Nic bardziej mylnego ta linia to najszybsze połączenie Okręgu 39 Federacji z Europa tak na ruchu pasażerskim jak i towarowym ....jest wielu, którzy by się nią zajęli..... , a turystyka to tylko dodatkowy element ......
No ok. Może i "wungiel" by mógł jeździć dalej niż na składy do Braniewa, ale w drugą stronę to raczej słabo, bo eksport do Rosji czy tam do okręgu "39 jest słaby. Ale tu przyznam rację, jeśli zaintersowanie ruchem towarowym byłoby duże to ok. A ruch pasażerski, to już decyzja PKP albo Rosjan czy będą chcieli puścić taki pociąg.
nazwiska katów i grabarzy kolei nadzalewowej sa szeroko i powszechnie znane. Ci ludzie ciagle piastuja wysokie urzedy a powinni piastowac prycze w wieziennych celach. To jest skandal i barbarzynstwo co te niegospodarne tuczniki zrobily z ta linia kolejowa. to jest skandal!
Szacunkowe kwoty na rzekomą "reanimację" podane przez Marszałka - całkowicie z sufitu. 100 metrów toru pojedynczego linii lokalnej (a więc nie o prędkości 160-200 km/h, z istniejącym podtorzem, przejazdami itp.) za 1 mln PLN? Szuwarowo-Bagienne to jednak stan umysłu...Bierzcie się DZIADY w końcu do roboty!
Do ploterek w Braniewie jest też duża jednostka wojskowa i koleją można tam dowozić paliwo, czy sprzęt na ćwiczenia, albo na remonty do Elbląga, bo tu jest baza remontowa, to też by zwiększyło ruch nieco, poza tym oprócz węgla to można wozić też drewno koleją, kruszywo i nawozy oraz zboże, złom- przecież są tam składy to jak będzie linia to tajnej będzie wieźć pociągiem jak ciężarówką. Poza tym oprócz turystów zawsze znajdą się i mieszkańcy, którzy będą dojeżdżać do pracy czy do szkół do Elbląga np czy Braniewa.
Pomysł wałkowany od kilkunastu lat, tyle że przez marzycieli nie dysponującymi środkami. Masz pomysł znajdź pieniądze. Kolej tą trasą skończyła się bezpowrotnie.
wroblewski byl jednym z likwidatorow warto o tym pamietac bo glupi elektorat nie ma pojecia na kogo glosuje. Niedawno sprzedal nawet dworzec za grosze.
Zróbcie lepiej porządną ścieżkę rowerową, będzie więcej pożytku. Trochę bez sensu wykładać taką kasę a potem jeszcze dopłacać do eksploatacji.
Nic bardziej mylnego ta linia to najszybsze połączenie Okręgu 39 Federacji z Europa tak na ruchu pasażerskim jak i towarowym ....jest wielu, którzy by się nią zajęli..... , a turystyka to tylko dodatkowy element ......
No ok. Może i "wungiel" by mógł jeździć dalej niż na składy do Braniewa, ale w drugą stronę to raczej słabo, bo eksport do Rosji czy tam do okręgu "39 jest słaby. Ale tu przyznam rację, jeśli zaintersowanie ruchem towarowym byłoby duże to ok. A ruch pasażerski, to już decyzja PKP albo Rosjan czy będą chcieli puścić taki pociąg.
nazwiska katów i grabarzy kolei nadzalewowej sa szeroko i powszechnie znane. Ci ludzie ciagle piastuja wysokie urzedy a powinni piastowac prycze w wieziennych celach. To jest skandal i barbarzynstwo co te niegospodarne tuczniki zrobily z ta linia kolejowa. to jest skandal!
Szacunkowe kwoty na rzekomą "reanimację" podane przez Marszałka - całkowicie z sufitu. 100 metrów toru pojedynczego linii lokalnej (a więc nie o prędkości 160-200 km/h, z istniejącym podtorzem, przejazdami itp.) za 1 mln PLN? Szuwarowo-Bagienne to jednak stan umysłu...Bierzcie się DZIADY w końcu do roboty!
Do ploterek w Braniewie jest też duża jednostka wojskowa i koleją można tam dowozić paliwo, czy sprzęt na ćwiczenia, albo na remonty do Elbląga, bo tu jest baza remontowa, to też by zwiększyło ruch nieco, poza tym oprócz węgla to można wozić też drewno koleją, kruszywo i nawozy oraz zboże, złom- przecież są tam składy to jak będzie linia to tajnej będzie wieźć pociągiem jak ciężarówką. Poza tym oprócz turystów zawsze znajdą się i mieszkańcy, którzy będą dojeżdżać do pracy czy do szkół do Elbląga np czy Braniewa.
Kibicuję Panu radnemu wojewódzkiemu w jego staraniach o rewitalizację naszej Kolei Nadzalewowej. Powodzenia Panie Marcinie!
Pomysł wałkowany od kilkunastu lat, tyle że przez marzycieli nie dysponującymi środkami. Masz pomysł znajdź pieniądze. Kolej tą trasą skończyła się bezpowrotnie.
Jak wyprzedali dworce i ich tereny za grosze to teraz reaktywacja dużo kosztować będzie.
wroblewski byl jednym z likwidatorow warto o tym pamietac bo glupi elektorat nie ma pojecia na kogo glosuje. Niedawno sprzedal nawet dworzec za grosze.