W przyszłym roku Urząd Miejski w Elblągu rozpocznie realizację projektu pod nazwą „Podniesienie jakości usług publicznych”. Jego uruchomienie ma jeszcze bardziej poprawić obsługę interesantów załatwiających swoje sprawy w elbląskim ratuszu.
Projekt będzie współfinansowany w 85 proc. przez Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego, priorytet 4.2 „Rozwój zasobów ludzkich poprzez m.in. promowanie wykształcenia i szkoleń, wzmacnianie w samorządzie i jego instytucjach potencjału z zakresu administracji lub służby publicznej, a także wzmacnianie wspierających go procesów demokratycznych”. Całkowity koszt przedsięwzięcia to blisko 1,7 mln zł. Miasto będzie musiało zabezpieczyć środki własne na jego realizację w wysokości 250 tys. zł.
Program podnoszenia jakości obsługi klientów Urzędu Miejskiego realizowany będzie w latach 2008-2009.
i to mi się podoba - ciągłe podnoszenie kwalifikacji i rozwój urzędników - BRAWO!!!