rrr....Gdyby nie klakson,dzwonek,hamulce......na Dębicy zabrakłoby miejsca!!!Kierowcę policja ukarze za póżne żółte natychmiast,ale piesi jak wpadają na drogę biegnąc do tramwaju lub autobusu,czują się bezkarni!!!
Nawet jak zrobią te przejście jednoetapowym, to i tak znajdą się geniusze wchodzący na "migającym zielonym". Oni również utkną na wysepce i będą pretensje, że nic nie dała zmiana programu sygnalizacji. Jedyne wyjście to postawienie dodatkowego sygnalizatora dla pieszych (zamiast białej linii), a na chodniku pieszego patrolu straży miejskiej, który mandatami egzekwowałby stosowanie się pieszych do przepisów prawa o ruchu drogowym.
Na tym skrzyżowaniu powinno byc wybudowane duże-rozgałęzione przejście podziemne .Wtedy światła bedą tylko dla aut.Tak ciężko to zrozumiec.Za pare lat to samochód za samochodem bedzie jechał i stał w korku.
JA NIE ROZUMIEM po co tramwaje na ul. 12 Lutego, skoro jest ta ulica nasycona liniami autobusowymi powielającymi trasę planowanej komunikacji szynowej? I dlaczego nie można było przystanków ulokować na "wyspie" pomiędzy Królewiecką/Dąbka a Teatralną/Nowowiejską, skoro jest tam wystarczająco miejsca na przystanki i wygodne przejście przez jezdnię? (było tam takie ale ktoś je zlikwidował). NIE ROZUMIEM po co kiedyś zamknięto ul. Karową, stawiając na niej wieżowiec i gniotowaty biurowiec? Była też możliwość zaprojektowania trasy tramwaju od Pocztowej Robotniczą i Teatralną, czemu nie pomyślano o tym? No ale pewnie łatwiej jest tłum przechodniów upchnąć na przejściu wprost pod koła tramwaju i palić głupa, że to normalne, niż ruszyć głową, w której kompetencji brak...
Ta biała linia to bzdura do kwadratu. Tylko jakiś bezmyślna osoba mogła to wymyślić. Przechodząc światło zielone na drugim przejściu gaśnie gdy jesteśmy juz za linią i teraz co mamy sie cofnąć do białej linii? I to cofnąc się akurat w chwili gdy jedzie tramwaj? Śmierć na miejscu. Mysle że w końcu stanie się tam jakieś nieszczęście i wezma za dupę tych wszystkich do których to nie dociera a w szczególności tego beznadziejnego prezydenta.
Ale ty wiesz jak myślenie boli!Szczególnie urzędasa!!!To są ludzie którzy żeby wbić gwożdzia wołają fachowca!!!Znałem takiego pytał jak dociąć klocek o wymiarach 160mmx40mmx25mm,pytał mnie czy on ma być 160 długi czy szeroki!!!Tym bardziej że miał jeden na wzór.HA!HA!!!
Można dołożyć jeszcze po dwa pasma ruchu w każdą stronę tworząc miasto WIDMO jak na Westernie, CZY PRZESTEROWAĆ ŚWIATŁA DLA PIESZYCH - ALE ANI NIE POPRAWIĄ PRZEPUSTOWOŚCI, ANI BEZPIECZEŃSTWA LUDZI. Przecież sensem tworzenia szerokiej arterii jest jej wyższa przepustowość i wyższa prędkość przejazdu (niestety zabójcza dla pieszych). Żadnego z tych warunków skrzyżowanie po remoncie nie spełnia. Pieszych należało już na etapie projektowania trasy skierować do tunelu pod ulicą, a nie cudować po niewczasie z sygnalizacją (nawiasem- drugie przejście na wprost Światowida jest jeszcze bardziej niebezpieczne). Kolejna prowizorka w naszym mieście, za poteżne pieniądze - rozwiązanie które dobre było 40 lat temu, obrazu dopełniają inne fatalne rozwiązania (na 503) i nowy przebieg ulicy 12 Lutego
Wczoraj tramwaj ruszył ze skrzyżowania,dzwonek ostrzegawczy,a jeden facio widząc nadjeżdżający tramwaj bezczelnie z premedytacją przeszedł mu przed nosem i zmusił do hamowania, jakby nie wiem kim był.Widziałem reakcję motorniczego,tylko pokręcił głową!!!
rrr....Gdyby nie klakson,dzwonek,hamulce......na Dębicy zabrakłoby miejsca!!!Kierowcę policja ukarze za póżne żółte natychmiast,ale piesi jak wpadają na drogę biegnąc do tramwaju lub autobusu,czują się bezkarni!!!
Nawet jak zrobią te przejście jednoetapowym, to i tak znajdą się geniusze wchodzący na "migającym zielonym". Oni również utkną na wysepce i będą pretensje, że nic nie dała zmiana programu sygnalizacji. Jedyne wyjście to postawienie dodatkowego sygnalizatora dla pieszych (zamiast białej linii), a na chodniku pieszego patrolu straży miejskiej, który mandatami egzekwowałby stosowanie się pieszych do przepisów prawa o ruchu drogowym.
Na tym skrzyżowaniu powinno byc wybudowane duże-rozgałęzione przejście podziemne .Wtedy światła bedą tylko dla aut.Tak ciężko to zrozumiec.Za pare lat to samochód za samochodem bedzie jechał i stał w korku.
odpusccie z tymi podziemnymi, poszukajcie w necie co sie robi z takimi przejsciami w Polsce - zamyka, zasypuje, likwiduje...
JA NIE ROZUMIEM po co tramwaje na ul. 12 Lutego, skoro jest ta ulica nasycona liniami autobusowymi powielającymi trasę planowanej komunikacji szynowej? I dlaczego nie można było przystanków ulokować na "wyspie" pomiędzy Królewiecką/Dąbka a Teatralną/Nowowiejską, skoro jest tam wystarczająco miejsca na przystanki i wygodne przejście przez jezdnię? (było tam takie ale ktoś je zlikwidował). NIE ROZUMIEM po co kiedyś zamknięto ul. Karową, stawiając na niej wieżowiec i gniotowaty biurowiec? Była też możliwość zaprojektowania trasy tramwaju od Pocztowej Robotniczą i Teatralną, czemu nie pomyślano o tym? No ale pewnie łatwiej jest tłum przechodniów upchnąć na przejściu wprost pod koła tramwaju i palić głupa, że to normalne, niż ruszyć głową, w której kompetencji brak...
Ta biała linia to bzdura do kwadratu. Tylko jakiś bezmyślna osoba mogła to wymyślić. Przechodząc światło zielone na drugim przejściu gaśnie gdy jesteśmy juz za linią i teraz co mamy sie cofnąć do białej linii? I to cofnąc się akurat w chwili gdy jedzie tramwaj? Śmierć na miejscu. Mysle że w końcu stanie się tam jakieś nieszczęście i wezma za dupę tych wszystkich do których to nie dociera a w szczególności tego beznadziejnego prezydenta.
Ale ty wiesz jak myślenie boli!Szczególnie urzędasa!!!To są ludzie którzy żeby wbić gwożdzia wołają fachowca!!!Znałem takiego pytał jak dociąć klocek o wymiarach 160mmx40mmx25mm,pytał mnie czy on ma być 160 długi czy szeroki!!!Tym bardziej że miał jeden na wzór.HA!HA!!!
To skaczcie po przejsciach i stójcie w korkach cimni ludzie jak nie chcecie budowac podziemnych przejść.
Można dołożyć jeszcze po dwa pasma ruchu w każdą stronę tworząc miasto WIDMO jak na Westernie, CZY PRZESTEROWAĆ ŚWIATŁA DLA PIESZYCH - ALE ANI NIE POPRAWIĄ PRZEPUSTOWOŚCI, ANI BEZPIECZEŃSTWA LUDZI. Przecież sensem tworzenia szerokiej arterii jest jej wyższa przepustowość i wyższa prędkość przejazdu (niestety zabójcza dla pieszych). Żadnego z tych warunków skrzyżowanie po remoncie nie spełnia. Pieszych należało już na etapie projektowania trasy skierować do tunelu pod ulicą, a nie cudować po niewczasie z sygnalizacją (nawiasem- drugie przejście na wprost Światowida jest jeszcze bardziej niebezpieczne). Kolejna prowizorka w naszym mieście, za poteżne pieniądze - rozwiązanie które dobre było 40 lat temu, obrazu dopełniają inne fatalne rozwiązania (na 503) i nowy przebieg ulicy 12 Lutego
Wczoraj tramwaj ruszył ze skrzyżowania,dzwonek ostrzegawczy,a jeden facio widząc nadjeżdżający tramwaj bezczelnie z premedytacją przeszedł mu przed nosem i zmusił do hamowania, jakby nie wiem kim był.Widziałem reakcję motorniczego,tylko pokręcił głową!!!