A i Pan w tym artykule narzeka, ze firma nie jest rentowna!!!!!!!!!!!swietny ruch zeby likwidowac bilety, a wprowadzac karty :) ja karty na pare razy napewno nie wyrobie :)
A co z przyjezdnymi ? Jak będą podróżować bez karty ? Bilety do kasownika z tego tytułu muszą być !, no chyba że u kierowcy będą wydruki z paragonu kupować. Ale z tym nasuwa się pytanie, dlaczego mają więcej płacić za bilet ?
AKURAT 7 milionów? Skad Pan ma takie dane? W Gazecie Olsztyńskiej opisano przetarg na pojazdy szynowe dla nowobudowanej trakcji. Gazeta podała ceny oferentów : Moderusa, Solarisa i Pesy. Pesa była najdroższa, ale cena tramwaju (ilustrowany zdjęciem elbląskiego ogórka) nie przekraczała 1,4 mln pln. Więc skąd Pańska cena siedmiu milionów, Panie Dyrektorze? Co do zakupu Solarisów, to czy ZKM je kupi i porozdziela poszczególnym spółkom? Czy same mają sobie ten sprzęt kupic? A wie Pan dobrze, lepiej ode mnie, że na zbiorowe zakupy można uzyskac rabat u producenta. Można też tak jak Olsztyn otrzymac srodki z UE, wystarczy napisac dobry wniosek o Programie Zintegrowanego Transportu. I wreszcie warto zobaczyc jak może wyglądac tramwaj 805N po remoncie (właściwie to przebudowie) w Grudziądzu czy Toruniu. Tylko po to aby nie twierdziec, że elbląski sprzęt jest w 50 proc dobry. Pora też wyremontowac Pesy, stojące w zajezdni z powodu stłuczek oraz te 100 metrow torowiska na Grunwaldzkiej aby mogły one tamtędy jezdzic.
Dlaczego osoby uprawnione do bezpłatnych przejazdów ( po 75roku życia) muszą wyrabiać EKM ? Stwarza to dodatkowy kłopot w postaci dwukrotnego ( przy wsiadaniu i wysiadaniu) przykładania jej do czytnika. Dla starszej (często nieporadnej) osoby stanowi to często kłopot.
Nie wiem co ludziom przeszkadza w tych kartach, ja przyjezdzam co pol roku na tydzien dwa i bardzo jestem z niej zadowolony. Jest nabite 10-20 zl i mam ja w portfelu a przy korzystaniu z komunikacji nawet jak sie spoznie nie musze placic wiecej za bilet.
nie wiem co ludziom przeszkadza w tych kartach, ja przyjezdzam co pol roku na tydzien-dwa i zawsze mam nabite 10-20 zl i jestem bardzo zadowolony z karty a gdy wsiadam na ostatnia chwile to nie musze placic wiecej za bilet
cwaniaczki z za granicy nie jezdza autobusami tylko wynajmują sobie samochody z wypozyczalni he he .. widac ze kisisz kase albo jej nie masz bo siedzisz na socjal welfare w anglii lub irlandii , NIGDY NIE JEZDZILAM AUTOBUSAMI JAK PRZYLECIALAM TYLKO TEZ JAK NORMALNY WCZASOWICZ WYNAJMOWAŁAM SAMOCHÓD polecam AUTOTEX zajzyj na www moze nastepnym razem pokazesz sie w elblągu z klasą a nie jak dziadyga z wyspy ..
A i Pan w tym artykule narzeka, ze firma nie jest rentowna!!!!!!!!!!!swietny ruch zeby likwidowac bilety, a wprowadzac karty :) ja karty na pare razy napewno nie wyrobie :)
wprowadzić bilety dla wszystkich .łącznie z emerytami bo oni to co święte krowy....!!!!!
A co z przyjezdnymi ? Jak będą podróżować bez karty ? Bilety do kasownika z tego tytułu muszą być !, no chyba że u kierowcy będą wydruki z paragonu kupować. Ale z tym nasuwa się pytanie, dlaczego mają więcej płacić za bilet ?
Ludzie to zwykła inwigilacja, bilet papierowy jest tańszy
AKURAT 7 milionów? Skad Pan ma takie dane? W Gazecie Olsztyńskiej opisano przetarg na pojazdy szynowe dla nowobudowanej trakcji. Gazeta podała ceny oferentów : Moderusa, Solarisa i Pesy. Pesa była najdroższa, ale cena tramwaju (ilustrowany zdjęciem elbląskiego ogórka) nie przekraczała 1,4 mln pln. Więc skąd Pańska cena siedmiu milionów, Panie Dyrektorze? Co do zakupu Solarisów, to czy ZKM je kupi i porozdziela poszczególnym spółkom? Czy same mają sobie ten sprzęt kupic? A wie Pan dobrze, lepiej ode mnie, że na zbiorowe zakupy można uzyskac rabat u producenta. Można też tak jak Olsztyn otrzymac srodki z UE, wystarczy napisac dobry wniosek o Programie Zintegrowanego Transportu. I wreszcie warto zobaczyc jak może wyglądac tramwaj 805N po remoncie (właściwie to przebudowie) w Grudziądzu czy Toruniu. Tylko po to aby nie twierdziec, że elbląski sprzęt jest w 50 proc dobry. Pora też wyremontowac Pesy, stojące w zajezdni z powodu stłuczek oraz te 100 metrow torowiska na Grunwaldzkiej aby mogły one tamtędy jezdzic.
Dlaczego osoby uprawnione do bezpłatnych przejazdów ( po 75roku życia) muszą wyrabiać EKM ? Stwarza to dodatkowy kłopot w postaci dwukrotnego ( przy wsiadaniu i wysiadaniu) przykładania jej do czytnika. Dla starszej (często nieporadnej) osoby stanowi to często kłopot.
Nie wiem co ludziom przeszkadza w tych kartach, ja przyjezdzam co pol roku na tydzien dwa i bardzo jestem z niej zadowolony. Jest nabite 10-20 zl i mam ja w portfelu a przy korzystaniu z komunikacji nawet jak sie spoznie nie musze placic wiecej za bilet.
nie wiem co ludziom przeszkadza w tych kartach, ja przyjezdzam co pol roku na tydzien-dwa i zawsze mam nabite 10-20 zl i jestem bardzo zadowolony z karty a gdy wsiadam na ostatnia chwile to nie musze placic wiecej za bilet
~ rum.Ty też bedziesz emerytem.
cwaniaczki z za granicy nie jezdza autobusami tylko wynajmują sobie samochody z wypozyczalni he he .. widac ze kisisz kase albo jej nie masz bo siedzisz na socjal welfare w anglii lub irlandii , NIGDY NIE JEZDZILAM AUTOBUSAMI JAK PRZYLECIALAM TYLKO TEZ JAK NORMALNY WCZASOWICZ WYNAJMOWAŁAM SAMOCHÓD polecam AUTOTEX zajzyj na www moze nastepnym razem pokazesz sie w elblągu z klasą a nie jak dziadyga z wyspy ..