" Zdaniem Jerzego Wcisły zagrożenie jest realne " Panie Senatorze , jakie to Pan pseudo zagrożenia jeszcze wymyśli ?? Gdy jedynie co jest zagrożone , to ponowny wybór Pana na Senatora do Senatu . I... słusznie . Słaba pozycja w PO , słaba działalność dla Regionu zwiastują s;alby wynik w czasie wyborów parlamentarnych . Ciekawe co by powiedział Mieszko I , gdyby żył w dzisiejszych czasach ? Na Pańską " wirtualną służbę " Ojczyźnie ??
Imć Jan Onufry Zagłoba herbu Wczele sprzedawał Niderlandy a wcisła ciągle lewituje w obszarach podobnie niemożliwych do zrealizowania. Tak jest łatwo - temat jest ciągle aktualny, bo nie zrealizowany, elektoratowi mówi że chciał i proponował ale "oni". Facet jest nieszczęśliwy - psychoza oddalającego się koryta powoduje że widzi realność mrzonek. Co chłopie zrealizowałeś z "programu" poprzedniej kampanii a co z bieżących spraw dla Elbląga? Może załatw jakiś wykrywacz poniemieckiej kasy którą szuka wróblewski.
Do tego pisze ze D16 jest w budowie? Gdzie?
Do tego co chcialby transportowac towary z Gdanska do Warszawy. Zapomniałeś o utrudnieniu ktorym jest tama we Włocławku, a sa plany zrobienia kolejnej.
co nie zmienia faktu ze Via carpatia po winna byc robiona na koncu. Przynajmniej odcinek za baiłym stokiem bo to nie nasz interes.
DO Yunit. Nie powstanie bo bedzie na 7ce dziura pod Warszawą w okolicach Łomianek. Planowanie inwestycji w PL lezy. Jeden z najbardizej zatłocoznych odcinkow jest robiony na koncu
Via Carpatia nie jest dla nas żadnym zagrożeniem, a wręcz przeciwnie, może być naszą przyszłością ima Pan rację, że należy tylko połączyć tę trasę z S7 poprzez rozbudowę drogi DK16. Via Carpatia jest przedsięwzięciem planowanym od roku 2006, w którym udział bierze co najmniej 7 krajów, nie jest to więc jakiś wymysł, tylko dokładnie przemyślana inwestycja. Nigdy nie ma tak, aby jedna inwestycja zaspakajała potrzeby wszystkich, ale umożliwia ona, przy dobrym planowaniu wykorzystanie jej warunków dla rozwoju wszystkich. Bardziej nam jest w tej chwili potrzeba wizja rozwoju dróg wodnych i kolejowych, a nad tym niewiele osób się zastanawia.
" Zdaniem Jerzego Wcisły zagrożenie jest realne " Panie Senatorze , jakie to Pan pseudo zagrożenia jeszcze wymyśli ?? Gdy jedynie co jest zagrożone , to ponowny wybór Pana na Senatora do Senatu . I... słusznie . Słaba pozycja w PO , słaba działalność dla Regionu zwiastują s;alby wynik w czasie wyborów parlamentarnych . Ciekawe co by powiedział Mieszko I , gdyby żył w dzisiejszych czasach ? Na Pańską " wirtualną służbę " Ojczyźnie ??
Imć Jan Onufry Zagłoba herbu Wczele sprzedawał Niderlandy a wcisła ciągle lewituje w obszarach podobnie niemożliwych do zrealizowania. Tak jest łatwo - temat jest ciągle aktualny, bo nie zrealizowany, elektoratowi mówi że chciał i proponował ale "oni". Facet jest nieszczęśliwy - psychoza oddalającego się koryta powoduje że widzi realność mrzonek. Co chłopie zrealizowałeś z "programu" poprzedniej kampanii a co z bieżących spraw dla Elbląga? Może załatw jakiś wykrywacz poniemieckiej kasy którą szuka wróblewski.
i kolejny odcinek paplaniny nieroba, redakcja tylko się ośmiesza
Wcześnie powstanie połączenie naszych portów Bałtyckich z Via Carpathia poprzez S7 + S17 do Lublina. Trzymajmy się faktów.
Do tego pisze ze D16 jest w budowie? Gdzie? Do tego co chcialby transportowac towary z Gdanska do Warszawy. Zapomniałeś o utrudnieniu ktorym jest tama we Włocławku, a sa plany zrobienia kolejnej. co nie zmienia faktu ze Via carpatia po winna byc robiona na koncu. Przynajmniej odcinek za baiłym stokiem bo to nie nasz interes.
DO Yunit. Nie powstanie bo bedzie na 7ce dziura pod Warszawą w okolicach Łomianek. Planowanie inwestycji w PL lezy. Jeden z najbardizej zatłocoznych odcinkow jest robiony na koncu
S 16 TO DROGA ZYCIA DLA ROSJI .
Via Carpatia nie jest dla nas żadnym zagrożeniem, a wręcz przeciwnie, może być naszą przyszłością ima Pan rację, że należy tylko połączyć tę trasę z S7 poprzez rozbudowę drogi DK16. Via Carpatia jest przedsięwzięciem planowanym od roku 2006, w którym udział bierze co najmniej 7 krajów, nie jest to więc jakiś wymysł, tylko dokładnie przemyślana inwestycja. Nigdy nie ma tak, aby jedna inwestycja zaspakajała potrzeby wszystkich, ale umożliwia ona, przy dobrym planowaniu wykorzystanie jej warunków dla rozwoju wszystkich. Bardziej nam jest w tej chwili potrzeba wizja rozwoju dróg wodnych i kolejowych, a nad tym niewiele osób się zastanawia.
Polska to nie tylko GDAŃSK ELBLĄG ale też Białystok Lublin i wiele innych na ścianie wschodniej