Takie szynobusy powinny jeździć na trasie Ełk - Olsztyn - Elbląg - Malbork - Gdynia, i później z powrotem. W ten sposób WM PR by dużo biletów sprzedały i ludziom by łatwo było dojechać w najważniejsze kierunki w regionie i dostać się do sąsiednich regionów na studia czy do pracy. Moim zdaniem pociąg to drogi środek transportu i powinien się zatrzymywać tylko w miastach (i miasteczkach) ale nie w wioskach. Ze wsi mogą sobie ludzie podjechać autobusem lub ktoś może ich podwieźć autem. Niedawno jechałem z Elbląga do Olsztyna i na odcinku do Morąga pociąg zatrzymywał się kilka razy na wsi, a nikt nawet nie wysiadł ani nie wsiadł. Bez sensu. To nie jest luksus dla wiosek. Tymczasem czas podróży się wydłuża i zniechęca innych osób z miast. Trzeba myśleć ekonomicznie.
A w jakim kierunku ma kierować tabor, do Lwowa?
Takie szynobusy powinny jeździć na trasie Ełk - Olsztyn - Elbląg - Malbork - Gdynia, i później z powrotem. W ten sposób WM PR by dużo biletów sprzedały i ludziom by łatwo było dojechać w najważniejsze kierunki w regionie i dostać się do sąsiednich regionów na studia czy do pracy. Moim zdaniem pociąg to drogi środek transportu i powinien się zatrzymywać tylko w miastach (i miasteczkach) ale nie w wioskach. Ze wsi mogą sobie ludzie podjechać autobusem lub ktoś może ich podwieźć autem. Niedawno jechałem z Elbląga do Olsztyna i na odcinku do Morąga pociąg zatrzymywał się kilka razy na wsi, a nikt nawet nie wysiadł ani nie wsiadł. Bez sensu. To nie jest luksus dla wiosek. Tymczasem czas podróży się wydłuża i zniechęca innych osób z miast. Trzeba myśleć ekonomicznie.