W najbliższy piątek, 5 lutego o godz. 17:30 w sali kameralnej kina „Światowid” odbędzie się Konferencja Tematyczna poświęcona tematyce promocji Elbląga i związanych z nią działaniom marketingowym. Konferencja zainauguruje tegoroczny cykl spotkań eksperckich poświęconych aktualnym problemom miejskim. Wśród tematów poruszanych na Konferencjach znajdą się oprócz promocji, architektura, zarządzania finansami miejskimi oraz sytuacja seniorów w strukturze miasta. Wstęp na Konferencje jest bezpłatny.
- Piątkowa konferencja to finalny efekt kilkutygodniowych przygotowań. Dzięki naszym kontaktom i staraniom mamy dla uczestników konferencji ciekawy program prezentacji prowadzonych przez ekspertów w danych dziedzinach. Ważne jest także to, że przy okazji tych prezentacji mamy możliwość po raz pierwszy poważnie i merytorycznie porozmawiać o promocji Elbląga. Wiemy, że w tym roku po raz kolejny nie doczekamy się strategii promocji, co potwierdził oficjalnie na ostatniej sesji Rady Miasta Prezydent Słonina. Dlatego nasi goście zaprezentują, jak z opracowaniem takiej strategii poradziły sobie inne miasta. Na konferencji po raz pierwszy pojawią się również zarysy strategii promocyjnej dla Elbląga – informuje Marek Kucharczyk Przewodniczący Regionu Warmińsko-Mazurskiego Stowarzyszenia Młodzi Demokraci.
Formuła Konferencji jest otwarta. Jednak ze względu na tematykę prezentacji i dyskusji zaproszenie na piątkową Konferencję, organizatorzy kierują przede wszystkim do elblążan zainteresowanych tematyką rozwoju naszego miasta oraz środowisk w bezpośrednim otoczeniu promocji miasta: organizacji turystycznych, stowarzyszeń lokalnych przedsiębiorców, mediów, lokalnych agencji reklamowych, przedstawicieli instytucji kultury.
Program i tematyka konferencji:
1. „City Brands - strategia promocyjna wybranych polskich miast”
Konferencję otworzy prezentacja Roberta Stępowskiego, eksperta ds. marketingu miast i regionów, wykładowcę specjalistycznych szkoleń dla samorządów, dziennikarza portalu Samorząd.Info.pl, prowadzącego własną stronę o promocji miast www.MarketingMiejsca.com.pl
2. „Ostróda – marka miasta w drodze do Euro2012”
Gościem specjalnym konferencji będzie Wiceburmistrz Ostródy Olgierd Dąbrowski. W swojej prezentacji przedstawi genezę powstania strategii promocyjnej miasta oraz plan działań promocyjnych i marketingowych związanych z Euro2012.
3. "Nowoczesny prezydent miasta elementem strategii promocji"
Komentator życia politycznego w Polsce, regularny gość opiniotwórczych mediów i wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego mota tu o kolejnym prelegencie, którym będzie dr Wojciech Jabłoński – ekspert i analityk strategii partyjnych. W programie m.in. różne modele prezydentur w polskich miastach i prognozy przed tegorocznymi wyborami samorządowymi.
Po każdej prezentacji będzie można odbyć krótkie dyskusje z udziałem prelegentów z możliwością zadawania pytań. Goście konferencji będą również do dyspozycji mediów na krótkim spotkaniu z dziennikarzami.
Osoby zainteresowane otrzymają prezentacje przedstawione na konferencji w formie elektronicznej. Ponadto relacja z konferencji prowadzona będzie na żywo na stronie Konferencji w społeczności Facebook oraz na mikroblogu Twitter.
Konferencja odbędzie się pod patronatem Wicemarszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego Grzegorza Nowaczyka.
Organizatorem Konferencji Tematycznych Strategia Elbląg2020 jest Stowarzyszenie Młodzi Demokraci Koło Elbląg, przy współpracy Biura Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego.
ej wybory jakie piękne ;)
Ten Robert Stepowski to znany gość...
jako City Brands proponuuję wyciąg na Chrobrego, urządzenie jest tak wyjatkowe i niepowtarzalne, że nie ma na świecie człowieka, który po zobaczeniu go, zapomni, że widział takie cudo techniki własnie w nowoczesnym dynamicznym Elblagu,
Szkoda że nie mogę tam być, ale jestem ciekawy jak się planuje rozwój komunikacyjny miasta(lotnisko, kolej, drogi), ktoś napisze co byo?
ile razy trzeba pisać, że Nowaczyk nie jest żadnym Wicemarszałkiem !!!
Światowid najpierw niech wstawi na swojej stronie herb Elbląga, a nie czarną wronę.Jest w tym mieście taka instytucja to chyba herb miasta jest potrzebny ,tym bardziej w internecie-reklama miasta.A to ciekawe Ostróda marka miasta jak wygląda ta wieś jak Elbląg czy nam nie zależy na Euro2012.Zgadzam sie z resztą opisów.Tak trzymać...............
Ostóda dobrze sie promuje i warto wysluchac jakie pomysly zrealizowali.