Do Rambo zanim cos napiszesz zasiegnij informacji kto stworzył problem. To strona rzadowa w zamian za poglebienie ostatnich 900m toru wodnego rzada przekazania wlasnosci portu do skarbu panstwa. To oni stworzyli ten problem. Znajdz tez infromacje kto zarzadza rzeka. Miasto tego nie robi, Jezeli zakladamy ze port bedzie przynosil zyski to w naszym interesie jest zeby to był spółka miejska nie państwowa. Mam nadzieje ze jakoś dojdzie do porozumienia. Np rzad wylozy czesc kasy i miasto wyłozy czesc kasy, a port pozostanie miejski. Pamietajcie ze wladze sie zmieniaja, ale jak oddamy port to juz go nie odzyskamy. Na razie obie strony nie sa sklonne do ustepstw. Moze któraś strona zaproponuje kompromis. Np 50 % wylozy rzad 50 % miasto. Albo za 100 mln oddajmy czesc tylko portu, powiedzmy 30%.
Problem stworzył słynny Jurek,zwany Motorówką,podchwyciło go pewne gremium,i taki to już jest chcocholi taniec.Gdyby władza lokalna inwestowała w port,to miałaby by jakiś wkład,aport- aby utworzyć spółkę lomunalno- państwową,z większościowym udziałem gminy miasta Elbląg,niestety wszystko przespano.Dzisiaj,jak centralą wyciąga do nas rękę,budując Przekop i inwestycje okołoprzekopowe,magistrat śpi i myśli o budowie tężni solankowej na szczątkach naszych poprzedników.Uważam że udział miasta 49% i 51% skarb państwa- jest korzystne,inaczej idea IV portu RP będzie mrzonką.
Tak na ludzki rozum. Miasto nie ma na nic pieniędzy, nie dokłada do portu żadnej kasy to czemu się upiera, że chce go mieć? Wiadomo, że jak będzie państwowe to będą i miejsca pracy i inwestycje bo w rządzie nigdy kasy nie zabraknie. Dziwi mnie opór władz Elbląga w tym zakresie. Trzeba jednak spojrzeć obiektywne na ten temat. Podstarzały prezydent myśli inaczej niż pokolenie młodych takich jak Śliwka. Jeśli chcemy żeby w tym mieście jeszcze coś się zadziało pora dać czerwoną kartkę Panu Wróblewskiemu - to już jedną nogą emeryt, jak go wybierzemy na kolejną kadencję to będzie rządził miastem 70-letni dziadek. Jestem za młodymi samorządzie, którym się chce i potrafią bardziej nowocześnie spojrzeć na różne tematy. Nie to, że jestem za PISem ale poza Śliwką nie widać, żadnej altenatywy
Do Adam. Włozylismy jakas kase w Port wiec dlaczego mielibysmy go za darmo oddawać. Niech władze centralne kupia port od samorzadui wtedy moga sobie w niego inwestować/
Koniecznie, że port musi być Polski ,czwarty w Polsce. A co będzie jak coś walnie i zabraknie kasy w budżecie portu ,kto będzie płacił PO ,chyba żart .Oczywiście państwo ,więc musi być Polski tak jak pozostałe duze porty. Każdy zdrowo myślący Polak tak powie. A kombinatorzy optują chcą obciążyć Elbląg .Prywaty nie będzie naszym kosztem.. POpaprańcy wasze nie doczekanie ,wypad z Elbląga.
Port jest w Elblągu więc powinien być elbląski... Miasto będzie się rozwijać i kasa będzie szła do miasta...
Do Rambo zanim cos napiszesz zasiegnij informacji kto stworzył problem. To strona rzadowa w zamian za poglebienie ostatnich 900m toru wodnego rzada przekazania wlasnosci portu do skarbu panstwa. To oni stworzyli ten problem. Znajdz tez infromacje kto zarzadza rzeka. Miasto tego nie robi, Jezeli zakladamy ze port bedzie przynosil zyski to w naszym interesie jest zeby to był spółka miejska nie państwowa. Mam nadzieje ze jakoś dojdzie do porozumienia. Np rzad wylozy czesc kasy i miasto wyłozy czesc kasy, a port pozostanie miejski. Pamietajcie ze wladze sie zmieniaja, ale jak oddamy port to juz go nie odzyskamy. Na razie obie strony nie sa sklonne do ustepstw. Moze któraś strona zaproponuje kompromis. Np 50 % wylozy rzad 50 % miasto. Albo za 100 mln oddajmy czesc tylko portu, powiedzmy 30%.
Problem stworzył słynny Jurek,zwany Motorówką,podchwyciło go pewne gremium,i taki to już jest chcocholi taniec.Gdyby władza lokalna inwestowała w port,to miałaby by jakiś wkład,aport- aby utworzyć spółkę lomunalno- państwową,z większościowym udziałem gminy miasta Elbląg,niestety wszystko przespano.Dzisiaj,jak centralą wyciąga do nas rękę,budując Przekop i inwestycje okołoprzekopowe,magistrat śpi i myśli o budowie tężni solankowej na szczątkach naszych poprzedników.Uważam że udział miasta 49% i 51% skarb państwa- jest korzystne,inaczej idea IV portu RP będzie mrzonką.
Tak na ludzki rozum. Miasto nie ma na nic pieniędzy, nie dokłada do portu żadnej kasy to czemu się upiera, że chce go mieć? Wiadomo, że jak będzie państwowe to będą i miejsca pracy i inwestycje bo w rządzie nigdy kasy nie zabraknie. Dziwi mnie opór władz Elbląga w tym zakresie. Trzeba jednak spojrzeć obiektywne na ten temat. Podstarzały prezydent myśli inaczej niż pokolenie młodych takich jak Śliwka. Jeśli chcemy żeby w tym mieście jeszcze coś się zadziało pora dać czerwoną kartkę Panu Wróblewskiemu - to już jedną nogą emeryt, jak go wybierzemy na kolejną kadencję to będzie rządził miastem 70-letni dziadek. Jestem za młodymi samorządzie, którym się chce i potrafią bardziej nowocześnie spojrzeć na różne tematy. Nie to, że jestem za PISem ale poza Śliwką nie widać, żadnej altenatywy
Widzę barki z węglem, Ale zaraz ,zaraz Halexu już nie ma .
Do Adam. Włozylismy jakas kase w Port wiec dlaczego mielibysmy go za darmo oddawać. Niech władze centralne kupia port od samorzadui wtedy moga sobie w niego inwestować/
Przestańcie zbierać podpisy a zabierzcie się za pracę nygusy.
Ludzie podpisujcie bo stołków nam trzeba.Nam naszym dzieciom, żonom,mężomi w ogóle pisowcom.
Możesz podpisać się na ścianie swojej klatki schodowej. Grażyna z Malborka
Koniecznie, że port musi być Polski ,czwarty w Polsce. A co będzie jak coś walnie i zabraknie kasy w budżecie portu ,kto będzie płacił PO ,chyba żart .Oczywiście państwo ,więc musi być Polski tak jak pozostałe duze porty. Każdy zdrowo myślący Polak tak powie. A kombinatorzy optują chcą obciążyć Elbląg .Prywaty nie będzie naszym kosztem.. POpaprańcy wasze nie doczekanie ,wypad z Elbląga.