Ludzie jak jest taniej to nie oczekujcie, ze nie bedzie jakiejs wpadki, przeciez bylo kilka razy wiecej ludzi niz zazwyczaj, trudno nieraz temu podolac.
Jako właściciel jednego z lokali biorącego udział w akcji chciałem stanowczo zdementować zaszłyszaną opinię jakoby UM zwracał przedsiebiorcą wartość udzielonych rabatów. TYLKO my ponosimy koszty tej akcji!!! P.S. proszę o więcej wyrozumiałości - to był pierwszy raz i każdy się uczy. Nikt się nie spodziewał takiej ilości ludzi. P.S. 2 a może szanowni klienci chcieliby tak nas odwiedzaćnie tylko przy okazji tego typu eventów??
w ALIBI plakat z informacją co jest w promocji nie widoczny. I ja i inni klienci zdziwieni w trakcie płacenia rachunku. HOT KING nie dał rady. Chciałem zjeść w sobotę to usłyszałem, że już nie przyjmują zamówień, a w niedzielę zestawów promocyjnych już w ogóle nie było.
Ogólnie troszkę kicha organizacyjna albo popyt przerósł przedsiębiorców. Czekam na kolejną akcję lepiej zorganizowaną.
Bardzo fajna akcja ,mogła by się odbywać raz w miesiącu !!! Było to pierwsze tego typu przedsięwzięcie więc jeżeli coś poszło nie tak..... przydała by się odrobina zrozumienia..... Fajnie że trochę więcej gości odwiedziło Stare Miasto.... Fajnie że nowa ekipa w UM coś robi... (poprzednia olewała stare miasto zupełnie....) Trochę zabrakło informacji że nie cały asortyment podlega promocji ale....
Aaaa NIE WIEM CO TO ZA PLOTKA ŻE MIASTO ZA COŚ PŁACIŁO RESTAURATOROM !!!! (może za plakaty i reklamę) ,stąd niemożliwością było by zrobić rabat na całą ofertę....
@ Restaurator666: może trzeba było zapoznać się z ofertą promocyjną lokali biorących udział w promocji. To, ze ktoś czegoś nie doczytał to już nie wina firm biorących udział w akcji. Były podane strony, na których przedstawiona była PEŁNA oferta towarów czy też usług w promocji. No i trochę wyrozumiałości może dla firm biorących udział w akcji. Jaka będzie frekwencja to chyba nikt nie był wstanie przewidzieć. teraz już coś więcej wiadomo i można wyciągnąć wnioski na przyszłość. Oby zrozumiały to też pozostałe firmy, które nie wiedzieć czemu nie miały odwagi czy też chęci przystąpienia do akcji.
La Capra dała radę - zamówiliśmy przez telefon i po kilkunastu minutach pizza była do odebrania (trudno wymagać, żeby przy takiej akcji pizzeria dowoziła za darmo). Super pomysł!
Brawo dla właścicieli lokali, którzy wzięli udział w akcji - otwarci na ciekawe wydarzenia, a nie tylko węże w kieszeni. Może pozostali właściciele, którzy uważają, że zbiednieją przez 50% obniżek na niektóry asortyment, wezmą w przyszłym roku udział w akcji, dzięki temu tłoki rozłożą się w miarę równomiernie. Brawo również dla kelnerów, barmanów i innych obsługujących, w ten weekend było wyjątkowo ciężko. Bardzo dobra akcja, promuje Elbląg i firmy, które nie są nastawione na czysty zysk. A może by zrobić taką akcję również w sezonie zimowym, kiedy będzie uruchomiony wyciąg - to też by była świetna promocja miasta :)
Ludzie jak jest taniej to nie oczekujcie, ze nie bedzie jakiejs wpadki, przeciez bylo kilka razy wiecej ludzi niz zazwyczaj, trudno nieraz temu podolac.
W Elblągu to normalne ze wszystkim obiecują coś i z realizacją są problemy.ZACOFANE MIASTO.
to byla pierwsza taka akcja, troche tolerancji ludzie ;) za rok pewnie bedzie wiecej lokali
Jako właściciel jednego z lokali biorącego udział w akcji chciałem stanowczo zdementować zaszłyszaną opinię jakoby UM zwracał przedsiebiorcą wartość udzielonych rabatów. TYLKO my ponosimy koszty tej akcji!!! P.S. proszę o więcej wyrozumiałości - to był pierwszy raz i każdy się uczy. Nikt się nie spodziewał takiej ilości ludzi. P.S. 2 a może szanowni klienci chcieliby tak nas odwiedzaćnie tylko przy okazji tego typu eventów??
w ALIBI plakat z informacją co jest w promocji nie widoczny. I ja i inni klienci zdziwieni w trakcie płacenia rachunku. HOT KING nie dał rady. Chciałem zjeść w sobotę to usłyszałem, że już nie przyjmują zamówień, a w niedzielę zestawów promocyjnych już w ogóle nie było. Ogólnie troszkę kicha organizacyjna albo popyt przerósł przedsiębiorców. Czekam na kolejną akcję lepiej zorganizowaną.
Bardzo fajna akcja ,mogła by się odbywać raz w miesiącu !!! Było to pierwsze tego typu przedsięwzięcie więc jeżeli coś poszło nie tak..... przydała by się odrobina zrozumienia..... Fajnie że trochę więcej gości odwiedziło Stare Miasto.... Fajnie że nowa ekipa w UM coś robi... (poprzednia olewała stare miasto zupełnie....) Trochę zabrakło informacji że nie cały asortyment podlega promocji ale.... Aaaa NIE WIEM CO TO ZA PLOTKA ŻE MIASTO ZA COŚ PŁACIŁO RESTAURATOROM !!!! (może za plakaty i reklamę) ,stąd niemożliwością było by zrobić rabat na całą ofertę....
@ Restaurator666: może trzeba było zapoznać się z ofertą promocyjną lokali biorących udział w promocji. To, ze ktoś czegoś nie doczytał to już nie wina firm biorących udział w akcji. Były podane strony, na których przedstawiona była PEŁNA oferta towarów czy też usług w promocji. No i trochę wyrozumiałości może dla firm biorących udział w akcji. Jaka będzie frekwencja to chyba nikt nie był wstanie przewidzieć. teraz już coś więcej wiadomo i można wyciągnąć wnioski na przyszłość. Oby zrozumiały to też pozostałe firmy, które nie wiedzieć czemu nie miały odwagi czy też chęci przystąpienia do akcji.
La Capra dała radę - zamówiliśmy przez telefon i po kilkunastu minutach pizza była do odebrania (trudno wymagać, żeby przy takiej akcji pizzeria dowoziła za darmo). Super pomysł!
Brawo dla właścicieli lokali, którzy wzięli udział w akcji - otwarci na ciekawe wydarzenia, a nie tylko węże w kieszeni. Może pozostali właściciele, którzy uważają, że zbiednieją przez 50% obniżek na niektóry asortyment, wezmą w przyszłym roku udział w akcji, dzięki temu tłoki rozłożą się w miarę równomiernie. Brawo również dla kelnerów, barmanów i innych obsługujących, w ten weekend było wyjątkowo ciężko. Bardzo dobra akcja, promuje Elbląg i firmy, które nie są nastawione na czysty zysk. A może by zrobić taką akcję również w sezonie zimowym, kiedy będzie uruchomiony wyciąg - to też by była świetna promocja miasta :)
Słyszałem że kelnerzy też pracowali za pół pensji mimo że mieli 3x więcej roboty