Środa, 27.11.2024, Imieniny: Ksenia, Walerian, Franciszek
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii INFORMACJE LOKALNE

W jaki sposób przyciągnąć turystów do Elbląga? Urzędnicy stawiają na billboardy przy drogach

15.04.2016, 11:00:07 Rozmiar tekstu: A A A
W jaki sposób przyciągnąć turystów do Elbląga? Urzędnicy stawiają na billboardy przy drogach
fot. UM Elbląg

Ponad 50 tys. zł kosztować będzie w tym roku utrzymanie i obsługa należących do Miasta bilboardów. Tablice, które przed dwoma laty stanęły przy głównych drogach wiodących do Elbląga, zapraszają turystów na elbląskie imprezy. W tym roku po raz kolejny będą one stanowiły jeden z elementów promocji turystycznej miasta.

Należące do Urzędu Miejskiego cztery dwustronne i podświetlane billboardy ustawiono w 2014 r. w kilku miejscach. Pierwszy z nich o wielkości 12 m2 stanął w pobliżu przejścia granicznego z Rosją w Gronowie przy drodze krajowej nr 54, drugi o tym samym rozmiarze ustawiony został przy węźle drogowym Braniewo Północ przy drodze S22. Ich lokalizacja tuż przy granicy ma zachęcić mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego korzystających z małego ruchu granicznego do odwiedzenia Elbląga. Kolejne dwa o powierzchni 18 m2 ustawiono przy drodze S22 na wysokości miejscowości Kwietnik i przy drodze S7 między Janowem a Komorowem Żuławskim. Ich zadaniem jest z kolei dotarcie z informacjami o wydarzeniach w Elblągu do mieszkańców regionu. Do tej pory były one wyklejane plakatami zapraszającymi m.in. na najważniejsze elbląskie imprezy tj. Dni Elbląga, Święto Chleba czy Wikingowie z Truso w Elblągu.

Realizacja i montaż bilboardów był częścią większego zamówienia, w którego skład wchodziła także produkcja i ustawienie sześciu elbląskich witaczy. Łącznie zadanie to kosztowało Miasto blisko 180 tys. zł.

Na ten rok na obsługę bilboardów przewidziano w budżecie miejskim kwotę 54 tys. 620 zł. Na co dokładnie zostaną wykorzystane?

Środki te przeznaczone zostaną na utrzymanie bilboardów. Chodzi m.in. o bieżące wyklejanie ich nowymi treściami, ale także opłaty za ich oświetlenie oraz dzierżawę miejsc, na których stoją. Ponadto w kwocie tej znajduje się także koszt umieszczenia przez cały sezon turystyczny reklamy wielkoformatowej, prezentującej walory naszego miasta w centrum Krynicy Morskiej

- informuje Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiego.

Rafał Kadłubowski
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 1

%100.0 %0.0


Komentarze do artykułu (13)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +14
    ~ jacek
    Piątek, 15.04

    najgorsza forma promocji. w taki sposób to można reklamować kurczaka w markecie a nie zapraszać turystów

  2. 2
    +10
    ~ Omniadis
    Piątek, 15.04

    Bilbordy to metody z lat 90-tych. Beton w UM to i beton w marketingu. Zleccie to firmie zewnetrznej, tylko to uratuje miejskie imprezy.

  3. 3
    +8
    ~ życie
    Piątek, 15.04

    Billboardy były ustawione tak że jadący samochodem nie widzieli tych zaproszeń do Elbląga.Na dodatek były nie po tej stronie jezdni-kierunek jazdy i odległość od miasta Elbląg.

  4. 4
    +5
    ~ as
    Piątek, 15.04

    Wezcie urzednicy z tymi billbordami sie wytnijcie!!! Mamy XXI wiek!

  5. 5
    +5
    ~ gnacpsów
    Piątek, 15.04

    A czarnidła chcą zamknąć w niedzielę wieże katedry !!!! Jak ich lubić? Wieża wyromontowana z pieniędzy publicznych.

  6. 6
    +4
    ~ blabla
    Piątek, 15.04

    to te billboardy mają być największą atrakcją turystyczną w tym mieście, hahahaha

  7. 7
    +8
    ~ cosik
    Piątek, 15.04

    I co zrobił ten "menadżer" z Ełku w dziedzinie sportu i turystyki, panie Wróblewski? Bo pan dałeś temu panu stanowisko kierownika sportu i turystyki, a tu nic a nic nie słychać o programie sportu i turystyki. A czas tyka.

  8. 8
    +6
    ~ Kapitan Żbik
    Piątek, 15.04

    zaprzyjazniona agencja musi pewnie zarobic

  9. 9
    +2
    ~ abc
    Piątek, 15.04

    Contact - pupilki Urzędu Miejskiego.

  10. 10
    +2
    ~ Jan Naiwny
    Piątek, 15.04

    Z bilbordami -witaczami już popisaliście się. Ciekawe, czy ktoś wyleciał wtedy z pracy w UM za tamten bałagan?

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.4694290161133