Panie oficerze proszę umiescić na stronie opracowanie bedące podstawą stworzenia kontrapasa, a w tym :problematykę istotną dla projektowania dróg i organizacji ruchu drogowego (badania, pomiary i analizy ruchu), teorię ruchu drogowego (cechy użytkowników dróg, pojazdy i ich ruch po drodze, modelowanie ruchu drogowego, przepustowość dróg, ulic i skrzyżowań), charakterystykę polityki transportowej i zarządzania ruchem, organizację ruchu drogowego (oznakowanie, systemy sygnalizacji oraz sterowania ruchem na drogach miejskich i autostradach, priorytety w ruchu dla środków transportu zbiorowego, parkowanie, ruch pieszy i rowerowy), a także bezpieczeństwo ruchu drogowego i opis działań zmierzających do jego poprawy, rozumiem, że budowa tego kontrapasa została poprzedzona takimi badaniami
mi się ten pomysł z kontra pasem tez nie podoba, utrudnia jazdę zmechanizowanym, lepiej by zrobili naprawiając chodniki wzdłuż ul. Kościuszki i robiąc kolejne ścieżki rowerowe np. na całej długości ul. Kościuszki, bo na pewno miejsca tam na to nie brakuje. Choć jak widać taniej wysmarować jezdnię farba i postawić dwa znaki.
Panie oficerze(?) rowerowy, proszę odpowiedzieć na kilka zasadniczych pytań , czy osoby poruszające się po drogach publicznych powinny albo muszą posiadać zaświadczenie potwierdzające chociażby ich minimalną znajomość przepisów ruchu drogowego ??
Czy może w/g pana mogą uprawiać tzw partyzantkę pod tym względem ? Nie muszą znać przepisów... ważne by miały rower ?
Czy słyszał pan kiedyś o czymś takim co nazywało się Kartą Rowerową ? Bo w/g moich obserwacji co drugi rowerzysta w Elblągu nie posiada podstawowej wiedzy o zasadach ruchu drogowego , a więc może tu jest pole do pana popisów ? Najpierw edukacja, dopiero dopuszczenie do jazdy po ulicach.
Ten kto wymyslil ta cala akcje z tym kontrpasem to jakis ..... jest. Tak jak napisane nagle nie wiadomo skad pojawia sie czerwony pas na jezdni, ktory nie laczy sie z zadna sciezka rowerowa. To nie jest jakies centrum miasta i rowerzysci nadal mogli jezdzic chodnikami ale Turlej oczywiscie zawsze wyskoczy z genialnymi pomyslami. Juz w szkole mialem Cie za troche zdolnego inaczej i widze ze nic sie nie zmienilo. Ciekawe kiedy dojdzie do tragedii na tym kontrpasie, wtedy moze kots pomysli.
Jestem aktywnym rowerzystą i pomimo to uważam iż kontrapasy to kretyński pomysł. Po co robić te całe zamieszanie skoro przepisy zezwalały na jazdę po chodniku w miejscach gdzie nie ma innej możliwości jazdy rowerem.
Przez kilkadziesiąt lat nie było kontrapasów i było dobrze. Może jeszcze drogi ekspresowe do połowy pomalujecie na czerwono aby rowerzyści mogli tam jeździć????
Panie turlej, załatw pan jeszcze buspasy, bo w dużych miastach też takie są, a w Elblągu w korku autobus średnio stoi 3,5h. Te korki zapewne są też powodem tego, że jedna 7 jedzie za drugą, to napewno nie jest przez lenistwo kierowców z ALP.
konsultacje z OR? o ciekawe bardzo, kiedys sie na forum rowerowym pytał czy rowerzysci chca drogi rowerowej wzdłuż Grunwaldzkiej, od Dworca do ronda, oczywiście zastrzegł, że jest przeciw takiej drodze, bo uważa, że jest bez sensu ( tak mniej wiecej sie wyraził) rowerzysci oczywiscie byli za drogą rowerową i co robi OR? ano po wszyskim informuje, że nie bedzie drogi rowerowej..... tak wygladaja konsultacje w wykonaniu OR, konsultacje dla idiotów wygladaja chyba lepiej, po tych konsultacja wiem jedno, że ten człowiek nie nadaje się do konsultowania czegokolwiek, nie jest w stanie zaakceptowac innego zdania niż jego własne,
Panie oficerze proszę umiescić na stronie opracowanie bedące podstawą stworzenia kontrapasa, a w tym :problematykę istotną dla projektowania dróg i organizacji ruchu drogowego (badania, pomiary i analizy ruchu), teorię ruchu drogowego (cechy użytkowników dróg, pojazdy i ich ruch po drodze, modelowanie ruchu drogowego, przepustowość dróg, ulic i skrzyżowań), charakterystykę polityki transportowej i zarządzania ruchem, organizację ruchu drogowego (oznakowanie, systemy sygnalizacji oraz sterowania ruchem na drogach miejskich i autostradach, priorytety w ruchu dla środków transportu zbiorowego, parkowanie, ruch pieszy i rowerowy), a także bezpieczeństwo ruchu drogowego i opis działań zmierzających do jego poprawy, rozumiem, że budowa tego kontrapasa została poprzedzona takimi badaniami
mi się ten pomysł z kontra pasem tez nie podoba, utrudnia jazdę zmechanizowanym, lepiej by zrobili naprawiając chodniki wzdłuż ul. Kościuszki i robiąc kolejne ścieżki rowerowe np. na całej długości ul. Kościuszki, bo na pewno miejsca tam na to nie brakuje. Choć jak widać taniej wysmarować jezdnię farba i postawić dwa znaki.
Proszę pana Turleja o taki kontrapas na ul.Szucha bo może przy okazji ulicę zrobią.
Panie oficerze(?) rowerowy, proszę odpowiedzieć na kilka zasadniczych pytań , czy osoby poruszające się po drogach publicznych powinny albo muszą posiadać zaświadczenie potwierdzające chociażby ich minimalną znajomość przepisów ruchu drogowego ?? Czy może w/g pana mogą uprawiać tzw partyzantkę pod tym względem ? Nie muszą znać przepisów... ważne by miały rower ? Czy słyszał pan kiedyś o czymś takim co nazywało się Kartą Rowerową ? Bo w/g moich obserwacji co drugi rowerzysta w Elblągu nie posiada podstawowej wiedzy o zasadach ruchu drogowego , a więc może tu jest pole do pana popisów ? Najpierw edukacja, dopiero dopuszczenie do jazdy po ulicach.
Rysie pysie i inne wynalazki podpiszcie się z imienia i nazwiska to wtedy będzie można prowadzic z wami dyskusję. Macie jaja to podpiszcie się!!!
Ten kto wymyslil ta cala akcje z tym kontrpasem to jakis ..... jest. Tak jak napisane nagle nie wiadomo skad pojawia sie czerwony pas na jezdni, ktory nie laczy sie z zadna sciezka rowerowa. To nie jest jakies centrum miasta i rowerzysci nadal mogli jezdzic chodnikami ale Turlej oczywiscie zawsze wyskoczy z genialnymi pomyslami. Juz w szkole mialem Cie za troche zdolnego inaczej i widze ze nic sie nie zmienilo. Ciekawe kiedy dojdzie do tragedii na tym kontrpasie, wtedy moze kots pomysli.
Jestem aktywnym rowerzystą i pomimo to uważam iż kontrapasy to kretyński pomysł. Po co robić te całe zamieszanie skoro przepisy zezwalały na jazdę po chodniku w miejscach gdzie nie ma innej możliwości jazdy rowerem.
Przez kilkadziesiąt lat nie było kontrapasów i było dobrze. Może jeszcze drogi ekspresowe do połowy pomalujecie na czerwono aby rowerzyści mogli tam jeździć????
Panie turlej, załatw pan jeszcze buspasy, bo w dużych miastach też takie są, a w Elblągu w korku autobus średnio stoi 3,5h. Te korki zapewne są też powodem tego, że jedna 7 jedzie za drugą, to napewno nie jest przez lenistwo kierowców z ALP.
konsultacje z OR? o ciekawe bardzo, kiedys sie na forum rowerowym pytał czy rowerzysci chca drogi rowerowej wzdłuż Grunwaldzkiej, od Dworca do ronda, oczywiście zastrzegł, że jest przeciw takiej drodze, bo uważa, że jest bez sensu ( tak mniej wiecej sie wyraził) rowerzysci oczywiscie byli za drogą rowerową i co robi OR? ano po wszyskim informuje, że nie bedzie drogi rowerowej..... tak wygladaja konsultacje w wykonaniu OR, konsultacje dla idiotów wygladaja chyba lepiej, po tych konsultacja wiem jedno, że ten człowiek nie nadaje się do konsultowania czegokolwiek, nie jest w stanie zaakceptowac innego zdania niż jego własne,