Mimo tak krytycznych uwag w sprawie nowego ale nieszczęśliwego skrzyżowania,władze odpowiedzialne za odbiór tego fatalnego skrzyżowania nic nie robią to oczym świadczy.Dziś korzystając z tego węzła podjezdzałem jak inne poj.pięć razy żeby skręcić w prawo w ul.12-lutego gdyż przedemną były trzy ( L ),jak już raz pisałem tak trzeba wyregulować tak jak jest na skrzyżowaniu skręcając w lewo w ul.Nowowiejską i też są przejścia dla pieszych a i jeszcze jest linia tramwajowa i można wyregulować,przejazd jest około 8-9 poj.skręcających w lewo w ul.Nowowiejską
A dlaczego nie działają zielone strzałki w prawo??? Wystarczy je włączyć a problem zniknie!
Drugą sprawą jest zrobienie dwóch pasów na wprost, akurat gdzie w zupełności wystarczy po jednym pasie. Najgorsze jest brak miejsc postojowych na skrzyżowaniach przy 1-go maja i 12 -tego lutego. Dlaczego samochody parkują równolegle do jezdni a nie skosem z kołami przednimi do chodnika.? Zmieści się wtedy dwa razy więcej samochodów. Przecież to nawet lepszy biznes dla miasta z opłat parkingowych. Swoją drogą ogromne skrzyżowania, jezdnie a zupełny brak logiki i nowoczesnych rozwiązań usprawniających życie mieszkańcom, klientów sklepów i normalnym użytkowników. Pochwalić można tylko drogi dla rowerów. Zupełnie niepotrzebnie duże pasy zieleni.
Jeszcze jedna kwestia, skrecając w lewo z ul. Grota-Roweckiego, zapala się czerwone swiatło przy skrzyżowaniu z 1 Maja.Ruszając na zielonym, dojeżdżamy do skrzyżowania z ul. Giermków i znowu czerwone - ewidentny brak płyności jazdy.Trzeba być imbecylem żeby tego nie widzieć - do natychmiastowej zmiany ustawienie czasu pracy swiateł, a nie będą się tworzyły korki.Dla osób za ten stan rzeczy odpowiedzialnych, informacja o tzw. zielonej fali.Ale czy oni potrafią zrozumieć o co chodzi?
Druga sprawa, to prawoskręt z Grota-Roweckiego w 12 Lutego.Po prostu brak słów, na określenie osoby odpowiedzialnej za ustawienie czasu pracy świateł - bezmózgowiec.
Igor
dlaczego nie można zawrócić jadąc Hetmańską w 12 Lutego, a można 12 Lutego w Hetmańską ?, wielu kierowców chcąc dostać się z Nitschmana lub parkingu przy Pasażu (centrum miasta) na Tysiąclecia lub Zatorze zawraca łamiąc przepisy, bo alternatywą jest "objazd" przez Grota Roweckiego,Bema,Mickiewicza,Grunwaldzką lub 12 Lutego,Pl.Jagielończyka,Pocztową i Rycerską (na pow.Warszawskich przy czołgu po remoncie już też nie zawrócisz).Powodem jest bezsensowna 15 sekundowa zielona strzałka na czerwonym przy prawoskręcie z Pow.Warszawskich w Hetmańską- przecież tam są 4 pasy do jazdy w kierunku Roweckiego, w tym dwa do jazdy na wprost. Tak to rozplanowano,że aby przejechać z centrum miasta 500 metrów to trzeba kręcić po centrum 2-3 kilometry- to planował chyba jakiś kosmita
Do centrum miasta nie ma potrzeby żeby każdy wjeżdżał samochodem. Nie ma tutaj miejsca dla wszystkich naszych samochodów. Zostawić furę i ruszać sie pieszo. Będzie taniej i zdrowiej. A i korki się zmniejszą.
Mimo tak krytycznych uwag w sprawie nowego ale nieszczęśliwego skrzyżowania,władze odpowiedzialne za odbiór tego fatalnego skrzyżowania nic nie robią to oczym świadczy.Dziś korzystając z tego węzła podjezdzałem jak inne poj.pięć razy żeby skręcić w prawo w ul.12-lutego gdyż przedemną były trzy ( L ),jak już raz pisałem tak trzeba wyregulować tak jak jest na skrzyżowaniu skręcając w lewo w ul.Nowowiejską i też są przejścia dla pieszych a i jeszcze jest linia tramwajowa i można wyregulować,przejazd jest około 8-9 poj.skręcających w lewo w ul.Nowowiejską
Rondo by mogli zbudowac tak jak w duzych miastach np.Warszawa
A dlaczego nie działają zielone strzałki w prawo??? Wystarczy je włączyć a problem zniknie! Drugą sprawą jest zrobienie dwóch pasów na wprost, akurat gdzie w zupełności wystarczy po jednym pasie. Najgorsze jest brak miejsc postojowych na skrzyżowaniach przy 1-go maja i 12 -tego lutego. Dlaczego samochody parkują równolegle do jezdni a nie skosem z kołami przednimi do chodnika.? Zmieści się wtedy dwa razy więcej samochodów. Przecież to nawet lepszy biznes dla miasta z opłat parkingowych. Swoją drogą ogromne skrzyżowania, jezdnie a zupełny brak logiki i nowoczesnych rozwiązań usprawniających życie mieszkańcom, klientów sklepów i normalnym użytkowników. Pochwalić można tylko drogi dla rowerów. Zupełnie niepotrzebnie duże pasy zieleni.
pieniązki wydane można planować nową przebudowę
"inżynier" z UM - hahaha... czyli zero wiedzy.
a kto planował taki wąski chodnik przy 12-lutego i te parkingi przy Świecie Dziecka, masakra....
Jeszcze jedna kwestia, skrecając w lewo z ul. Grota-Roweckiego, zapala się czerwone swiatło przy skrzyżowaniu z 1 Maja.Ruszając na zielonym, dojeżdżamy do skrzyżowania z ul. Giermków i znowu czerwone - ewidentny brak płyności jazdy.Trzeba być imbecylem żeby tego nie widzieć - do natychmiastowej zmiany ustawienie czasu pracy swiateł, a nie będą się tworzyły korki.Dla osób za ten stan rzeczy odpowiedzialnych, informacja o tzw. zielonej fali.Ale czy oni potrafią zrozumieć o co chodzi? Druga sprawa, to prawoskręt z Grota-Roweckiego w 12 Lutego.Po prostu brak słów, na określenie osoby odpowiedzialnej za ustawienie czasu pracy świateł - bezmózgowiec. Igor
A gdzie tory tramwajowe ????
dlaczego nie można zawrócić jadąc Hetmańską w 12 Lutego, a można 12 Lutego w Hetmańską ?, wielu kierowców chcąc dostać się z Nitschmana lub parkingu przy Pasażu (centrum miasta) na Tysiąclecia lub Zatorze zawraca łamiąc przepisy, bo alternatywą jest "objazd" przez Grota Roweckiego,Bema,Mickiewicza,Grunwaldzką lub 12 Lutego,Pl.Jagielończyka,Pocztową i Rycerską (na pow.Warszawskich przy czołgu po remoncie już też nie zawrócisz).Powodem jest bezsensowna 15 sekundowa zielona strzałka na czerwonym przy prawoskręcie z Pow.Warszawskich w Hetmańską- przecież tam są 4 pasy do jazdy w kierunku Roweckiego, w tym dwa do jazdy na wprost. Tak to rozplanowano,że aby przejechać z centrum miasta 500 metrów to trzeba kręcić po centrum 2-3 kilometry- to planował chyba jakiś kosmita
Do centrum miasta nie ma potrzeby żeby każdy wjeżdżał samochodem. Nie ma tutaj miejsca dla wszystkich naszych samochodów. Zostawić furę i ruszać sie pieszo. Będzie taniej i zdrowiej. A i korki się zmniejszą.