W sumie widzę taką politykę - krótkie linie, tak, żeby trzeba było zamiast jednego, skasować 2-3 bilety. Jak ktoś ma miesięczny to ujdzie, ale ja jeżdżę rzadko i widzę, że chcą mnie doić. Do niedawna kupowałem bilet u kierowcy bo umożliwia przesiadki ale ostatnio z tym kłopot z powodu covida.
Zapraszam do podpisywania petycji, może uda się jeszcze temu zapobiec
https://www.petycjeonline.com/zmiany_w_funkcjonowaniu_komunikacji_miejskiej_w_elblgu?u=6571752&uv=31222005&utm_source=fb_share
21 robi za 7kę i na Legionów już się nie będzie zatrzymywać?? Aha czyli zamiana na gorsze fajnie... Bo żeby z Legionów jechać na dworzec albo z dworca do domu to będę musiał iść na przystanek Nad Jarem... na 21kę lub 17kę... Ani podjechać nigdzie 7ką tylko gnać z spod domu na przystanek przy ogólnej...
To tylko utrudnianie mieszkancom przemieszczania się po mieście (np. dojazd do pracy ). Ciagle mówi się o pozostawieniu w domu pojazdu i korzystaniu z komunikacji miejskiej - a ta "rewolucja spowoduje wrecz coś przeciwnego !!!!!!!!!!!!!!!!
LIKWIDACJA pieciu linii autobusowych nazywacie sukcesem.Likwidatorzy.Na dodatek zamiast likwidacja całego złomu w TE to nadal horror jazdy konstalami. Tak samo jazda w saunie nadal nas mieszkańców czeka.Nie potraficie nic .Miasta podobnej wielkości co Elbląg maja normalne pojazdy i komunikacje .Elbląg ma tzw szpeców od utrudniania zycia mieszkańcom. Trasy tramwajowe bez zmian,bez rozbudowy. Linie autobusowe bez pomysłu a Elbląg powinien też dbac o miejscowosci koło Elbląga .Idzcie wreszci w ch.
Szok. Często jeżdżę 13 do pracy i nie wierzę w to co widzę. Kursów o połowę mniej. Odstępy po półtorej godziny. Mam wrażenie, że przenioslam się z miasta na wieś. Co nam po nowych autobusach? Po klimatyzacji! Skoro będę musiała do pracy i z pracy zasuwać pieszo? Ktoś wcześniej pisząc miał rację, że ten rozkład układał ktoś na wielkim kacu, albo ktoś kto w ogóle nie jeździ komunikacją miejską. Mam nadzieję, że ktoś z zarządu przeczyta te komentarze i jeszcze raz przemyśli to co stworzył. Ps. Nawet ciężko to nazwać rozkładem jazdy. To jest rozkład, ale ZKM..!
Dzielnice zawada bez tramwajowej linii. Czemu tramwaj nie jedzie ul. Mazurska i ul. Odrodzenia i dalej . Ciagle zle myslenie u Was ws komunikacji. Miasto się powiększyło o nowe dzielnice a komunikację i rozwój stoi w tym samym miejscu. Czy naprade chcecie likwidacji komunikacji w Elblągu. Inaczej to nie wygląda.
Na schematach z trasami linii autobusowych powinny być podane ulice zgodnie z wykazem a nie dzielnice miasta. Trochę to utrudnia koordynację obydwu informacji.
Wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej spowodują, że mieszkańcy Zawady ( proszę Zawady nie kojarzyć skrzyżowania przy Centrum Handlowym mieszkam prawie na końcu Zawady) nie będą mieli bezpośredniego połączenia do centrum miasta tzn.12 Lutego, Hetmańska tak jak jeździła linia nr. 11 lub jak dawniej linia nr 9. Teraz będziemy musieli się przesiadać do innych autobusów lub tramwaju . Nie wspomnę o dojechaniu na Dworzec. Żeby dojechać z końca Zawady na Dworzec muszę według nowego rozkładu jazdy wsiąść do autobusy linii nr 19, która w skrócie jedzie ulicami Płk Dąbka, Traugutta, Malborska i Dworzec (czyli wycieczka ulicami Elbląga)) to w bardzo wielkim uproszczeniu opis. Jedziemy z Zawady przez Traugutta przez Zatorze, żeby dostać się na Dworzec. Teraz powrót z Dworca na Zawadę. Jak dojechać na koniec Zawady(nie skrzyżowanie przy Centrum Handlowym) po godz. 22 , gdzie większość autobusów po 22-ej z Dworca to zjazd do zajezdni. Czyli jak ktoś pracuje do 22 -ej to co
Wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej spowodują, że mieszkańcy Zawady ( proszę Zawady nie kojarzyć skrzyżowania przy Centrum Handlowym mieszkam prawie na końcu Zawady) nie będą mieli bezpośredniego połączenia do centrum miasta tzn.12 Lutego, Hetmańska tak jak jeździła linia nr. 11 lub jak dawniej linia nr 9. Teraz będziemy musieli się przesiadać do innych autobusów lub tramwaju . Nie wspomnę o dojechaniu na Dworzec. Żeby dojechać z końca Zawady na Dworzec muszę według nowego rozkładu jazdy wsiąść do autobusy linii nr 19, która w skrócie jedzie ulicami Płk Dąbka, Traugutta, Malborska i Dworzec (czyli wycieczka ulicami Elbląga)) Jedziemy z Zawady przez Traugutta przez Zatorze, żeby dostać się na Dworzec. Teraz powrót z Dworca na Zawadę. Jak dojechać na koniec Zawady(nie skrzyżowanie przy Centrum Handlowym) po godz. 22 , gdzie większość autobusów po 22-ej z Dworca to zjazd do zajezdni. Czyli jak ktoś pracuje do 22 -ej to co ma zrobić ?. Domniemam, iż komunikacja
W sumie widzę taką politykę - krótkie linie, tak, żeby trzeba było zamiast jednego, skasować 2-3 bilety. Jak ktoś ma miesięczny to ujdzie, ale ja jeżdżę rzadko i widzę, że chcą mnie doić. Do niedawna kupowałem bilet u kierowcy bo umożliwia przesiadki ale ostatnio z tym kłopot z powodu covida.
Zapraszam do podpisywania petycji, może uda się jeszcze temu zapobiec https://www.petycjeonline.com/zmiany_w_funkcjonowaniu_komunikacji_miejskiej_w_elblgu?u=6571752&uv=31222005&utm_source=fb_share
21 robi za 7kę i na Legionów już się nie będzie zatrzymywać?? Aha czyli zamiana na gorsze fajnie... Bo żeby z Legionów jechać na dworzec albo z dworca do domu to będę musiał iść na przystanek Nad Jarem... na 21kę lub 17kę... Ani podjechać nigdzie 7ką tylko gnać z spod domu na przystanek przy ogólnej...
To tylko utrudnianie mieszkancom przemieszczania się po mieście (np. dojazd do pracy ). Ciagle mówi się o pozostawieniu w domu pojazdu i korzystaniu z komunikacji miejskiej - a ta "rewolucja spowoduje wrecz coś przeciwnego !!!!!!!!!!!!!!!!
LIKWIDACJA pieciu linii autobusowych nazywacie sukcesem.Likwidatorzy.Na dodatek zamiast likwidacja całego złomu w TE to nadal horror jazdy konstalami. Tak samo jazda w saunie nadal nas mieszkańców czeka.Nie potraficie nic .Miasta podobnej wielkości co Elbląg maja normalne pojazdy i komunikacje .Elbląg ma tzw szpeców od utrudniania zycia mieszkańcom. Trasy tramwajowe bez zmian,bez rozbudowy. Linie autobusowe bez pomysłu a Elbląg powinien też dbac o miejscowosci koło Elbląga .Idzcie wreszci w ch.
Szok. Często jeżdżę 13 do pracy i nie wierzę w to co widzę. Kursów o połowę mniej. Odstępy po półtorej godziny. Mam wrażenie, że przenioslam się z miasta na wieś. Co nam po nowych autobusach? Po klimatyzacji! Skoro będę musiała do pracy i z pracy zasuwać pieszo? Ktoś wcześniej pisząc miał rację, że ten rozkład układał ktoś na wielkim kacu, albo ktoś kto w ogóle nie jeździ komunikacją miejską. Mam nadzieję, że ktoś z zarządu przeczyta te komentarze i jeszcze raz przemyśli to co stworzył. Ps. Nawet ciężko to nazwać rozkładem jazdy. To jest rozkład, ale ZKM..!
Dzielnice zawada bez tramwajowej linii. Czemu tramwaj nie jedzie ul. Mazurska i ul. Odrodzenia i dalej . Ciagle zle myslenie u Was ws komunikacji. Miasto się powiększyło o nowe dzielnice a komunikację i rozwój stoi w tym samym miejscu. Czy naprade chcecie likwidacji komunikacji w Elblągu. Inaczej to nie wygląda.
Na schematach z trasami linii autobusowych powinny być podane ulice zgodnie z wykazem a nie dzielnice miasta. Trochę to utrudnia koordynację obydwu informacji.
Wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej spowodują, że mieszkańcy Zawady ( proszę Zawady nie kojarzyć skrzyżowania przy Centrum Handlowym mieszkam prawie na końcu Zawady) nie będą mieli bezpośredniego połączenia do centrum miasta tzn.12 Lutego, Hetmańska tak jak jeździła linia nr. 11 lub jak dawniej linia nr 9. Teraz będziemy musieli się przesiadać do innych autobusów lub tramwaju . Nie wspomnę o dojechaniu na Dworzec. Żeby dojechać z końca Zawady na Dworzec muszę według nowego rozkładu jazdy wsiąść do autobusy linii nr 19, która w skrócie jedzie ulicami Płk Dąbka, Traugutta, Malborska i Dworzec (czyli wycieczka ulicami Elbląga)) to w bardzo wielkim uproszczeniu opis. Jedziemy z Zawady przez Traugutta przez Zatorze, żeby dostać się na Dworzec. Teraz powrót z Dworca na Zawadę. Jak dojechać na koniec Zawady(nie skrzyżowanie przy Centrum Handlowym) po godz. 22 , gdzie większość autobusów po 22-ej z Dworca to zjazd do zajezdni. Czyli jak ktoś pracuje do 22 -ej to co
Wprowadzone zmiany w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej spowodują, że mieszkańcy Zawady ( proszę Zawady nie kojarzyć skrzyżowania przy Centrum Handlowym mieszkam prawie na końcu Zawady) nie będą mieli bezpośredniego połączenia do centrum miasta tzn.12 Lutego, Hetmańska tak jak jeździła linia nr. 11 lub jak dawniej linia nr 9. Teraz będziemy musieli się przesiadać do innych autobusów lub tramwaju . Nie wspomnę o dojechaniu na Dworzec. Żeby dojechać z końca Zawady na Dworzec muszę według nowego rozkładu jazdy wsiąść do autobusy linii nr 19, która w skrócie jedzie ulicami Płk Dąbka, Traugutta, Malborska i Dworzec (czyli wycieczka ulicami Elbląga)) Jedziemy z Zawady przez Traugutta przez Zatorze, żeby dostać się na Dworzec. Teraz powrót z Dworca na Zawadę. Jak dojechać na koniec Zawady(nie skrzyżowanie przy Centrum Handlowym) po godz. 22 , gdzie większość autobusów po 22-ej z Dworca to zjazd do zajezdni. Czyli jak ktoś pracuje do 22 -ej to co ma zrobić ?. Domniemam, iż komunikacja