Czyli komunikacja w Elblągu ubozsza O pięć linii autobusowych. No to wasz sukces??? Linie tramwajowe od 30 tu lat bez wydłużania tras i budowy nowych linii tramwajowych. A tabor zbieranina wszelkiego złomu. GRATULACJE CZYLI ,FORA ZE DWORA.
Ulice które mają linie tramwajowe nie powinny mieć linii autobusowych. Dlaczego autobusy nie jeżdżą do miejscowości poza Elblągiem w większej ilości. Popatrzcie madrale na inne MIASTA podobnej wielkości do Elbląga. Potrafią wiele i mają autobusy hybrydowe z Klimatyzacją z przechyłem by lepiej było wejść i wyjść z pojazdu. Nadal.przystanki tramwajowe nie są przystosowane do wygodnego wsiadania i wsiadania. JEST wspinaczka. Jeśli chodzi o tramwaje to dlaczego zakupione w Niemczech tramwaje stoją w zajezdni . Kto kupil taki bubel powinien byc ukarany i powonien pokryc koszty zakupu z pensji. Oczywiście tego w zkm i U M ratuszu nie widzą. Wstyd co wyprawiacie z miastem i komunikacja . Jak najbardziej za referendum i odwołaniem , po kolei włodarzy,radnych i tych dyrektoro -prezesów.
Kiedy pojawia na slupach przy przystankowych tablice elektryczne z rozkładanie jazdy. Czy technika do Elbląga nie dotrze nigdy. Zwolnić wice z U M i pieniądze będą zaodzczedzone.
Tramwaje powinny jeździć przez ul.górnośląska, Nowowiejska. Tak samo powinny jeździć koło szpitala miejskiego. Dlaczego nie przedłuża się linii tramwajowej ul. Krolewiecka aż do ul Fromborska i dalej . Tak samo Zawada ul. Odrodzenia i ul. mazurska . Zatorze, zawodzie. Na co wy czekacie w tum U M i Z K M. Zero tłumaczenia że nie ma kasy. Nieudacznicy .
Tramwaj ma jedną wadę, ale jakże istotną. Oto wystarczy jak na trasie danej linii nastąpi awaria pojazdu, dojdzie do wypadku i zablokowania torowiska lub po prostu do zerwania trakcji, a wtedy wszystkie kolejne kursy i to różnych linii mają przymusowy postój trwający nieraz godzinę. A wtedy bum tarara każdy pasażer tramwaju to niezdara. A tymczasem kolejna rewelacja oto "nasz" autobus przyjedzie zaraz, no nie tak zupełnie bo nawet po 90 minutach. A jak zdarzy ci się taka sprawa kiedy jedziesz do pracy i to aby tam dojechać musisz zdążyć na poranny pociąg bądź autobus PKS, bo dojeżdżasz do niej do Trójmiasta, Malborka, Tczewa, Pasłęka, Morąga, Olsztyna czy Kwidzyna. Nie masz swojego samochodu, a twojego pracodawcy te sprawy nie interesują. No bo niby dlaczego. I co wtedy twórco tego projektu.
Zmiany widać są i to bardzo duże. Numeracja autobusowa jednocyfrowa została zlikwidowana całkowicie. Niektóre rejony miasta są pozbawione. Doszukiwał bym się w tych zmianach kilku powodów. Koronawirusem i cała tą otoczką można wszystko wytłumaczyć. Ale nie w tym rzecz. Oszczędności widać tutaj na każdym kroku. Mniej lini to mniej autobusów, mniej kierowców a co za tym idzie kierowcy na bruk. Oczywiście zadbano jak najbardziej o interesy Pana Wójcika i jego całego "konsorcjum" żeby robole mogli mu na czas przyjeżdźać do pracy. Wiadać ze chodzi w tym całym nowym systemie żeby ludzie z Zawady jeździli tramwajami, do Dworca. I generalnie żeby ludzie jeździli tramwajami. To tyle
Czyli komunikacja w Elblągu ubozsza O pięć linii autobusowych. No to wasz sukces??? Linie tramwajowe od 30 tu lat bez wydłużania tras i budowy nowych linii tramwajowych. A tabor zbieranina wszelkiego złomu. GRATULACJE CZYLI ,FORA ZE DWORA.
Ulice które mają linie tramwajowe nie powinny mieć linii autobusowych. Dlaczego autobusy nie jeżdżą do miejscowości poza Elblągiem w większej ilości. Popatrzcie madrale na inne MIASTA podobnej wielkości do Elbląga. Potrafią wiele i mają autobusy hybrydowe z Klimatyzacją z przechyłem by lepiej było wejść i wyjść z pojazdu. Nadal.przystanki tramwajowe nie są przystosowane do wygodnego wsiadania i wsiadania. JEST wspinaczka. Jeśli chodzi o tramwaje to dlaczego zakupione w Niemczech tramwaje stoją w zajezdni . Kto kupil taki bubel powinien byc ukarany i powonien pokryc koszty zakupu z pensji. Oczywiście tego w zkm i U M ratuszu nie widzą. Wstyd co wyprawiacie z miastem i komunikacja . Jak najbardziej za referendum i odwołaniem , po kolei włodarzy,radnych i tych dyrektoro -prezesów.
Piec linii autobusowych zniknie bo pięć linii tramwajowych POWSTANIE. Jak nie to mieszkańcy kończy ten CYRK. REFERENDUM NATYCHMIAST.
Kiedy pojawia na slupach przy przystankowych tablice elektryczne z rozkładanie jazdy. Czy technika do Elbląga nie dotrze nigdy. Zwolnić wice z U M i pieniądze będą zaodzczedzone.
Tramwaje powinny jeździć przez ul.górnośląska, Nowowiejska. Tak samo powinny jeździć koło szpitala miejskiego. Dlaczego nie przedłuża się linii tramwajowej ul. Krolewiecka aż do ul Fromborska i dalej . Tak samo Zawada ul. Odrodzenia i ul. mazurska . Zatorze, zawodzie. Na co wy czekacie w tum U M i Z K M. Zero tłumaczenia że nie ma kasy. Nieudacznicy .
Nie chcemy zmian! Nie chcemy autobusu na Żeromskiego. !!
Zkm Elbląg jest glupi i najgłupsze.
Tramwaj ma jedną wadę, ale jakże istotną. Oto wystarczy jak na trasie danej linii nastąpi awaria pojazdu, dojdzie do wypadku i zablokowania torowiska lub po prostu do zerwania trakcji, a wtedy wszystkie kolejne kursy i to różnych linii mają przymusowy postój trwający nieraz godzinę. A wtedy bum tarara każdy pasażer tramwaju to niezdara. A tymczasem kolejna rewelacja oto "nasz" autobus przyjedzie zaraz, no nie tak zupełnie bo nawet po 90 minutach. A jak zdarzy ci się taka sprawa kiedy jedziesz do pracy i to aby tam dojechać musisz zdążyć na poranny pociąg bądź autobus PKS, bo dojeżdżasz do niej do Trójmiasta, Malborka, Tczewa, Pasłęka, Morąga, Olsztyna czy Kwidzyna. Nie masz swojego samochodu, a twojego pracodawcy te sprawy nie interesują. No bo niby dlaczego. I co wtedy twórco tego projektu.
Czyli z Gwiezdnej na zatorze nie dojadę. Brawo
Zmiany widać są i to bardzo duże. Numeracja autobusowa jednocyfrowa została zlikwidowana całkowicie. Niektóre rejony miasta są pozbawione. Doszukiwał bym się w tych zmianach kilku powodów. Koronawirusem i cała tą otoczką można wszystko wytłumaczyć. Ale nie w tym rzecz. Oszczędności widać tutaj na każdym kroku. Mniej lini to mniej autobusów, mniej kierowców a co za tym idzie kierowcy na bruk. Oczywiście zadbano jak najbardziej o interesy Pana Wójcika i jego całego "konsorcjum" żeby robole mogli mu na czas przyjeżdźać do pracy. Wiadać ze chodzi w tym całym nowym systemie żeby ludzie z Zawady jeździli tramwajami, do Dworca. I generalnie żeby ludzie jeździli tramwajami. To tyle