Najpierw trza zrobić projekt oddziaływania inwestycji na plan zagospodarowania przestrzennego. za taki projekt przy planowaniu stadionu miasto zapłaciło 2 x 2 mln z kawałkiem. ( może jakiś radny przypomni dokładnie). Tu pewnie będzie więcej bo inwestycja większa. Także nie tak prosto będzie.
Ja gdy zostanę prezydentem to pierwsza moja praca będzie . przekop mierzei no i tunel na zatorzu Dam kazdemu pracę gorzej może być z płacą . ale każdemu chodzi o pracę, nie słyszałem o płacy , więc zapraszam do roboty . .
KIEŁBASA WYBORCZA BEZ DOKUMENTACJI I ZA CZYJE PIENIADZE ... NIECH wilk JUZ ZOSTAWI TE MIAST W SPOKOJU ..ALBO NIECH DOKONCZY INWESTYCJE NA BROWARNEJ .....TRZEBA TAM ODNOWIC CHODNIKI ...
Szanowni państwo informuje ,że jest droga asfaltowa ,która łączy ulice Akacjowa i Lotniczą ( nie ma jej na mapie hahahaha) a przebiega przez teren byłego 14 batalionu Remontu Lotnisk .To takie proste wystarczy zdjąć dwie bramy poprawić estetykę dróżki i śmigać a tunel mieć gdzieś!!!!!!
Ktoś zasnął w UM i uruchomił aktualizację po kilku godzinach od publikacji artykułu. Nie można było tej dobrej wiadomości dla Zatorza podać w podstawowym materiale i nie wnerwiać mieszkańców?. Okazuje się, że jak władza pomyśli kilka godzin nad tym, co elblążanie proponują, to problemu zawsze znajdzie rozwiązanie. Lepsze jest nawet to tymczasowe rozwiązanie i bez koncepcji, niż żadne. Teraz tylko do dzieła!
Po co tam wiadukt ? Jak by dużo pociągów przez Elbląg jechało to ok, ale wtedy to niech pkp buduje. A tak, to nie prościej i taniej kupić lapka gościowi co szlaban otwiera i zamyka, do karetek i straży dać gps, i te co przez tory muszą przejechać, zaznaczyć mu na czerwono na mapie. Jak raz w miesiącu bo wątpie by się sytuacja częściej zdarzała, zatrzyma pociąg na 2-3 minuty, to zapewniam, że zarówno w drodze do tczewa, jak i do olsztyna te stare puszkowe pociągowe rzęchy są to w stanie nadrobić. A koszt takiego tunelu albo wiaduktu, przewyższa nawet koszt zatrudnienia 2 osób, które przez najbliższe 20 lat, każdemu kto stoi na szlabanie, serwowali by kawę ... xP
Najpierw trza zrobić projekt oddziaływania inwestycji na plan zagospodarowania przestrzennego. za taki projekt przy planowaniu stadionu miasto zapłaciło 2 x 2 mln z kawałkiem. ( może jakiś radny przypomni dokładnie). Tu pewnie będzie więcej bo inwestycja większa. Także nie tak prosto będzie.
Zawsze przed wyborami poruszany jest temat budowy wiaduktu ,a może tunelu . A po wyborach idzie w zapomnienie i tak bajrują zatorzan 20 lat ,
Ja gdy zostanę prezydentem to pierwsza moja praca będzie . przekop mierzei no i tunel na zatorzu Dam kazdemu pracę gorzej może być z płacą . ale każdemu chodzi o pracę, nie słyszałem o płacy , więc zapraszam do roboty . .
Połączcie tylko Lotniczą z Akacjową i już to dla nas zatorzan będzie AMERYKA !!!
Co to jest "droga tymczasowa"? UM wywali nasze pieniądze na jakąś prowizorkę, zamiast wybudować ulicę raz a porządnie?
"Tymczasowy" to jest prezydent Wilk...
KIEŁBASA WYBORCZA BEZ DOKUMENTACJI I ZA CZYJE PIENIADZE ... NIECH wilk JUZ ZOSTAWI TE MIAST W SPOKOJU ..ALBO NIECH DOKONCZY INWESTYCJE NA BROWARNEJ .....TRZEBA TAM ODNOWIC CHODNIKI ...
Szanowni państwo informuje ,że jest droga asfaltowa ,która łączy ulice Akacjowa i Lotniczą ( nie ma jej na mapie hahahaha) a przebiega przez teren byłego 14 batalionu Remontu Lotnisk .To takie proste wystarczy zdjąć dwie bramy poprawić estetykę dróżki i śmigać a tunel mieć gdzieś!!!!!!
Ktoś zasnął w UM i uruchomił aktualizację po kilku godzinach od publikacji artykułu. Nie można było tej dobrej wiadomości dla Zatorza podać w podstawowym materiale i nie wnerwiać mieszkańców?. Okazuje się, że jak władza pomyśli kilka godzin nad tym, co elblążanie proponują, to problemu zawsze znajdzie rozwiązanie. Lepsze jest nawet to tymczasowe rozwiązanie i bez koncepcji, niż żadne. Teraz tylko do dzieła!
Po co tam wiadukt ? Jak by dużo pociągów przez Elbląg jechało to ok, ale wtedy to niech pkp buduje. A tak, to nie prościej i taniej kupić lapka gościowi co szlaban otwiera i zamyka, do karetek i straży dać gps, i te co przez tory muszą przejechać, zaznaczyć mu na czerwono na mapie. Jak raz w miesiącu bo wątpie by się sytuacja częściej zdarzała, zatrzyma pociąg na 2-3 minuty, to zapewniam, że zarówno w drodze do tczewa, jak i do olsztyna te stare puszkowe pociągowe rzęchy są to w stanie nadrobić. A koszt takiego tunelu albo wiaduktu, przewyższa nawet koszt zatrudnienia 2 osób, które przez najbliższe 20 lat, każdemu kto stoi na szlabanie, serwowali by kawę ... xP