 06.11

    kontrapas do likwidacji, kosztami budowy obciazyc autorów, rozlozyc im na raty na 30 lat, żeby nie odczuli za bardzo i pamietali przez resztę zycia, że za bzdury trzeba płacic, czas odblokowac ulice zablokowana niewiadomo dlaczego i po co

  3. 3
    +1
    ~ opus
    Wtorek, 06.11

    jak widac mieszkancy elblaga to ludzie ograniczeni umyslowo, tak zwany beton, bardzo trudny material do socjalizacji i edukacji. niereformowalna swołocz. Nic dziwnego ze jest taka reakcja na nowa infrastrukture drogowa, wszak na wsiach czegos takiego nie maja a 90% elblazan to wsioki. Uwazam ze ruch rowerowy nalezy przeniesc z chodnikow na ulice bo rowerzystow jest coraz wiecej i chodniki sa raczej dla ludzi a te pseudodrogi rowerowe nie sa na chodnikach wogole odzielone przez co lazi po nich pelno pieszych. nalezy wydzielic pasy z kazdej strony jezdni i to powinny byc drogi dla rowerow, bedzie taniej i o wiele lepiej. ruch rowerowy nalezy przeniesc na jezdnie bo poprostu elblaskie chodniki nie nadaja sie do jazdy jednosladem!!!!!!

  4. 4
    --5
    ~ Robert Turlej
    Wtorek, 06.11

    @pampi: Jak przełamiesz kiedyś barierę strachu i spotkasz się ze mną to opowiem Ci moją wizję na zmiany w mieście. Wiem, że ty najlepiej na wszystkim się znasz i pewnie byłbyś najlepszym, najefektywniejszym radnym z Zawady. Weź przedstaw swój program to może zdobędziesz mój głos za dwa lata. Tak jak napisał opus w komentarzu obecna infrastruktura rowerowa jest kiepska i trzeba ją zmieniać. DDR powinny być asfaltowe a nie z polbruku. DDR lepiej sprawdzają się w jezdni niż w połączeniu z chodnikiem ale wiele osób jak widać nie chce tego zaakceptować. O kontrapasie napisał już OR więc nic dodatkowego nie dodam bo wszystko zostało napisane.

  5. 5
    +3
    ~ beniu
    Wtorek, 06.11

    tu chyba jest jakas dlugofalowa polityka zakorkowywania miasta

  6. 6
    +3
    ~ ~~japacze
    Wtorek, 06.11

    a może by tak kontrapasy dla eLek

  7. 7
    +1
    ~ kierowca
    Wtorek, 06.11

    Wielka lipa pod włos razem z samochodami czekam na śmiertelny wypadek,uwaga rowerzyści już się bójcie.

  8. 8
    +8
    ~ Szprycha
    Wtorek, 06.11

    Jeśli pan Turlej uważa, że Oficer Rowerowy napisał już wszystko na temat kontrapasu w ciągu ulic Kościuszki i Wspólnej, to rzeczywiście pozostaje jedynie usiąść i płakać. Oczywiście z powodu braku kompetencji w tej sprawie obu panów. Jak zwykle za amatorkę przyjdzie nam wszystkim zapłacić.

  9. 9
    --4
    ~ bilbo
    Wtorek, 06.11

    Ja tamtędy jechałem i to w nocy w deszczu, zamiast pchać się nieoświetloną skrają Sienkiewicza z narażeniem życia. Dla mnie to rewelacja. A kierowcom i tak wszystko będzie przeszkadzało co nie poszerza ulic. Co do radnego Wilka to on zdaje się ani rowerem ani samochodem nie jeździ.

  10. 10
    +6
    ~ szok
    Wtorek, 06.11

    Kolejny specjalista od ruchu miejskiego, tym razem znawca materii światowej sławy, laureat nagrody Nobla w dziedzinie "znafca ruchu rowerowego- ustawiacz świateł" radny Turlej. Panie radny weź się Pan nie kompromituj tymi złotymi myślami bo po co to Panu. Lobbuj Pan za tym, aby miasto w końcu przestało udawać politykę rowerową i pozbyło się pseudoekspertów , a na ich miejsce zatrudniło kogoś z wykształceniem kierunkowym, na marginesie zęby pewnie Pan radny też sam sobie leczy bo się zna na tym? ludzie to, że ktoś jeździ na rowerze nie znaczy, że wie jak projektować i realizować systemy komunikacji rowerowej, kontrapas to doskonały przykład na to, że tak nie jest

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.94794988632202