Ech, fachowcy :-).
Kontrapas na torowisku tramwajowym to dobra koncepcja. Będzie szansa na nagrody : http://www.transeko.pl/publik/konf2012/nagrody_MiT_2012.pdf, strona 27.
kontrapas do likwidacji, kosztami budowy obciazyc autorów, rozlozyc im na raty na 30 lat, żeby nie odczuli za bardzo i pamietali przez resztę zycia, że za bzdury trzeba płacic, czas odblokowac ulice zablokowana niewiadomo dlaczego i po co
jak widac mieszkancy elblaga to ludzie ograniczeni umyslowo, tak zwany beton, bardzo trudny material do socjalizacji i edukacji. niereformowalna swołocz. Nic dziwnego ze jest taka reakcja na nowa infrastrukture drogowa, wszak na wsiach czegos takiego nie maja a 90% elblazan to wsioki. Uwazam ze ruch rowerowy nalezy przeniesc z chodnikow na ulice bo rowerzystow jest coraz wiecej i chodniki sa raczej dla ludzi a te pseudodrogi rowerowe nie sa na chodnikach wogole odzielone przez co lazi po nich pelno pieszych. nalezy wydzielic pasy z kazdej strony jezdni i to powinny byc drogi dla rowerow, bedzie taniej i o wiele lepiej. ruch rowerowy nalezy przeniesc na jezdnie bo poprostu elblaskie chodniki nie nadaja sie do jazdy jednosladem!!!!!!
@pampi: Jak przełamiesz kiedyś barierę strachu i spotkasz się ze mną to opowiem Ci moją wizję na zmiany w mieście. Wiem, że ty najlepiej na wszystkim się znasz i pewnie byłbyś najlepszym, najefektywniejszym radnym z Zawady. Weź przedstaw swój program to może zdobędziesz mój głos za dwa lata. Tak jak napisał opus w komentarzu obecna infrastruktura rowerowa jest kiepska i trzeba ją zmieniać. DDR powinny być asfaltowe a nie z polbruku. DDR lepiej sprawdzają się w jezdni niż w połączeniu z chodnikiem ale wiele osób jak widać nie chce tego zaakceptować. O kontrapasie napisał już OR więc nic dodatkowego nie dodam bo wszystko zostało napisane.
Jeśli pan Turlej uważa, że Oficer Rowerowy napisał już wszystko na temat kontrapasu w ciągu ulic Kościuszki i Wspólnej, to rzeczywiście pozostaje jedynie usiąść i płakać. Oczywiście z powodu braku kompetencji w tej sprawie obu panów. Jak zwykle za amatorkę przyjdzie nam wszystkim zapłacić.
Ja tamtędy jechałem i to w nocy w deszczu, zamiast pchać się nieoświetloną skrają Sienkiewicza z narażeniem życia. Dla mnie to rewelacja. A kierowcom i tak wszystko będzie przeszkadzało co nie poszerza ulic. Co do radnego Wilka to on zdaje się ani rowerem ani samochodem nie jeździ.
Kolejny specjalista od ruchu miejskiego, tym razem znawca materii światowej sławy, laureat nagrody Nobla w dziedzinie "znafca ruchu rowerowego- ustawiacz świateł" radny Turlej. Panie radny weź się Pan nie kompromituj tymi złotymi myślami bo po co to Panu. Lobbuj Pan za tym, aby miasto w końcu przestało udawać politykę rowerową i pozbyło się pseudoekspertów , a na ich miejsce zatrudniło kogoś z wykształceniem kierunkowym, na marginesie zęby pewnie Pan radny też sam sobie leczy bo się zna na tym? ludzie to, że ktoś jeździ na rowerze nie znaczy, że wie jak projektować i realizować systemy komunikacji rowerowej, kontrapas to doskonały przykład na to, że tak nie jest
Ech, fachowcy :-). Kontrapas na torowisku tramwajowym to dobra koncepcja. Będzie szansa na nagrody : http://www.transeko.pl/publik/konf2012/nagrody_MiT_2012.pdf, strona 27.
kontrapas do likwidacji, kosztami budowy obciazyc autorów, rozlozyc im na raty na 30 lat, żeby nie odczuli za bardzo i pamietali przez resztę zycia, że za bzdury trzeba płacic, czas odblokowac ulice zablokowana niewiadomo dlaczego i po co
jak widac mieszkancy elblaga to ludzie ograniczeni umyslowo, tak zwany beton, bardzo trudny material do socjalizacji i edukacji. niereformowalna swołocz. Nic dziwnego ze jest taka reakcja na nowa infrastrukture drogowa, wszak na wsiach czegos takiego nie maja a 90% elblazan to wsioki. Uwazam ze ruch rowerowy nalezy przeniesc z chodnikow na ulice bo rowerzystow jest coraz wiecej i chodniki sa raczej dla ludzi a te pseudodrogi rowerowe nie sa na chodnikach wogole odzielone przez co lazi po nich pelno pieszych. nalezy wydzielic pasy z kazdej strony jezdni i to powinny byc drogi dla rowerow, bedzie taniej i o wiele lepiej. ruch rowerowy nalezy przeniesc na jezdnie bo poprostu elblaskie chodniki nie nadaja sie do jazdy jednosladem!!!!!!
@pampi: Jak przełamiesz kiedyś barierę strachu i spotkasz się ze mną to opowiem Ci moją wizję na zmiany w mieście. Wiem, że ty najlepiej na wszystkim się znasz i pewnie byłbyś najlepszym, najefektywniejszym radnym z Zawady. Weź przedstaw swój program to może zdobędziesz mój głos za dwa lata. Tak jak napisał opus w komentarzu obecna infrastruktura rowerowa jest kiepska i trzeba ją zmieniać. DDR powinny być asfaltowe a nie z polbruku. DDR lepiej sprawdzają się w jezdni niż w połączeniu z chodnikiem ale wiele osób jak widać nie chce tego zaakceptować. O kontrapasie napisał już OR więc nic dodatkowego nie dodam bo wszystko zostało napisane.
tu chyba jest jakas dlugofalowa polityka zakorkowywania miasta
a może by tak kontrapasy dla eLek
Wielka lipa pod włos razem z samochodami czekam na śmiertelny wypadek,uwaga rowerzyści już się bójcie.
Jeśli pan Turlej uważa, że Oficer Rowerowy napisał już wszystko na temat kontrapasu w ciągu ulic Kościuszki i Wspólnej, to rzeczywiście pozostaje jedynie usiąść i płakać. Oczywiście z powodu braku kompetencji w tej sprawie obu panów. Jak zwykle za amatorkę przyjdzie nam wszystkim zapłacić.
Ja tamtędy jechałem i to w nocy w deszczu, zamiast pchać się nieoświetloną skrają Sienkiewicza z narażeniem życia. Dla mnie to rewelacja. A kierowcom i tak wszystko będzie przeszkadzało co nie poszerza ulic. Co do radnego Wilka to on zdaje się ani rowerem ani samochodem nie jeździ.
Kolejny specjalista od ruchu miejskiego, tym razem znawca materii światowej sławy, laureat nagrody Nobla w dziedzinie "znafca ruchu rowerowego- ustawiacz świateł" radny Turlej. Panie radny weź się Pan nie kompromituj tymi złotymi myślami bo po co to Panu. Lobbuj Pan za tym, aby miasto w końcu przestało udawać politykę rowerową i pozbyło się pseudoekspertów , a na ich miejsce zatrudniło kogoś z wykształceniem kierunkowym, na marginesie zęby pewnie Pan radny też sam sobie leczy bo się zna na tym? ludzie to, że ktoś jeździ na rowerze nie znaczy, że wie jak projektować i realizować systemy komunikacji rowerowej, kontrapas to doskonały przykład na to, że tak nie jest