Na termosach, kalendarz, pendrivach, długopisach, a nawet na drewnianych jojach i termosach. Już wkrótce Kanał Elbląski będzie promowany na różnego rodzaju gadżetach.
Trwają intensywne prace w projekcie "Zintegrowany system promocji turystycznej obszaru Kanału Elbląskiego". Dotychczas w ramach projektu zakupiono 3 makiety pochylni Oleśnica, 3 stoiska wystawiennicze, opracowano wizytówkę dźwiękową obszaru, odbyły się dwie konferencje, festiwal Krainy kanału Elbląskiego w Pasłęku, wizyta studyjna dziennikarzy. Wzięto udział w 6 targach turystycznych. Aktualnie trwają intensywne prace nad przewodnikiem turystycznym, mapą atrakcji turystycznych, filmem, prezentacją multimedialną oraz przygotowania do kolejnej wizyty dziennikarzy i Festiwalu Krainy Kanału Elbląskiego w Buczyńcu i Ostródzie. A już wkrótce logo Kanału Elbląskiego będzie widniało na różnego rodzaju gadżetach. Urząd Marszałkowski właśnie ogłosił przetarg na dostawę gadżetów i materiałów promocyjnych, które będą promować Kanał Elbląski.
Jeszcze nie wiadomo, jaką dokładnie sumę Urząd Marszałkowski zechce przeznaczyć te gadżety. Wiadomo natomiast, że 85 % środków na ten cel będzie pochodzić z ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, pozostała suma będzie zostanie pokryta z budżetu Samorządu Województwa. Gadżety i inne materiały promocyjne zostaną zakupione w ramach projektu "Zintegrowany system promocji turystycznej obszaru Kanału Elbląskiego" , który jest realizowany przez Urząd Marszałkowski w Olsztynie w partnerstwie z powiatem elbląskim, ostródzkim i iławskim . Jest projekt kluczowymRPO Warmia i Mazury na lata 2007-2013.
Jest za mała ilość informacji turystycznych o Elblągu i pochylniach w miastach w innych województwach.Jechałem na południe Polski wziąłem kilka ulotek o Elblągu długo nie leżały znalazły się osoby którym się nasze miasto podoba i chcą je odwiedzić.Myślę że pora by osoby z urzędów jadące w Polskę w sprawach służbowych rozwoziły foldery reklamujące nasze miasto.Na kogoś kto nas rozreklamuje w placówkach do tego przeznaczonych nie mamy co liczyć .Za mało jest gadżetów o Elblągu i kanale Elbląskim a za dużo miast które chcą zbijać na naszych atrakcjach kasę.Kiedy skończy się przekłamywanie nazwy KANAŁ ELBLĄSKI ,można spotkać kanał ostródzko elbląski - to jest żałosne i fałszywe .Wiocha z dwoma ulicami na krzyż chce podskoczyć do miasta Elbląg.
Samo stworzenie gadżetów promocyjnych bez odpowiedniej kampanii na nic się zda. Często przy takich projektach kampanie promocyjne tworzone są przez niekompetentne osoby albo też kompletnie pomijane lub pisane na kolanie. Zobaczymy w najbliższym czasie czy akcja "kraina kanału elbląskiego" odniesie skutek. Parę tygodni temu byłem na szkoleniu w Rumunii, zabrałem oczywiście foldery reklamowe Elbląga. O dziwo foldery się spodobały i miałem mnóstwo pytań o nasze miasto i o ....POCHYLNIE. Osoby z którymi rozmawiałem nigdy nie słyszały o czymś takim jak nasze pochylnie. Odpowiednia z głową przeprowadzona kampania może bardzo dobrze rozpromować Kanał Elbląski a przez to i Elbląg. Oby tak było :-)
http://www.4outdoor.pl/pl/news/4615/akcja-promocyjna-wedruj-z-hi-tec
Przepraszam,jestem elblążaninem,ale co masz do Ostródy?To że to miasteczko chce się wypromować i robi to umiejętnie i wykorzystuje nieoficjalną nazwę Kanału Elbląskiego to jakieś przestępstwo?Też jestem za nazwą "Kanał Elbląski",ale powiedz mi,co Słonina i jego ekipa zrobili w kierunku promocji naszego miasta?Już Ci odpowiadam-nic:(,przez to inni muszą cierpieć?A czym jest Elbląg?Tym na co stać twardogłowych włodarzy.