Od najbliższego poniedziałku, 19 kwietnia wchodzi w życie zarządzenie Prezydenta Miasta Elbląga w sprawie zasad obsługi klientów oraz obiegu korespondencji w Urzędzie Miejskim w Elblągu. W związku urząd apeluje do mieszkańców, aby wszystkie pisma składali do Wydziału Obsługi Interesantów, znajdującego się na parterze budynku – zaraz przy wejściu głównym.
W wydziale tym, na poszczególnych stanowiskach możliwy będzie także osobisty odbiór korespondencji po uprzednim ustaleniu terminu z klientem przez pracownika Urzędu Miejskiego.
- Wyjątek od powyższej zasady dotyczy pism składanych do Wydziałów zewnętrznych UM czyli: Świadczeń Rodzinnych, Kultury, Sportu, Społecznego a także Spraw Obywatelskich, Finansowo- Budżetowego, Geodezji oraz Strategii i Funduszy Unijnych, gdzie obsługa klientów odbywa się na wyodrębnionych stanowiskach - informuje Joanna Urbaniak rzecznik prasowy UM w Elblągu.