Polak to taki fenomen, co zna się najlepiej na piłce, polityce, górnictwie, szkolnictwie, wie co sąsiad robi źle, wie co trzeba zrobić by w Polsce żyło się lepiej, tylko we własnej piaskownicy ma burdel na 4 kółkach!!!! ZNP (panie Marianie) nie mówi, że szkolnictwa nie należy reformować. ZNP mówi, że TA reforma jest zła pod WIELOMA względami, o których pan panie Marianie nie ma bladego pojecia. Nie trzeba burzyć domu, żeby zrobić w nim remont. Nie trzeba wydawać PANA (i społeczeństwa) pieniędzy, żeby polepszyć byt ucznia, jego wiedzę i elokwencję. Ale Pan o tym nie wie, a wie ZNP. wie Pan czemu? Bo ZNP zajmuje się oświatą od 1906 roku. Jesli ktoś przyrównuje ZNP do SLD jest ignorantem i debilem. Niech poczyta o nauczaniu podziemnym w czasie II WŚ tak choćby na dobranoc. STOPDURNEJREFOMIE!
Siatka godzin - informatyka w gimnazjum 2 godziny przez 3 lata, a w liceum 1 godzina.... O czym my tu mówimy. Wprowadzenie gimnazjów to była porażka. Pierwsza klasa w liceum to dokończenie gimnazjum. I te potworki jak np. historia i społeczeństwo.
jest ok że ktoś chce walczyć , a GDZIE SOLIDARNOŚĆ - SCHOWAŁA GŁOWĘ W PIASEK BO ICH STOŁKI SĄ NIEZAGROŻONE........., jest to teraz partia nie związek........, a ktoś pisze to i tamto że ktoś jest ..... a, a kto ma chronić pracowników pajacu jak nie związek......., chyba teraz wmówią że 1 maja wymyślili w Moskwie..... , a na zachodzie europy jest większa ochrona pracownika przez związki i kto tu jest komunista ....... PIS odwróciło rolę związków na swoją modłe......i potrzebę partyjną .......
A teraz to dzieci nie kują na pamięć? Ciekawe! Szkolnictwo i nauczyciele są w koszmarnej kondycji. Dzieci są przemęczone i zmuszane w wchłaniania idiotycznych treści, pustych i bezsensownych, natomiast nie wyrabia się podstawowych umiejętności i nie pokazuje kodu kulturowego, dzięki któremu buduje się i tożsamość narodową - bez której nie istnieje żadne silne i bogate państwo, a także dzięki któremu Polacy tak doskonale się asymilują, gdy wybierają życie na obczyznie. To wina i podstawy programowej i sposobu realizacji jej treści. Jeżeli ktoś twierdzi, że 3-letni program zostanie wciśnięty w ramy 2-letnie, to nie ma pojęcia o czym mowa. Podstawa programowa ulega zupełnej rekonstrukcji, anie przeniesieniu z klasy do klasy. Długo zresztą by o tym pisać. Reforma jest niezbędna.
Wkuwanie na pamięć jest naturalnym i najlepszym procesem nauki. Weźmy chociaż jazdę na rowerze. Wsiadasz, ruszasz, przewracasz się, wstajesz, wsiadasz... powtarzasz czynność dopóki nie nauczysz się jeździć - dopóki ciało nie "wkuje na pamięć" co to znaczy jeździć na rowerze. Jak już się tego nauczysz, to możesz zacząć się bawić i improwizować - tzw. nauka twórcza. A to puścisz kierownicę, a to poderwiesz przednie koło do przodu. Tak samo jest z matematyką, fizyką, chemią, polskim, angielskim, geografią... Uczymy się na pamięć wzorów, słówek, pierwiastków, stolic... Nie rozumiem skąd ta niechęć do wkuwania? Dopóki nie wkuje się podstaw, dopóty nie można podjąć dalszej kreatywnej nauki.
Napiszę krótko ZNP od 1906 r. i od tego 1906 za długo. I nie będę udowadniało kto na ile jest elokwentny , czy ile posiada wiedzy. Właśnie dlatego pilnie potrzebne są zmiany , nawet dla tych co nie maja bladego pojęcia. Niech to będzie masło maślane, skoro ktoś kogoś ocenia a sam siebie na piedestał wystawia.
A kto tu jest debilem, całe pieniactwo wychodzi. Dlaczego moderator nie stawia gwiazdek na takim słownictwie. Pana komentarz można potraktować jako dno. Teraz wiadomo kto jest przeciw reformie.
Skoro młodzi nauczyciele się zgadzają to znaczy ,że wiedzą co robią! Uwierz mi
Polak to taki fenomen, co zna się najlepiej na piłce, polityce, górnictwie, szkolnictwie, wie co sąsiad robi źle, wie co trzeba zrobić by w Polsce żyło się lepiej, tylko we własnej piaskownicy ma burdel na 4 kółkach!!!! ZNP (panie Marianie) nie mówi, że szkolnictwa nie należy reformować. ZNP mówi, że TA reforma jest zła pod WIELOMA względami, o których pan panie Marianie nie ma bladego pojecia. Nie trzeba burzyć domu, żeby zrobić w nim remont. Nie trzeba wydawać PANA (i społeczeństwa) pieniędzy, żeby polepszyć byt ucznia, jego wiedzę i elokwencję. Ale Pan o tym nie wie, a wie ZNP. wie Pan czemu? Bo ZNP zajmuje się oświatą od 1906 roku. Jesli ktoś przyrównuje ZNP do SLD jest ignorantem i debilem. Niech poczyta o nauczaniu podziemnym w czasie II WŚ tak choćby na dobranoc. STOPDURNEJREFOMIE!
Do ~ Jako komisja panu zabraniam. Sorry ale jeśli ZNP jest przeciw powrotowi do 8 klas to kto tęskni za komuną? ZNP czy ty?
Siatka godzin - informatyka w gimnazjum 2 godziny przez 3 lata, a w liceum 1 godzina.... O czym my tu mówimy. Wprowadzenie gimnazjów to była porażka. Pierwsza klasa w liceum to dokończenie gimnazjum. I te potworki jak np. historia i społeczeństwo.
jest ok że ktoś chce walczyć , a GDZIE SOLIDARNOŚĆ - SCHOWAŁA GŁOWĘ W PIASEK BO ICH STOŁKI SĄ NIEZAGROŻONE........., jest to teraz partia nie związek........, a ktoś pisze to i tamto że ktoś jest ..... a, a kto ma chronić pracowników pajacu jak nie związek......., chyba teraz wmówią że 1 maja wymyślili w Moskwie..... , a na zachodzie europy jest większa ochrona pracownika przez związki i kto tu jest komunista ....... PIS odwróciło rolę związków na swoją modłe......i potrzebę partyjną .......
A teraz to dzieci nie kują na pamięć? Ciekawe! Szkolnictwo i nauczyciele są w koszmarnej kondycji. Dzieci są przemęczone i zmuszane w wchłaniania idiotycznych treści, pustych i bezsensownych, natomiast nie wyrabia się podstawowych umiejętności i nie pokazuje kodu kulturowego, dzięki któremu buduje się i tożsamość narodową - bez której nie istnieje żadne silne i bogate państwo, a także dzięki któremu Polacy tak doskonale się asymilują, gdy wybierają życie na obczyznie. To wina i podstawy programowej i sposobu realizacji jej treści. Jeżeli ktoś twierdzi, że 3-letni program zostanie wciśnięty w ramy 2-letnie, to nie ma pojęcia o czym mowa. Podstawa programowa ulega zupełnej rekonstrukcji, anie przeniesieniu z klasy do klasy. Długo zresztą by o tym pisać. Reforma jest niezbędna.
Wkuwanie na pamięć jest naturalnym i najlepszym procesem nauki. Weźmy chociaż jazdę na rowerze. Wsiadasz, ruszasz, przewracasz się, wstajesz, wsiadasz... powtarzasz czynność dopóki nie nauczysz się jeździć - dopóki ciało nie "wkuje na pamięć" co to znaczy jeździć na rowerze. Jak już się tego nauczysz, to możesz zacząć się bawić i improwizować - tzw. nauka twórcza. A to puścisz kierownicę, a to poderwiesz przednie koło do przodu. Tak samo jest z matematyką, fizyką, chemią, polskim, angielskim, geografią... Uczymy się na pamięć wzorów, słówek, pierwiastków, stolic... Nie rozumiem skąd ta niechęć do wkuwania? Dopóki nie wkuje się podstaw, dopóty nie można podjąć dalszej kreatywnej nauki.
Napiszę krótko ZNP od 1906 r. i od tego 1906 za długo. I nie będę udowadniało kto na ile jest elokwentny , czy ile posiada wiedzy. Właśnie dlatego pilnie potrzebne są zmiany , nawet dla tych co nie maja bladego pojęcia. Niech to będzie masło maślane, skoro ktoś kogoś ocenia a sam siebie na piedestał wystawia.
A kto tu jest debilem, całe pieniactwo wychodzi. Dlaczego moderator nie stawia gwiazdek na takim słownictwie. Pana komentarz można potraktować jako dno. Teraz wiadomo kto jest przeciw reformie.
idż dziadek wnuki bawić i nie wtrącaj się do młodych .Czasy PRL pamiętasz a teraz jest demokracja i nauczyciele do roboty a nie strajki.