Nie wiem co Państwo analiziwaliscie ale tylko w jednym zakładzie pracuje 300 osób której nie mają jak dojechać do pracy a mamy tam 5 miejsc pracy . Jak można twierdzić zeinjs 11 była mało użytkowana.
Statystycznie to jak sąsiad je 4 bułki dziennie a ja wcale to jemy po 2 dziennie. Po drugie przyzwyczajanie ludzi do korzystania z tramwajów które nie dojeżdżają do wszystkich dzielnic miasta to jakaś kpina. Po trzecie Państwo Radni-nieporadni nie zauważyli że miasto się rozrasta ? Wystarczy popatrzeć na Bielany, zajazd, Krasny las . Od ilu lat tam jeździ tylko 12? Od 20? I żadnych zmian! Teraz kolejne duże osiedle tworzy się na Łęczyckiej i to samo gówniane połączenia z resztą miasta. Nie wspominając już o planach obwodnicy która już dawno powinna być. Tak na marginesie Ci ludzie płacą takie same podatki jak reszta i co z tego mają? Nowe budynki, Mieszkania to nowe podatki od nieruchomości. Po czwarte Elbląg to nie Trójmiasto, Kraków czy Warszawa tam są nie tylko tramwaje i autobusy ale trolejbusy, SKMki itd. A tutaj ktoś próbuje wciskać elblążanom, że takie rozwiązania przy braku pożądanych węzłów przesiadkowych są wspaniałe cudowne i w ogóle to wina pasażerów, że sa tacy konserwatywni. A to że ktoś nie ma czym do pracy dojechać to nie jest wina ZKM tylko chyba tych pasażerów że im za zachciało się pracować. Prawda jest taka że miasto szuka oszczędności, powymyslali jakieś kilometrogodziny , powydziwiali z przetargami a teraz mieszkańcom kity wciskają.
O dzialkowiczach chyba wszyscy zapomnieli 30 zabrana a ktoś wymyślił że z Zawady ludzie nie jeżdżą na działki porażka na całej linii. Przerosło oczekiwania wszystkich nawet Bernard Shaw by na to nie wpadł 😊
Czy przygotowując nowy rozkład jazdy pracownicy brali pod uwagę godziny pracy elblążan? Jeżdżę do pracy tramwajem 3 jak wiele moich koleżanek z pracy. Rozpoczynamy pracę o 6:30 i kończymy o 14:30. Obecnie nie ma połączenia 3 na dojazd i powrót z pracy. Komu przeszkadzał tramwaj z Saperów o 5:57 i powrót z Mazurskiej Browarna-Browar)o 14:37? Komunikacja jest dla mieszkańców, wynika to z pomocniczości i jest zadaniem samorządu.
To co nasz zkm na robil z glowie sie nie miesci pomieszali wszystkie polaczenia jak mozna sobie zmieniac nie liczac sie zmieszkancami bardzo duzo starszych osob jezdzi na przystankach czeka sie po polgodziny tez jestem przeciwna tej zmiany a dojazdy na cmentarze to tragedja chyba kupie sobie hulajnoge i z mezem po udarze bede jezdzila po lekarzach i na rechabilitacje moze tak zkm mi dolozy na elektryczna hulajnoge auta nie posiadam
"Geneza dokonanych modyfikacji po raz pierwszy uwzględnia jako priorytetowy- transport tramwajowy". Te stwierdzenie to kpina. Gdyby tak było, to nie wyrzuconoby z dziennego rozkładu tramwaju nr 4 aż dwudziestu kursów dziennie. To kpina!
Widać, że rozkłady jazdy układał ktoś, kto w ogole nie zna potrzeb społeczności Elbląga. Np. tramwaj nr 5 dedykowany dla młodzieży szkolnej. Na pętli przy ul. SAPEROW wysiadaja uczniowie i nauczyciele Ekonomika oraz Technikum Mechanicznego. Dwie pierwsze godziny lekcyjne we wszystkich szkołach rozpoczynają się zwykle o 7.10 i o 8.00 Tymczasem tramwaj dojeżdża tam o 7.06 i o 8.02. Tym samym uczniowie, żeby zdążyć do szkoły muszą jechać dużo wcześniej, a te tramwaje przyjadą puste. Brawo! A wystarczyło pomyśleć.
Nie wiem co Państwo analiziwaliscie ale tylko w jednym zakładzie pracuje 300 osób której nie mają jak dojechać do pracy a mamy tam 5 miejsc pracy . Jak można twierdzić zeinjs 11 była mało użytkowana.
a czy Maria Kosecka wozi swoje cztery litery autobusem ??? że się wypowiada
Pani Kosecka jest jak Macierewicz już mogę, czy jeszcze nie ?.Pojawiam się i znikam :-D. Nigdy nic do rzeczy od tej Pani nie usłyszałem.
Statystycznie to jak sąsiad je 4 bułki dziennie a ja wcale to jemy po 2 dziennie. Po drugie przyzwyczajanie ludzi do korzystania z tramwajów które nie dojeżdżają do wszystkich dzielnic miasta to jakaś kpina. Po trzecie Państwo Radni-nieporadni nie zauważyli że miasto się rozrasta ? Wystarczy popatrzeć na Bielany, zajazd, Krasny las . Od ilu lat tam jeździ tylko 12? Od 20? I żadnych zmian! Teraz kolejne duże osiedle tworzy się na Łęczyckiej i to samo gówniane połączenia z resztą miasta. Nie wspominając już o planach obwodnicy która już dawno powinna być. Tak na marginesie Ci ludzie płacą takie same podatki jak reszta i co z tego mają? Nowe budynki, Mieszkania to nowe podatki od nieruchomości. Po czwarte Elbląg to nie Trójmiasto, Kraków czy Warszawa tam są nie tylko tramwaje i autobusy ale trolejbusy, SKMki itd. A tutaj ktoś próbuje wciskać elblążanom, że takie rozwiązania przy braku pożądanych węzłów przesiadkowych są wspaniałe cudowne i w ogóle to wina pasażerów, że sa tacy konserwatywni. A to że ktoś nie ma czym do pracy dojechać to nie jest wina ZKM tylko chyba tych pasażerów że im za zachciało się pracować. Prawda jest taka że miasto szuka oszczędności, powymyslali jakieś kilometrogodziny , powydziwiali z przetargami a teraz mieszkańcom kity wciskają.
O dzialkowiczach chyba wszyscy zapomnieli 30 zabrana a ktoś wymyślił że z Zawady ludzie nie jeżdżą na działki porażka na całej linii. Przerosło oczekiwania wszystkich nawet Bernard Shaw by na to nie wpadł 😊
Czy przygotowując nowy rozkład jazdy pracownicy brali pod uwagę godziny pracy elblążan? Jeżdżę do pracy tramwajem 3 jak wiele moich koleżanek z pracy. Rozpoczynamy pracę o 6:30 i kończymy o 14:30. Obecnie nie ma połączenia 3 na dojazd i powrót z pracy. Komu przeszkadzał tramwaj z Saperów o 5:57 i powrót z Mazurskiej Browarna-Browar)o 14:37? Komunikacja jest dla mieszkańców, wynika to z pomocniczości i jest zadaniem samorządu.
To co nasz zkm na robil z glowie sie nie miesci pomieszali wszystkie polaczenia
To co nasz zkm na robil z glowie sie nie miesci pomieszali wszystkie polaczenia jak mozna sobie zmieniac nie liczac sie zmieszkancami bardzo duzo starszych osob jezdzi na przystankach czeka sie po polgodziny tez jestem przeciwna tej zmiany a dojazdy na cmentarze to tragedja chyba kupie sobie hulajnoge i z mezem po udarze bede jezdzila po lekarzach i na rechabilitacje moze tak zkm mi dolozy na elektryczna hulajnoge auta nie posiadam
"Geneza dokonanych modyfikacji po raz pierwszy uwzględnia jako priorytetowy- transport tramwajowy". Te stwierdzenie to kpina. Gdyby tak było, to nie wyrzuconoby z dziennego rozkładu tramwaju nr 4 aż dwudziestu kursów dziennie. To kpina!
Widać, że rozkłady jazdy układał ktoś, kto w ogole nie zna potrzeb społeczności Elbląga. Np. tramwaj nr 5 dedykowany dla młodzieży szkolnej. Na pętli przy ul. SAPEROW wysiadaja uczniowie i nauczyciele Ekonomika oraz Technikum Mechanicznego. Dwie pierwsze godziny lekcyjne we wszystkich szkołach rozpoczynają się zwykle o 7.10 i o 8.00 Tymczasem tramwaj dojeżdża tam o 7.06 i o 8.02. Tym samym uczniowie, żeby zdążyć do szkoły muszą jechać dużo wcześniej, a te tramwaje przyjadą puste. Brawo! A wystarczyło pomyśleć.