Postępowanie chyba jest opracowane.Trzeba twierdzić że logo i hasło są poza tą Strategią ,bo kto zaakceptuje Strategię z ślimakowym logo i hasłem przyśpieszenia . Pomieszanie z poplątaniem.
Ekipa Słoniny może nie opracowała strategii, ale nie wyrzucała w błoto setek tysięcy na jałowe wyjazdy. Departament Komunikacji skupiający kilkunastu już pracowników nie zrobił nic więcej niż kilku ludzi u Sloniny. Jedyny sukces to ślimak przyśpieszający do tyłu.
130 tysięcy to koszty strategii a imprezy towarzyszące, a flagi , które czas juz zdjąć.
Nie stać nas było na zatrudnienie pierwszoligowych agencji, jak eskadra chociażby, ktore liczą sobie honorarium w setkach tysięcy więc nie narzekajmy, na pewno jesteśmy lepsi od ciechanowa i piły, a nawet o bydgoszczy bym powiedziała :-))
Panie Gruchalski niech Pan nie naraża swojego autorytetu na robienie z nas na siłę idiotów. Logo nie jest dodatkiem do Strategii,lecz jej częścią finalną , tak jak pisze Pan Ławrynowicz. Pieniądze zapłacono oddzielnie za logo i oddzielnie za Strategię?Nie, bo 130 tysięcy poszło na całość. Jak schrzaniliście, to miejcie odwagę się przyznać.
logo?..."Elbląg przyspiesza"- ale stalismy się sławni na całą Polskę..dzisiaj w "telexspresie"dowiedziałem sie,ze to hasło- Olsztyn przyspiesza"--było 2 lata temu w Olsztynie!! ale siara...!! nawet nie mamy włsnego hasła na promocję miasta!!!
w tym przedświątecznym dniu nie chcę psuc nastrojów internautów ale po świętach przedstawie jakie miasto przygotowuje przyspieszenie rozwoju turystyki wodnej , promocji Zalewu Wiślanego . Cała strategia to będzie pikuś , co chcą zrobic z klubem motorowodnym "FALA' z Wyspy Spichrzów to będzie hitem.
Szanowni urzędnicy, co ma piernik do wiatraka ? Autorzy większości postów, krytykujących na łamach elbląskich portali internetowych nie krytykują zasadności stworzenia logo naszego miasta. Są przeciwni jego wizerunkowi i procesowi, w jakim został zaprojektowany, zatwierdzony i przedstawiony mieszkańcom. I tu widać, jak na dłoni, waszą urzędniczą arogancję, nie liczenie się z opinią, łożących na wasze utrzymanie elblążan. I jeszcze jedno. Skoro projekt strategii promocji ma być dopiero dyskutowany w gronie radnych, to z jakiej racji zostały wywieszone i przecież nie oddane za darmo, białe szmaty z nielubianym logo ? Z jakiej puli budżetu miejskiego opłacono tę "zabawkę" , skoro ma być integralną częścią, jeszcze nie dyskutowanej strategii ?
Postępowanie chyba jest opracowane.Trzeba twierdzić że logo i hasło są poza tą Strategią ,bo kto zaakceptuje Strategię z ślimakowym logo i hasłem przyśpieszenia . Pomieszanie z poplątaniem.
Ekipa Słoniny może nie opracowała strategii, ale nie wyrzucała w błoto setek tysięcy na jałowe wyjazdy. Departament Komunikacji skupiający kilkunastu już pracowników nie zrobił nic więcej niż kilku ludzi u Sloniny. Jedyny sukces to ślimak przyśpieszający do tyłu. 130 tysięcy to koszty strategii a imprezy towarzyszące, a flagi , które czas juz zdjąć.
Nie stać nas było na zatrudnienie pierwszoligowych agencji, jak eskadra chociażby, ktore liczą sobie honorarium w setkach tysięcy więc nie narzekajmy, na pewno jesteśmy lepsi od ciechanowa i piły, a nawet o bydgoszczy bym powiedziała :-))
Panie Gruchalski niech Pan nie naraża swojego autorytetu na robienie z nas na siłę idiotów. Logo nie jest dodatkiem do Strategii,lecz jej częścią finalną , tak jak pisze Pan Ławrynowicz. Pieniądze zapłacono oddzielnie za logo i oddzielnie za Strategię?Nie, bo 130 tysięcy poszło na całość. Jak schrzaniliście, to miejcie odwagę się przyznać.
logo?..."Elbląg przyspiesza"- ale stalismy się sławni na całą Polskę..dzisiaj w "telexspresie"dowiedziałem sie,ze to hasło- Olsztyn przyspiesza"--było 2 lata temu w Olsztynie!! ale siara...!! nawet nie mamy włsnego hasła na promocję miasta!!!
w tym przedświątecznym dniu nie chcę psuc nastrojów internautów ale po świętach przedstawie jakie miasto przygotowuje przyspieszenie rozwoju turystyki wodnej , promocji Zalewu Wiślanego . Cała strategia to będzie pikuś , co chcą zrobic z klubem motorowodnym "FALA' z Wyspy Spichrzów to będzie hitem.
najlepiej nasze miasto wypromował na całą Polskę w ostatnich latach Ryszard Rynkowski poprzez program Bitwa na Głosy ,bez nakladu Ratusza
Szanowni urzędnicy, co ma piernik do wiatraka ? Autorzy większości postów, krytykujących na łamach elbląskich portali internetowych nie krytykują zasadności stworzenia logo naszego miasta. Są przeciwni jego wizerunkowi i procesowi, w jakim został zaprojektowany, zatwierdzony i przedstawiony mieszkańcom. I tu widać, jak na dłoni, waszą urzędniczą arogancję, nie liczenie się z opinią, łożących na wasze utrzymanie elblążan. I jeszcze jedno. Skoro projekt strategii promocji ma być dopiero dyskutowany w gronie radnych, to z jakiej racji zostały wywieszone i przecież nie oddane za darmo, białe szmaty z nielubianym logo ? Z jakiej puli budżetu miejskiego opłacono tę "zabawkę" , skoro ma być integralną częścią, jeszcze nie dyskutowanej strategii ?
Słupsk ma fajne logo
Autorem "lągo" Elbląga jest Andrzej Ludwik Włoszczyński.