Minął termin nadsyłania prac w konkursie na projekt logo Elbląga. W najbliższy piątek komisja konkursowa wyłoni trzy najlepsze ich zdaniem prace, które wraz z zaproponowanym w „Strategii promocji Elbląga na lata 2012-2015” logo zostaną poddane pod głosowanie internautów.
Prace na konkurs można było składać osobiście w Urzędzie Miejskim do 18 maja lub przesyłać pocztą. W tym drugim przypadku decydowała data stempla pocztowego. Zdecydowana większość z 35 nadesłanych projektów napłynęła z całej Polski.
Jesteśmy pozytywnie zaskoczeni oddźwiękiem, jaki wywołał konkurs na projekt logo Elbląga – mówi Rafał Gruchalski – Dyrektor Departamentu Komunikacji Społecznej Urzędu Miejskiego w Elblągu. Liczba projektów złożonych na konkurs z całej Polski przeszła nasze najśmielsze oczekiwania.
25 maja odbędzie się posiedzenie komisji konkursowej pod przewodnictwem prof. Mariusza Dąbrowskiego z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W skład komisji weszli ponadto: artysta plastyk Zbyszek Opalewski, grafik Janusz Kozak, marketingowcy: Piotr Kaczyński i Andrzej Duszyński, radny PO Robert Turlej oraz radny Elbląskiego Dobrego Samorządu Piotr Macutkiewicz. Zaproszenia do udziału w komisji konkursowej nie przyjęli przedstawiciele klubów radnych SLD i PiS.
Ogłoszenie wyników konkursu planowane jest na 28 maja. Dzień później rozpocznie się drugi etap konkursu, czyli głosowanie na stronie internetowej www.elblag.eu na ostateczny kształt logo naszego miasta. Pod głosowanie zostaną poddane projekty wybrane przez komisję konkursową oraz logo zaproponowane w Strategii Promocji Elbląga na lata 2012-2015.
Łukasz Mierzejewski, Biuro Prasowe Urzędu Miejskiego w Elblągu
Za 1000 zł - 10 procent podatku od gier losowych - 19 procent podatek dochodowy = wysokość nagrody dla laureata na czysto to 760 zł. Gdy UM wysyłał Elblązań na tandetne logo ślimak 150.000zł. .. .Bojkotują ten konkurs. Niech kłamstwem Nowaczyk nie myśli oczu Elblązanom.HBy ukryć koszty
ch... mnie obchodzi jakies logo. Co mnie to obchodzi i komu to potrzebne do zycia? Wezcie sie za robote złodzieje
Ile jeszcze razy trzeba napisać że za "ślimaka" miasto nie zapłaciło 150.000zł??? Logo to tylko część promocji, która kosztowała właśnie ok. 150.000 zł!!!
Kogo to ,kończyć ten bajzel drogowy nie idzie jeździć w szczycie
ELBlążaonin : To wylicz mi może ile kosztowało samo logo , co ? Ile kosztowała ta właśnie "część promocji" ? Wyliczy się ? Więc po co ten komentarz ? I druga sprawa : jeżeli bardzo istotna część "strategii promocji miasta Elbląga" jest do bani /cytrusowy ślimak (!)/ , to cała strategia też jest do bani , bo opierała się m.in. na logo ! A z tego wynika , że 150.000 zł wyrzucono w błoto . . .
Logo jest częścią Strategii Promocji.Jeśli internauci wybiorą logo, to powinni i chyba ocenić Strategię.Rada Miasta jest tutaj niepotrzebna. Jeżeli Strategię z kolei internauci wyślą na śmietnik, to kto zapłaci za wszystko. Pomieszanie z poplątaniem.Normalka u nas.
jesli bedzie oceniala ta sama komisja, ktora dala przyzwolenie na tamten skandaliczney bohomaz - to szkoda czasu...., bo znowu zostana takie prace, z ktorych nie bedzie co wybrac - a taki piekny mamy herb...
W dzisiejszym artykule na info - wywiadzie z wilkiem jest jasno napisane kto bedzie w komisji. Wiec efekt chyba jasny.
Logo z zawijasem, to jak ulał nadaje się do oflagowania powstałych psich łazienek !!!!!!
I ile firma zarobiła na produkcji gadżetów z poprzedniego logo, i ile zarobi na nowym logo, bo zapewne będzie ta sama...