A teraz wyobraźmy sobie, że w punkcie przesiadkowym wysiadają ludzie z 3 autobusów na tramwaj. A tu przyjeżdża Konstal /pojedynczy/ już z ludźmi. I jak ci ludzie z autobusów w takim małym ***ie się zmieści?
Proponuję żeby zorganizować protest pod Urzędem Miasta albo zablokować centrum, może wtedy władza przejrzy na oczy. Bo to co się proponuje to jest nie przyjęcia. Elbląg ma ponad 100tys. mieszkańców a nie jakieś 20tys. A komunikacja ma wyglądać jak kkmunilacja gminna jeżdżąca pomiędzy wsiami...
UWAGA! Czy aby na pewno tramwaje pozostają bez zmian???? Numeracja i trasy - tak... ale częstotliwość - MOCNO W DÓŁ!!! Tramwaje będą kursowały miejscami rzadziej jak pociągi do Malborka!
Jedyną słuszną rewolucją w elbląskiej komunikacji miejskiej jest likwidacja spółek ZKM i Tramwaje Elbląskie i utworzenie miejskiego zakładu komunikacji. Po co dwa zarządy i sztucznie tworzone stołki? Jeden miejski zakład, kierowany przez koordynatora. Oba zarządy są nieudolne w swoich działaniach i powinny być odwołane przez prezydenta miasta w trybie natychmiastowym.
Pomijając przebieg tras autobusowych, zmiana numeracji linii jest bezmyślnym posunięciem. Zdaje się, że nikt nie pomyśłał o starszych osobach, które nie poruszają się w przestrzeni internetowej i nie mogą na bieżąco sprawdzić jaką linią gdzie dojechać.
głównym środkiem transportu mają być tramwaje ... głównie stare wysłużone Konstale, za podróż którymi miasto powinno dopłacać pasażerom.
Dzieci z Rubna dojeżdżają do szkół, ludzie do pracy, nie każdy się wozi samochodem. Żeby nie można było się dostać do centrum bez przesiadki.... żenada
Czy ten kto wprowadził te zmiany jest normalny nie sądzę, czy widział co tu się dzieje przez cały dzień, a w godzinach szczytu to już w ogóle jest okropnie duże natężenie ruchu , nie dość że ulicą Beniowskiego jeździ autobus linii nr 13 to dołożyli jeszcze 19 na tak wąską drogę, gdzie dwa autobusy nie mogą się minąć jeżdżą po chodnikach ( jest to niebezpieczne dla ludzi, którzy idą po chodniku zwłaszcza dzieci idące do szkoły) . Wszystko jest poniszczone, studzienki, chodniki pozarywane, budynki zwłaszcza domów jednorodzinnych pękają od tych wstrząsów. Myślę , że to bardzo zły pomysł i ten kto tym zarządza nie ma o tym pojęcia.
zawad to już w ogóle odcięta od komunikacji widzę. Na sprawne przesiadki bym nie liczyła..widząc co ile maja kursować tramwaje i autobusy... Jak teraz zawady maja dojeżdżać dzieciaki do szkół, do miasteczka na saperów (do tej pory 17 lub 8) do szpitala ( nie każdy ma zdrowie ganiać na ogólną albo latać na przesiadki). Do tej pory komunikacja miejska była porażką, wieloletnie prośby o zwiększenie częstotliwości i zmodyfikowanie niektórych tras widać nikogo nie obchodzą. Władza wie lepiej jak mamy jeździć.
A teraz wyobraźmy sobie, że w punkcie przesiadkowym wysiadają ludzie z 3 autobusów na tramwaj. A tu przyjeżdża Konstal /pojedynczy/ już z ludźmi. I jak ci ludzie z autobusów w takim małym ***ie się zmieści?
A do tego wszystkiego jeszcze ta czerwona fala ciągnąca się głównymi ulicami przez cały Elbląg !!!
Proponuję żeby zorganizować protest pod Urzędem Miasta albo zablokować centrum, może wtedy władza przejrzy na oczy. Bo to co się proponuje to jest nie przyjęcia. Elbląg ma ponad 100tys. mieszkańców a nie jakieś 20tys. A komunikacja ma wyglądać jak kkmunilacja gminna jeżdżąca pomiędzy wsiami...
UWAGA! Czy aby na pewno tramwaje pozostają bez zmian???? Numeracja i trasy - tak... ale częstotliwość - MOCNO W DÓŁ!!! Tramwaje będą kursowały miejscami rzadziej jak pociągi do Malborka!
odchodzęPorąbany pomysł dobrze że już z tej firmy jako kierowca ,bo sam już nie ogarniam tego .
Jedyną słuszną rewolucją w elbląskiej komunikacji miejskiej jest likwidacja spółek ZKM i Tramwaje Elbląskie i utworzenie miejskiego zakładu komunikacji. Po co dwa zarządy i sztucznie tworzone stołki? Jeden miejski zakład, kierowany przez koordynatora. Oba zarządy są nieudolne w swoich działaniach i powinny być odwołane przez prezydenta miasta w trybie natychmiastowym. Pomijając przebieg tras autobusowych, zmiana numeracji linii jest bezmyślnym posunięciem. Zdaje się, że nikt nie pomyśłał o starszych osobach, które nie poruszają się w przestrzeni internetowej i nie mogą na bieżąco sprawdzić jaką linią gdzie dojechać. głównym środkiem transportu mają być tramwaje ... głównie stare wysłużone Konstale, za podróż którymi miasto powinno dopłacać pasażerom.
Dzieci z Rubna dojeżdżają do szkół, ludzie do pracy, nie każdy się wozi samochodem. Żeby nie można było się dostać do centrum bez przesiadki.... żenada
zarządu wszystki z zkm są idiot i najgłupsze aż debil .
Czy ten kto wprowadził te zmiany jest normalny nie sądzę, czy widział co tu się dzieje przez cały dzień, a w godzinach szczytu to już w ogóle jest okropnie duże natężenie ruchu , nie dość że ulicą Beniowskiego jeździ autobus linii nr 13 to dołożyli jeszcze 19 na tak wąską drogę, gdzie dwa autobusy nie mogą się minąć jeżdżą po chodnikach ( jest to niebezpieczne dla ludzi, którzy idą po chodniku zwłaszcza dzieci idące do szkoły) . Wszystko jest poniszczone, studzienki, chodniki pozarywane, budynki zwłaszcza domów jednorodzinnych pękają od tych wstrząsów. Myślę , że to bardzo zły pomysł i ten kto tym zarządza nie ma o tym pojęcia.
zawad to już w ogóle odcięta od komunikacji widzę. Na sprawne przesiadki bym nie liczyła..widząc co ile maja kursować tramwaje i autobusy... Jak teraz zawady maja dojeżdżać dzieciaki do szkół, do miasteczka na saperów (do tej pory 17 lub 8) do szpitala ( nie każdy ma zdrowie ganiać na ogólną albo latać na przesiadki). Do tej pory komunikacja miejska była porażką, wieloletnie prośby o zwiększenie częstotliwości i zmodyfikowanie niektórych tras widać nikogo nie obchodzą. Władza wie lepiej jak mamy jeździć.