Zadanie realizowane jest w ramach Projektu pn. „Poprawa zrównoważonej mobilności mieszkańców Elbląga”, w ramach którego realizowana jest także dostawa wagonów tramwajowych oraz przebudowa hali wraz z infrastrukturą tramwajową na terenie zajezdni przy ul. Browarnej.
Po przeprowadzonych i unieważnionych pięciu postępowaniach przetargowych zaproszono do negocjacji firmę AMP CT Sp. z o.o., z którą zawarto umowę.
Zakres zadania obejmować będzie m.in. zakup i montaż 3 biletomatów oraz dwóch tablic informacyjnych komunikacji pasażerskiej, przebudowę peronów tramwajowych i wiat przystankowych, budowę odcinka chodnika, wymianę źródeł oświetlenia na energooszczędne, montaż elementów małej architektury.
Termin realizacji: 9 miesięcy od przekazania terenu budowy.
Wartość robót wg umowy ok. 1 135 000 zł. Zadanie realizowane przy dofinansowaniu środkami UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2014-20120.
UM Elbląg
węzeł przesiadkowy w mieście gdzie jest tragiczna komunikacja miejska? Poza tym w centrum miasta na dworcu? Kto będzie jechał specjalnie na dworzec się przesiąść?!
bardzo się cieszę, że jest jakaś inwestycja w Elblągu, ale węzeł przesiadkowy?
~dsada - to taka szumna nazwa aby niewielu rozumiało, kuzyn zarobił a wszystko pozostało po staremu. Zamontowanie 3 biletomatów kosztuje ponad milion w biednym mieście. Na zebraniu wiejskim towarzysz użył słowa "abstrachuje". Wieśniak zapytał kim jest ten abstra, bo tych drogich to zna. podobnie z tym węzłem, bo przesiadki nie znam. Tam będzie przesiadał wituś jadąc tramwajem w krzakach.
Tramwaje ruiny ,złom dopiero wyremontowane przystanki do rozwalenia. Gospodarnośc Perfect. Należy zlikwidować wszystkie konstale natychmiast. A nie stek obietnic o nowych wagonach tramwajowych. Czekamy i co obietnicę z których zjawia się może trzy wagony??? Budową nowej malutkiej hali w zajezdni to absurd gdy jest taki duży teten tuż za szlabanami. Zburzyć te rudery i zbieranine wszystkiego: gruzu i innego badziewia. Jednym słowem brnie Elbląg w uliczkę tylko wyjazdu z niej nie bedzie. Referendum i pa.
Aby powstał węzeł przesiadkowy trzeba mieć rozbudowane linie tramwajowe których w Elblągu nie ma. Musi być nowoczesny tabor tramwajowy z klimatyzacją którego nie ma. Marzenia i tyle. Oczywiście zbudujecie tylko to i tak nic nie zmieni wydane pieniądze.
Duży szacunek zyskały projekt budowy dużego, nowoczesnego i nowego amfiteatru w Elblągu. Miasta które to zrobiły mają imprezy ,które możemy oglądać nawet w tv. Miasteczka te są mniejsze od Elbląga. Budowa remont nowego basenu otkrytego a takrze budowa w poblizu hoteliku dawalaby szansę na częstsze organizacje imprez pływackich i crw dolinka miało by zyski i miasto też. W innych miastach poszli po rozum i zarabiają kasę na turyscie. W Elblągu nie tu myślenie może będzie.
Mozna sobie zestawic ten absurdalny pomysl, z art. zakaz kapieli w rzecce, ktory jest de facto ogloszeniem, ze w miescie nie ma miejaca do kapieli, wiec wypierd.
~Szacun - dla kogo? Czego? Ty przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i wytrzeźwiej . Jak już "wrócisz" to wytłumacz o co come on. Witek pilnuje złomu na Chrobrego który chce od kumpli kupić. Odkryty basen czy szuwary adolfa? Dolinka - znasz projekt? W tym stuleciu? A bażantarnia? Węzeł przesiadkowy - to brzmi prawie tak samo jak koparka 3 latka w piaskownicy. Węzeł to trzeba witusiowi zawiązać przy użyciu lupy lub mikroskopu. Wkrótce będzie komunikat, że bydowany jest wieżowiec 3 piętrowy a basen przyniesie ktoś ze szpitala dla już robiącego pod siebie ze strachu faceta z 3 piętra. Szacun dla pracujących a nie leni i lanserów - przebili wcisłę. Pan Nowaczyk przynajmniej miał wizję i ją realizował. Wkrótce witold poda zestaw podwyżek od ciepła zaczynając.
Obiektywnie . Dla kogo ma być ten węzeł przesiadkowy w tym miejscu ?? Gdy bywam w tym rejonie to niewiele osób w tym miejscu stoi na przystankach tramwajowych . Może dlatego , że korzystają ze swoich samochodów ( jest spory parking ) , taksówek , autobusów miejskich . Pętla , jest przy PKS a do dworca PKP parę kroków . Więc idą tam , gdzie jest bliżej a nie na tramwaj . Nie wspomnę o tym , że przepływ osób przez dworce znacznie się zmniejszył w ostatnich latach . Co ma przełożenie na ubogi rozkład jazdy pociągów PKP i niewiele większy PKS . Pusto się zrobiło w tym rejonie miasta w stosunku do tego co było wiele lat temu . Więc ... *
Nie chodzi przecież o węzeł. to co trzeba wykonać mieści się w kosztach 50 000 + wiata +3 biletomaty i czas do miesiąca . Ale wtedy kuzyn zarobi niewiele. Zmiana nazwy na "węzeł" sugeruje potężną inwestycję z której każdy coś uszczknie dla siebie - taka tradycja "wybranych". podobnie z nazwą Elbląg - miasto, sypialnia budżetówki , uczniów, emerytów. Ale Elbląg - port oceaniczny z przekopem i koleją nadzalewową - a, to już w Tokio myślą, że metropolia większa od nich. "Węzeł" = kasa. Jeden wyraz a jaki koszt. podobnie z "opracowaniami" nt. ciepła - plan , to 1500 zł, ale studium "strategiczne" = 90 000 a mniej znaczy niż plan. Już było sympozjum o etyce, był wernisaż JP II dla kilku osób i należy kontynuować żniwa w starym stylu = przecież to nie do nas były słowa o etyce i moralności.