jaka atrakcja kon by sie usmial dwa trzy miesiace w roku ?a pozniej kto bedzie do tej ruiny doplacal ?trzeba bylo nie rozkradac i sprzedawac ze stacja to by bylo a nie teraz doplacac 500 milionow a znajac zycie wyjdzie z miliard przeciez wszyscy musza zarobic jak ktos napisal rozebrac i zrobic sciezke dla rowerow wtedy bedzie to atrakcja
Będzie przekop a z portu koleją towary będą musiały być wyworzone. Czy do mózgów nie dociera taka opcja. Popatrzcie w Gdańsku,Gdyni towary worza koleja.
Byłem świadkiem upadku tej linii 20 lat temu W liceum miałem kilku kolegów dojeżdżających z Kadyn, Tolkmicka itp. I pamiętam jak spotykaliśmy się na dworcu na Browarnej, albo jeździliśmy do nich w lecie. Przyjeżdżała lokomotywa z jednym wagonem w którym siedziało 5-7 osób. Ci co zrezygnowali z tej linii nie zrobili tego ze złośliwości. Wbrew komentarzom, to się opłacać nie będzie. Może niech ta banda nawiedzonych zrobi zrzutkę na patronite i zapłaci za uruchomienie. Nikt nie będzie się telepał tramwajem z Nad Jaru lub Zatorza na dworzec na Browarnej i celował w te 3-4 przejazdy co 4-6 godzin. W Braniewie nie ma nic, we wioseczkach tylko latem może jechać kilku plażowiczów. Tak, że zawodowych malkontentów i męczybół nie należy słuchać bo ta kolejka jest bez sensu.
Aby nie było kompletnego nocnika, to należy natychmiast rozpocząć pracę nad budową ścieżki rowerowej po trasie "nadzalewówki" od Starej Pasłęki do Rybiny za 1/5 sumy odbudowy tej "kolei" (bez kosztów jej, kolei, utrzymania).
Jeśli ktoś wierzy, że znalazłby się prywatny inwestor to niech sam zainwestuje spore pieniądze w coś co nie ma gwarancji zwrotu przez najbliższe naście lat. Utrzymanie infrastruktury, utrzymanie taboru, krótki sezon, nie oszukujmy się, to studnia bez dna do której co roku trzeb będzie dokładać potężne kwoty. Trzeźwo patrząc zrobienie ścieżki jest szansa na zwiększenie turystyki w regionie juz nawet w przyszłym roku, a z rewitalizacją mogą się "bujać " następne 10 lat....
Elbląg potrzebuje ścieżki rowerowej nad Zalew! Zamienić torowisko w ścieżki rowerowe !!! Piękna trasa, a rowerzyści pedałują Mazurską i dalej cała trasa wśród samochodów
Too dopiero pomysl ! Wprost idealny i to dla prokuratora .Tory sprzedac podklady rownierz i sciezka prawie gotowa . haaa , Nic dziwnego ze niszczeje tyle lat z takimi medrcami .
jaka atrakcja kon by sie usmial dwa trzy miesiace w roku ?a pozniej kto bedzie do tej ruiny doplacal ?trzeba bylo nie rozkradac i sprzedawac ze stacja to by bylo a nie teraz doplacac 500 milionow a znajac zycie wyjdzie z miliard przeciez wszyscy musza zarobic jak ktos napisal rozebrac i zrobic sciezke dla rowerow wtedy bedzie to atrakcja
Będzie przekop a z portu koleją towary będą musiały być wyworzone. Czy do mózgów nie dociera taka opcja. Popatrzcie w Gdańsku,Gdyni towary worza koleja.
A może drezyny by się sprawdziły tak jak na południu Polski!?
Byłem świadkiem upadku tej linii 20 lat temu W liceum miałem kilku kolegów dojeżdżających z Kadyn, Tolkmicka itp. I pamiętam jak spotykaliśmy się na dworcu na Browarnej, albo jeździliśmy do nich w lecie. Przyjeżdżała lokomotywa z jednym wagonem w którym siedziało 5-7 osób. Ci co zrezygnowali z tej linii nie zrobili tego ze złośliwości. Wbrew komentarzom, to się opłacać nie będzie. Może niech ta banda nawiedzonych zrobi zrzutkę na patronite i zapłaci za uruchomienie. Nikt nie będzie się telepał tramwajem z Nad Jaru lub Zatorza na dworzec na Browarnej i celował w te 3-4 przejazdy co 4-6 godzin. W Braniewie nie ma nic, we wioseczkach tylko latem może jechać kilku plażowiczów. Tak, że zawodowych malkontentów i męczybół nie należy słuchać bo ta kolejka jest bez sensu.
Aby nie było kompletnego nocnika, to należy natychmiast rozpocząć pracę nad budową ścieżki rowerowej po trasie "nadzalewówki" od Starej Pasłęki do Rybiny za 1/5 sumy odbudowy tej "kolei" (bez kosztów jej, kolei, utrzymania).
Jeśli ktoś wierzy, że znalazłby się prywatny inwestor to niech sam zainwestuje spore pieniądze w coś co nie ma gwarancji zwrotu przez najbliższe naście lat. Utrzymanie infrastruktury, utrzymanie taboru, krótki sezon, nie oszukujmy się, to studnia bez dna do której co roku trzeb będzie dokładać potężne kwoty. Trzeźwo patrząc zrobienie ścieżki jest szansa na zwiększenie turystyki w regionie juz nawet w przyszłym roku, a z rewitalizacją mogą się "bujać " następne 10 lat....
WŁADZE MIASTA NIE ROBIĄ NIC W TYM KIERUNKU TYLKO PSUJĄ.
Elbląg potrzebuje ścieżki rowerowej nad Zalew! Zamienić torowisko w ścieżki rowerowe !!! Piękna trasa, a rowerzyści pedałują Mazurską i dalej cała trasa wśród samochodów
Too dopiero pomysl ! Wprost idealny i to dla prokuratora .Tory sprzedac podklady rownierz i sciezka prawie gotowa . haaa , Nic dziwnego ze niszczeje tyle lat z takimi medrcami .