Radom jest w bogatym mazowieckim, Płock ma złotą kurę - Petrochemię, Legnica jest jednym z najpopularniejszych miescowości znajdujących się w południowej części kraju , no a Łódź...do czego my się chcemy równać. Łódź to bardzo zły przykład. To jedno z najbogatszych miast w Polsce. Ot przykład pierwszy z brzegu - Łódź ma swojego Atlasa zatrudniającego kilkanascie tysięcy ludzi, że o innych firmach w tym regionie nie wspomnę.
Po tym jak zobaczyłem logo, już się boje dalszej części pomysłów strategii. Sprawa jest prosta. Grupa młodych ludzi wymyśliła, że miaso musi mieć logo, i sprzedają za grube pieniądze osiołkom jakieś bazgroły dorabiając do tego ideologię. Tak naprawdę promocją jest strona www. W jej trściach jest o regionie oraz mieście prawie wszystko. To moda mieć logo. Niepowtarzalnym logo miasta jest herb. Wyszstko to tematy zastępcze, aby nie mówic o długach, nietrafionych inwestycjach, zmarnowanych pieniądzach. Tak naprawdę żadnego logo miasta w Polsce nie wypromowano jak logo Adidas, Nike, Puma itd..Wypromowano tylko logo prezydencji w EU, ale to kosztuje dziesiątki a może i setki milionów
"znafca" zadałem sobie trud i przejrzałem herby Leszna ,Sieradza, Torunia ,Radom, Płocka ,Nowego Sącza, Bydgoszczy ,Wałbrzycha, Bielska Białej, Kalisza, Skierniewic, Ciechanowa, Kalisza, Zielonej Góry, Łomży, Słupska, Tarnowa, Siedlec, Włocławka, Rzeszowa. I jak myślisz ile z nich ma graficzny herb? Tyko Tarnów i to słaby. To jak oni mogli nawiązać do swoich herbów? I do tego wszystkie mają dużo kolorów w herbach . ELBLĄG MA WIELKIE SZCZĘŚCIE MIEĆ WSPANIAŁY HERB - HERB KTÓRY JEST JUŻ MARKĄ (istnieje w logach firm, instytucji, klubów sportowych , stowarzyszeń ...itp)!!!
Do "przedmówcy" pokaż mi "logo promocyjne" polskiego miasta w kórym jest jego herb = please!;) Do wszystkich mam pomysła!;) Jak jestescie tacy mądrzy zróbcie własne logo promocyjne i je zaprezentujcie! Zapradę powiadam wam, nie ma takiego którego by tu nie zmieszano z błotem!;)
powiem krotko: każde stanowisko w sektorze tzw panstwowym szczególnie kierownicze powinno podlegać corocznej okresowej ocenie .także stanowisko prezydenta Elbląga. . Może elblążanie oczekiwali za dużo po okresie rządów Prez. Słoniny, a może Prez. Nowaczyk się nie nadaje na stanowisko prezydenta 120.000 miasta.?, nie wiem . Wiem natomiast ,że to co dzieje się w Elblągu od półtora roku mi i wielu elblążanom po prostu nie odpowiada.miało być wielkomiejsko ,a jest prowincjonalnie i malomiasteczkowo. Ma to sie nijak do obietnic wyborczych i naszych oczekiwań .Prezydent odpowiada za coraz węższe ulice , i brak zatoczek dla autobusów , niezabudowane ,ale blokowane przez prywatnych wlaścicieli place i budowy w Centrum Elbląga., za rosnące bezrobocie , za brak wizji rozwoju przestrzennego Elbląga , chyba ,że jest on tylko wstawiony z partyjnego nadania.
\\\"130 tysięcy zostało wydane na opracowanie Strategii\\\". Przeciez ona ma być dopiero rozpatrywana przez radnych.Zaplacono przed oficjalnym przyjęciem i faktycznie z góry. Ujawnić umowę.
Radom jest w bogatym mazowieckim, Płock ma złotą kurę - Petrochemię, Legnica jest jednym z najpopularniejszych miescowości znajdujących się w południowej części kraju , no a Łódź...do czego my się chcemy równać. Łódź to bardzo zły przykład. To jedno z najbogatszych miast w Polsce. Ot przykład pierwszy z brzegu - Łódź ma swojego Atlasa zatrudniającego kilkanascie tysięcy ludzi, że o innych firmach w tym regionie nie wspomnę.
Wszystkie te loga to bohomazy niestworzone. Do du...y z takim badziewiem.
Po tym jak zobaczyłem logo, już się boje dalszej części pomysłów strategii. Sprawa jest prosta. Grupa młodych ludzi wymyśliła, że miaso musi mieć logo, i sprzedają za grube pieniądze osiołkom jakieś bazgroły dorabiając do tego ideologię. Tak naprawdę promocją jest strona www. W jej trściach jest o regionie oraz mieście prawie wszystko. To moda mieć logo. Niepowtarzalnym logo miasta jest herb. Wyszstko to tematy zastępcze, aby nie mówic o długach, nietrafionych inwestycjach, zmarnowanych pieniądzach. Tak naprawdę żadnego logo miasta w Polsce nie wypromowano jak logo Adidas, Nike, Puma itd..Wypromowano tylko logo prezydencji w EU, ale to kosztuje dziesiątki a może i setki milionów
"znafca" zadałem sobie trud i przejrzałem herby Leszna ,Sieradza, Torunia ,Radom, Płocka ,Nowego Sącza, Bydgoszczy ,Wałbrzycha, Bielska Białej, Kalisza, Skierniewic, Ciechanowa, Kalisza, Zielonej Góry, Łomży, Słupska, Tarnowa, Siedlec, Włocławka, Rzeszowa. I jak myślisz ile z nich ma graficzny herb? Tyko Tarnów i to słaby. To jak oni mogli nawiązać do swoich herbów? I do tego wszystkie mają dużo kolorów w herbach . ELBLĄG MA WIELKIE SZCZĘŚCIE MIEĆ WSPANIAŁY HERB - HERB KTÓRY JEST JUŻ MARKĄ (istnieje w logach firm, instytucji, klubów sportowych , stowarzyszeń ...itp)!!!
Do "przedmówcy" pokaż mi "logo promocyjne" polskiego miasta w kórym jest jego herb = please!;) Do wszystkich mam pomysła!;) Jak jestescie tacy mądrzy zróbcie własne logo promocyjne i je zaprezentujcie! Zapradę powiadam wam, nie ma takiego którego by tu nie zmieszano z błotem!;)
powiem krotko: każde stanowisko w sektorze tzw panstwowym szczególnie kierownicze powinno podlegać corocznej okresowej ocenie .także stanowisko prezydenta Elbląga. . Może elblążanie oczekiwali za dużo po okresie rządów Prez. Słoniny, a może Prez. Nowaczyk się nie nadaje na stanowisko prezydenta 120.000 miasta.?, nie wiem . Wiem natomiast ,że to co dzieje się w Elblągu od półtora roku mi i wielu elblążanom po prostu nie odpowiada.miało być wielkomiejsko ,a jest prowincjonalnie i malomiasteczkowo. Ma to sie nijak do obietnic wyborczych i naszych oczekiwań .Prezydent odpowiada za coraz węższe ulice , i brak zatoczek dla autobusów , niezabudowane ,ale blokowane przez prywatnych wlaścicieli place i budowy w Centrum Elbląga., za rosnące bezrobocie , za brak wizji rozwoju przestrzennego Elbląga , chyba ,że jest on tylko wstawiony z partyjnego nadania.
i dalej nasze podatki pójdą w błoto albo do kieszeni kolesiów z PO
chwila? jakie logo? to ślimak zakamuflowany. Dzieki za takie przyspieszenie
\\\"130 tysięcy zostało wydane na opracowanie Strategii\\\". Przeciez ona ma być dopiero rozpatrywana przez radnych.Zaplacono przed oficjalnym przyjęciem i faktycznie z góry. Ujawnić umowę.
Ekipa sloniny nie stworzyła strategii promocyjnej, a za kilkunastrostronicowe opracowania płaciła po kilkadziesiąt tysięcy, tak dla informacji dodam