Czwartek, 7.11.2024, Imieniny: Karina, Ernest, Rudolf
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (30)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +4
    ~ st.john
    Piątek, 28.02

    dobrze ze Pani Aleksansdra porusza ten temat, bo to przejście jest faktycznie fatalne. Świetna robota :)

  2. 2
    +3
    ~ bezpieczny
    Piątek, 28.02

    nie uwarzacie że pillniejszą sprawą ze względu na poziom niebezpieczeństwa jest przejście przez Grunwaldzką na wysokości ul. Lotniczej - tam wysepki prawie nie ma

  3. 3
    +5
    ~ zaraz wracam
    Piątek, 28.02

    Rozumiem, że jak ktoś jest niewidomy to też ma zacząć widzieć białą linię?

  4. 4
    +3
    ~ turban
    Piątek, 28.02

    obłuda,hipokryzja i zakłamanie to dywiza radnej marysi. A ja przypominam a zarazem pytam, kto zatwierdzil projekt tego skrzyzowania? kto czyuwal nad realizacja projektu? czy to nie byl ktos z ekipy odwolanego prezydenta? dlaczego wtedy radna marysia nie zwrocila na to uwagi?

  5. 5
    0
    ~ miastowy
    Piątek, 28.02

    jak by było przejście podziemne to by nie było tego problemu

  6. 6
    +5
    ~ anonimowy geniusz
    Piątek, 28.02

    urząd miast musi tam zatrudnić "poganiacza pieszych", osoba taka wyposażona w bat typu nahajka, dopingowałaby pieszych do szybszego przechodzenia strzelając z tego bata a w razie potrzeby i po plecach, to przejście w takiej formie jak obecna może być funkcjonalne tylko przy pomocy "poganiacza pieszych", aż dziw, że autorzy koncepcji jeszcze nie zatrudnili poganiacza, przecież zaprojektowali przejście, które tylko z takim poganiaczem ma racje bytu, powiedzili A a nie powiedzieli B z dlatego są obecnie takie kłopoty z tym przejściem

  7. 7
    +6
    ~ Łukasz23
    Piątek, 28.02

    I w obecnej i w poprzedniej ekipie są tacy sami "specjaliści" - nie zauważają, że w nowoczesnych miastach (polskich, a zwłaszcza europejskich) NIE poszerza się ulic, ale raczej chodniki, uspokajając ruch samochodowy. No i oczywiście NIE robi się przejść podziemnych (co sugerują przedmówcy), tylko raczej zasypuje, dostosowując miasta przede wszystkim do komfortu pieszych, a nie kierowców. Gdybyśmy co roku nie ładowali tylu milionów w asfalt i programowanie tych przeskalowanych skrzyżowań, to mielibyśmy zadbane, czyste i przyjazne miasto. Elbląg to przecież nie Los Angeles - od CH Ogrody do Al. Tysiąclecia jest raptem 3-4 km, czyli pół godziny piechotą albo 10 minut rowerem. Po co te autostrady przez środek miasta? Czy korki są teraz mniejsze (pytanie retoryczne) - oczywiście nie :-P

  8. 8
    +9
    ~ turban
    Piątek, 28.02

    dlatego podajcie nazwiska tych nierobow z departamentu drog i mostow!!!! niech ludzie wiedza kto zatwierdzil te buble architektoniczne!!! te waskie chodniki na 12 lutego!! te przystanki autobusowe gdzie wiaty stoja 20 metrow dalej niz zatoczki. caly ten departament powinien wyleciec z hukiem na bruk. co na to wilk?

  9. 9
    +4
    ~ olo
    Piątek, 28.02

    @turban -praca u UM Elbląg jest dożywotnią! Rozumiesz? Jak papież. Miejsce się zwalnia jak urzędnik umiera (bo na emeryturze pracuje), jak umiera to na jego miejsce przyjmuje się jego wnuki w ilości min 2 szt. I najważniejsże: urząd nie jest dla społeczeństwa. Urząd jest rodzinnym i przyjaznym miejscem pracy

  10. 10
    +1
    ~ Tomek
    Piątek, 28.02

    Na tym przejściu taka sytuacja jest od co najmniej 10 lat, i dopiero po takim czasie urzędnicy zainteresowali się tą sprawą? Szybkość reakcji godna podziwu, naprawdę...

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2024 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.0751640796661