Piątek, 15.11.2024, Imieniny: Amelia, Albert, Leopold
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (33)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --1
    ~ Myślący
    Piątek, 06.04

    Postępowanie chyba jest opracowane.Trzeba twierdzić że logo i hasło są poza tą Strategią ,bo kto zaakceptuje Strategię z ślimakowym logo i hasłem przyśpieszenia . Pomieszanie z poplątaniem.

  2. 2
    +1
    ~ Realista
    Piątek, 06.04

    Ekipa Słoniny może nie opracowała strategii, ale nie wyrzucała w błoto setek tysięcy na jałowe wyjazdy. Departament Komunikacji skupiający kilkunastu już pracowników nie zrobił nic więcej niż kilku ludzi u Sloniny. Jedyny sukces to ślimak przyśpieszający do tyłu. 130 tysięcy to koszty strategii a imprezy towarzyszące, a flagi , które czas juz zdjąć.

  3. 3
    --3
    ~ GUMabsolwent
    Piątek, 06.04

    Nie stać nas było na zatrudnienie pierwszoligowych agencji, jak eskadra chociażby, ktore liczą sobie honorarium w setkach tysięcy więc nie narzekajmy, na pewno jesteśmy lepsi od ciechanowa i piły, a nawet o bydgoszczy bym powiedziała :-))

  4. 4
    +7
    ~ Dosyć tego
    Piątek, 06.04

    Panie Gruchalski niech Pan nie naraża swojego autorytetu na robienie z nas na siłę idiotów. Logo nie jest dodatkiem do Strategii,lecz jej częścią finalną , tak jak pisze Pan Ławrynowicz. Pieniądze zapłacono oddzielnie za logo i oddzielnie za Strategię?Nie, bo 130 tysięcy poszło na całość. Jak schrzaniliście, to miejcie odwagę się przyznać.

  5. 5
    +4
    ~ k;gn
    Piątek, 06.04

    logo?..."Elbląg przyspiesza"- ale stalismy się sławni na całą Polskę..dzisiaj w "telexspresie"dowiedziałem sie,ze to hasło- Olsztyn przyspiesza"--było 2 lata temu w Olsztynie!! ale siara...!! nawet nie mamy włsnego hasła na promocję miasta!!!

  6. 6
    0
    ~ POL9558
    Piątek, 06.04

    w tym przedświątecznym dniu nie chcę psuc nastrojów internautów ale po świętach przedstawie jakie miasto przygotowuje przyspieszenie rozwoju turystyki wodnej , promocji Zalewu Wiślanego . Cała strategia to będzie pikuś , co chcą zrobic z klubem motorowodnym "FALA' z Wyspy Spichrzów to będzie hitem.

  7. 7
    +7
    ~ nord
    Piątek, 06.04

    najlepiej nasze miasto wypromował na całą Polskę w ostatnich latach Ryszard Rynkowski poprzez program Bitwa na Głosy ,bez nakladu Ratusza

  8. 8
    +4
    ~ łomatko
    Piątek, 06.04

    Szanowni urzędnicy, co ma piernik do wiatraka ? Autorzy większości postów, krytykujących na łamach elbląskich portali internetowych nie krytykują zasadności stworzenia logo naszego miasta. Są przeciwni jego wizerunkowi i procesowi, w jakim został zaprojektowany, zatwierdzony i przedstawiony mieszkańcom. I tu widać, jak na dłoni, waszą urzędniczą arogancję, nie liczenie się z opinią, łożących na wasze utrzymanie elblążan. I jeszcze jedno. Skoro projekt strategii promocji ma być dopiero dyskutowany w gronie radnych, to z jakiej racji zostały wywieszone i przecież nie oddane za darmo, białe szmaty z nielubianym logo ? Z jakiej puli budżetu miejskiego opłacono tę "zabawkę" , skoro ma być integralną częścią, jeszcze nie dyskutowanej strategii ?

  9. 9
    --1
    ~ fgf
    Piątek, 06.04

    Słupsk ma fajne logo

  10. 10
    0
    ~ JJ
    Sobota, 07.04

    Autorem "lągo" Elbląga jest Andrzej Ludwik Włoszczyński.

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.1266119480133