od przypadku do przypadku, niby jest, coś się zmienia na lepsze, czasami pojawiaja się babole jak ten kontrapas, ale jedno jest bardzo niepokojące, ani widu, ani słychu o stworzeniu ogólnomiejskiego planu tras rowerowych, tak żeby stanowiły logiczny, spójny i sensowny system transportu rowerowego jako alternatywy dla samochodu. Zero, dosłownie nic, nie ma nawet szkicu czy chocby zarysu takiego szkicu, zamiast tego mamy pr -owe zagrywki z kontrapasami bez sensu, lansowanie się w mediach, opowieści o 15% ludności na rowerach, mi u brakuje wizji, myśli przewodniej w tym wszystkim, do tego niezrozumiałe zadufanie w sobie, rządy udzielnego księciunia na rowerze, chyba woda sodowa uderzyła do głowy koledze, klasyczna sodówka
glupota jeszcze raz glupota .nie mozna ominac autobusu na przystanku , bo mozna puknac rowezyste .glupie rozwiazanie przez ktore korkuje sie w szczycie ulica .komus zabraklo wyobrazni .
Nie Pani Aleksandro, nie zamierzam zmieniać swoich przyzwyczajeń po to by ludzie mali pokroju radnego Turleja mogli zaspakajać swoje durne ambicje. Nie jeżdżę ulicą Wspólną ale oświadczam że jeżeli kiedyś będę z niej skręcał w lewo w Sienkiewicza to z premedytacją złamię przepisy i pojadę autem po kontrpasie.
Pan Turlej mówi o dużym zainteresowaniu użytkowników dróg kontrapasem w dniu jego zainicjowania. Nie sposób z tym zdaniem polemizować. Ale, jak to zwykle w życiu bywa, czas weryfikuje różne decyzje i posunięcia. W tym przypadku, utworzenie drogi dla rowerów stało się kompletnym nieporozumieniem. Rowerzyści tamtędy nie jeżdżą. I trudno im się dziwić. Kontrapas nie jest skomunikowany z żadną ze ścieżek rowerowych. Można go porównać do wyspy na morzu. Rowerzysta może sobie po niej przejechać, ale co dalej ? Kierowcy też mają sporo racji. Zakorkowane skrzyżowania, blokujące przejazd autobusy, są to argumenty, które ktoś odpowiedzialny za decyzje w tej materii powinien wziąć je pod uwagę.
glupota elblaskich radnych gdyby miala skrzydla to by poleciala jak f-16 jak mozna byc tak zacowfanym jak radni oni nic nie rozumia a moze wyprane maja mozgi? a moze w mozgownicach trociny?
Kierowcy kupując paliwo w jego cenie płacą tzw.podatek drogowy przeznaczony na budowę i remonty dróg.Jeśli rowerzyści maja jeździć po jezdniach powinni takze w jakiejś formie placić za ich użytkowanie.Niech radny Turlej obmyśli w jakiej formie opodatkować rowerzystów jeżdżacych po drogach publicznych,lub niech przeznaczy na ten cel swoje diety.
Kontrapasy moze i sa dobrymi rozwiazaniami ale nie w takim miejscu jak ulica wspolna oraz nie w takim miescie jak Elblag. Tymbardziej ze na chodnikach przeciez sa porobione sciezki rowerowe, wiec bez przesady nie jestesmy miastem rowerzystow. Zadbajmy moze o troszke parkingow bezplatnych w miescie, a nie na kazdym kroku parkomaty i ciezko gdziekolwiek zaparkowac. A nie wydajecie kase na takie gowna i zajmujecie sie gownami ktore maja byc widoczne a nie koniecznie przydatne. Amen
Czytam" Jedno jest pewne. Elbląg zmienia się pod wieloma kątami" chyba powinno być "kantami"
od przypadku do przypadku, niby jest, coś się zmienia na lepsze, czasami pojawiaja się babole jak ten kontrapas, ale jedno jest bardzo niepokojące, ani widu, ani słychu o stworzeniu ogólnomiejskiego planu tras rowerowych, tak żeby stanowiły logiczny, spójny i sensowny system transportu rowerowego jako alternatywy dla samochodu. Zero, dosłownie nic, nie ma nawet szkicu czy chocby zarysu takiego szkicu, zamiast tego mamy pr -owe zagrywki z kontrapasami bez sensu, lansowanie się w mediach, opowieści o 15% ludności na rowerach, mi u brakuje wizji, myśli przewodniej w tym wszystkim, do tego niezrozumiałe zadufanie w sobie, rządy udzielnego księciunia na rowerze, chyba woda sodowa uderzyła do głowy koledze, klasyczna sodówka
glupota jeszcze raz glupota .nie mozna ominac autobusu na przystanku , bo mozna puknac rowezyste .glupie rozwiazanie przez ktore korkuje sie w szczycie ulica .komus zabraklo wyobrazni .
ŚCIEŻKI ROWEROWE!!!! nie kontrapasy!!!! Zabieranie części i tak wąskiej jezdni i pozostawienie dziurawego pasa ruchu dla kierowców to fatalny żart
Nie Pani Aleksandro, nie zamierzam zmieniać swoich przyzwyczajeń po to by ludzie mali pokroju radnego Turleja mogli zaspakajać swoje durne ambicje. Nie jeżdżę ulicą Wspólną ale oświadczam że jeżeli kiedyś będę z niej skręcał w lewo w Sienkiewicza to z premedytacją złamię przepisy i pojadę autem po kontrpasie.
Pan Turlej mówi o dużym zainteresowaniu użytkowników dróg kontrapasem w dniu jego zainicjowania. Nie sposób z tym zdaniem polemizować. Ale, jak to zwykle w życiu bywa, czas weryfikuje różne decyzje i posunięcia. W tym przypadku, utworzenie drogi dla rowerów stało się kompletnym nieporozumieniem. Rowerzyści tamtędy nie jeżdżą. I trudno im się dziwić. Kontrapas nie jest skomunikowany z żadną ze ścieżek rowerowych. Można go porównać do wyspy na morzu. Rowerzysta może sobie po niej przejechać, ale co dalej ? Kierowcy też mają sporo racji. Zakorkowane skrzyżowania, blokujące przejazd autobusy, są to argumenty, które ktoś odpowiedzialny za decyzje w tej materii powinien wziąć je pod uwagę.
glupota elblaskich radnych gdyby miala skrzydla to by poleciala jak f-16 jak mozna byc tak zacowfanym jak radni oni nic nie rozumia a moze wyprane maja mozgi? a moze w mozgownicach trociny?
To kontra pas dla samobójców a nie dla rowerzystów!!„
Kierowcy kupując paliwo w jego cenie płacą tzw.podatek drogowy przeznaczony na budowę i remonty dróg.Jeśli rowerzyści maja jeździć po jezdniach powinni takze w jakiejś formie placić za ich użytkowanie.Niech radny Turlej obmyśli w jakiej formie opodatkować rowerzystów jeżdżacych po drogach publicznych,lub niech przeznaczy na ten cel swoje diety.
Kontrapasy moze i sa dobrymi rozwiazaniami ale nie w takim miejscu jak ulica wspolna oraz nie w takim miescie jak Elblag. Tymbardziej ze na chodnikach przeciez sa porobione sciezki rowerowe, wiec bez przesady nie jestesmy miastem rowerzystow. Zadbajmy moze o troszke parkingow bezplatnych w miescie, a nie na kazdym kroku parkomaty i ciezko gdziekolwiek zaparkowac. A nie wydajecie kase na takie gowna i zajmujecie sie gownami ktore maja byc widoczne a nie koniecznie przydatne. Amen