Co to jest za dopłata , to są grosze . Nawet jak trzeba by było dopłacić raz w roku 50 tyś. to powinni !!! Wydają pieniądze na różne bzdury a na coś co jest potrzebne żałują !!!!
likwidować ten deficyt, trasa rowerowa a zima narciarska to super pomysł, obecnie to martwa strefa i to nigdy nie będzie dla ludzi, może dla kilku oszołomków kolejowych atrakcja, czasy się zmieniaja i potrzeby ludzi się zmieniają, trwanie przy tych torach to idiotyzm dojący kasę, a na rower i na narty chętnych byłoby sporo
A kiedy doczekamy się gruntownej modernizacji tej linii kolejowej - tak, aby mogła normalnie funkcjonować? W województwie pomorskim modernizuje się prawie wszystkie linie kolejowe. Nie rozumiem tego - tam są na to pieniądze, a tu nie ma! Czy my żyjemy w innym państwie?! Gdzie jest zrównoważony rozwój kraju?!
to linia nigdy nie będzie funkcjonowac bo nie ma na nią zapotrzebowania, powstała gdy ludzie przemieszczali się wozami konnymi i była wtedy wobec tych wozów konkurencyjna, obecnie nikt nie będzie podróżował PKP mając do wyboru samochód, którym wyjeżdza spod domu i dojeżdża tam gdzie chce, trzeba miec mocno pokręcony łeb aby inwestować w niepotrzebną nierentowna linie kolejową bo kiedys jeździł nia jakiś cesarz, stop nawiedzonym wariatom , którzy za nasza kase chca sobie fundowac kolejowe zabaweczki nikomu nie potrzebne
Z tego co zauważyłem, to turyści niemieccy wolą akurat jeździć na tej trasie pociągiem a nie samochodem - i w dodatku są skłonni płacić za to duże pieniądze. Problem polega na tym, że to my, jako kraj, jesteśmy totalnym "dnem" turystycznym, bo nie potrafimy wykorzystać walorów i możliwości jakie posiadamy.
do:likwidować,~ do camel. zamilczcie czarcie POmioty! nie kazdy ma samochod i nie kazdy ma prawo jazdy. pociag bylby konkurencja przede wszystkim dla tych przeładowanych busikow i autobusow. gdybyscie nie wiedzieli to tysiace ludzi z braniewa,fromborka,tolkmicka i wieli innych nadzalewowych miejscowosci dojezdzaja codziennie do elblaga. dzieci do szkol dorosli do pracy. ta linie wykonczyli czerwoni, sprytnie ukladajac rozklad w takich godzinach gdzie ludzie jeszcze siedzieli w pracy.z madrym rozkladem ta linia ma szanse normalnie funkcjonowac. narty? jakie narty idioci? to nie laponia ze ludzie musza sie na nartach przemieszczac do miast. tu jest kolej! dlatego stulcie japy i do michy poki pelna!
tylko trasa rowerowa przyciagnie turystów, a zima trasa biegowa, kto inaczej to postrzega jest głupi i nie mqa co z tamiki głupkami dyskutować, nawet samochodu taki nie ma, nie potrafi jeździć to jaki on ma rozum
Ta linia kolejowa była komplementarna, ,dla całego nabrzeża Zalewu Wiślanego i współgrała z jego rozwojem. . Ze stacji PKP Główny, pociąg jechał przez miasto i była stacja Elbląg miasto i dalej Elbląg Zdrój. . Co najmniej 50 ludzi jechało do Jagodna, dalej do Kamienicy Elbląskiej, pracownicy zakładu wychowawczego, dalej w Nadbrzeżu do cegielni przyjechało sporo ludzi, , następnie w Suchaczu do cegielni nr l i 2 i do biura tzw. "kombinatu". W Kadynach wysiadali pracownicy tamtejszej cegielni. No i Tolkmicko, gdzie elblążanie pracowali w popularnej marmoladzie, przetwórstwie rybnym i gospodarce komunalnej. Wymieniłem te zakłady, bo to był przemysł terenowy.Ktoś mądry go zlikwidował. A przy okazji małe młyny, małe piekarnie i mleczarnie.No i jest jak jest.
Z likwidowanego aquaparku wróciło do kasy UM 9 tysięcy a 12 na kolej nie ma??
Co to jest za dopłata , to są grosze . Nawet jak trzeba by było dopłacić raz w roku 50 tyś. to powinni !!! Wydają pieniądze na różne bzdury a na coś co jest potrzebne żałują !!!!
likwidować ten deficyt, trasa rowerowa a zima narciarska to super pomysł, obecnie to martwa strefa i to nigdy nie będzie dla ludzi, może dla kilku oszołomków kolejowych atrakcja, czasy się zmieniaja i potrzeby ludzi się zmieniają, trwanie przy tych torach to idiotyzm dojący kasę, a na rower i na narty chętnych byłoby sporo
A kiedy doczekamy się gruntownej modernizacji tej linii kolejowej - tak, aby mogła normalnie funkcjonować? W województwie pomorskim modernizuje się prawie wszystkie linie kolejowe. Nie rozumiem tego - tam są na to pieniądze, a tu nie ma! Czy my żyjemy w innym państwie?! Gdzie jest zrównoważony rozwój kraju?!
to linia nigdy nie będzie funkcjonowac bo nie ma na nią zapotrzebowania, powstała gdy ludzie przemieszczali się wozami konnymi i była wtedy wobec tych wozów konkurencyjna, obecnie nikt nie będzie podróżował PKP mając do wyboru samochód, którym wyjeżdza spod domu i dojeżdża tam gdzie chce, trzeba miec mocno pokręcony łeb aby inwestować w niepotrzebną nierentowna linie kolejową bo kiedys jeździł nia jakiś cesarz, stop nawiedzonym wariatom , którzy za nasza kase chca sobie fundowac kolejowe zabaweczki nikomu nie potrzebne
Z tego co zauważyłem, to turyści niemieccy wolą akurat jeździć na tej trasie pociągiem a nie samochodem - i w dodatku są skłonni płacić za to duże pieniądze. Problem polega na tym, że to my, jako kraj, jesteśmy totalnym "dnem" turystycznym, bo nie potrafimy wykorzystać walorów i możliwości jakie posiadamy.
do:likwidować,~ do camel. zamilczcie czarcie POmioty! nie kazdy ma samochod i nie kazdy ma prawo jazdy. pociag bylby konkurencja przede wszystkim dla tych przeładowanych busikow i autobusow. gdybyscie nie wiedzieli to tysiace ludzi z braniewa,fromborka,tolkmicka i wieli innych nadzalewowych miejscowosci dojezdzaja codziennie do elblaga. dzieci do szkol dorosli do pracy. ta linie wykonczyli czerwoni, sprytnie ukladajac rozklad w takich godzinach gdzie ludzie jeszcze siedzieli w pracy.z madrym rozkladem ta linia ma szanse normalnie funkcjonowac. narty? jakie narty idioci? to nie laponia ze ludzie musza sie na nartach przemieszczac do miast. tu jest kolej! dlatego stulcie japy i do michy poki pelna!
tylko trasa rowerowa przyciagnie turystów, a zima trasa biegowa, kto inaczej to postrzega jest głupi i nie mqa co z tamiki głupkami dyskutować, nawet samochodu taki nie ma, nie potrafi jeździć to jaki on ma rozum
nie tysiące ludzi ale miliony ludzi z Braniewa, tolkmicka i fromborka tak mniej więcej około 4 milinów codziennie przyjeźdza do pracy w Elblagu, ...
Ta linia kolejowa była komplementarna, ,dla całego nabrzeża Zalewu Wiślanego i współgrała z jego rozwojem. . Ze stacji PKP Główny, pociąg jechał przez miasto i była stacja Elbląg miasto i dalej Elbląg Zdrój. . Co najmniej 50 ludzi jechało do Jagodna, dalej do Kamienicy Elbląskiej, pracownicy zakładu wychowawczego, dalej w Nadbrzeżu do cegielni przyjechało sporo ludzi, , następnie w Suchaczu do cegielni nr l i 2 i do biura tzw. "kombinatu". W Kadynach wysiadali pracownicy tamtejszej cegielni. No i Tolkmicko, gdzie elblążanie pracowali w popularnej marmoladzie, przetwórstwie rybnym i gospodarce komunalnej. Wymieniłem te zakłady, bo to był przemysł terenowy.Ktoś mądry go zlikwidował. A przy okazji małe młyny, małe piekarnie i mleczarnie.No i jest jak jest.