Ten port może tylko rozkwitnąć dzięki wymianie handlowej z obwodem Królewieckim. To przed wojną też stanowiło trzon przeładunków. Upadek elbląskiego portu to wynik polityki psychopatów z alergią na Rosję.
zacząć? Oba terminale (towarowy i pasażersko-promowy) Morskiego Portu w Elblągu są gotowe OD PIĘCIU LAT ..i nie wspominaj o węglu-w-drugą-stronę, bo wcześniej więcej go płynęło ..a odnoszenie się do rocznych przeładunków na poziomie 52500 przypomina mi prawie dokładnie taką samą ilość towaru wyładowywaną jednorazowo w niewielkim porcie-gdzieś-tam-w-świecie ze jednego ze statków, na jakich pływałem ..nie mundralujeSie, jeno dworujeSe z morskości/marskości pewnychOrganów;)
rwel, jeśli pływałeś po świecie, to zapewne wiesz, że jest mnóstwo takich małych portów, w małych miastach jak Elbląg, które bardzo dobrze prosperują. Niestety politycy i lokalizacja geograficzna nie pomaga nam w rozwoju portu. Pomijam już fakt, że z tych kilkunastu (póki co) kontrahentów w porcie, Zarząd Portu nie sprowadził z własnej inicjatywy ani jednego. Zrobili to prywatne firmy, które po prostu chcą zarobić lub eksporterzy, którzy chcą zaoszczędzić na transporcie, a dyrektor przypisuje to sobie.
No tak, dyrektor Zarządu Portu jest w luksusowej sytuacji. Przyszedł na stanowisko w momencie uruchomienia portu, więc włodarzom miasta i prasie przypisuje sobie wyniki, a statystyki wyglądają wiadomo lepiej. Kto by nie przyszedł w tym czasie, wykazałby się wzrostowymi wynikami. Mam nadzieję, że prezydent weźmie to pod uwagę robiąc czystki w spółkach miejskich.
od tego jest port, żeby w nim coś przeładowywać, wwozić, wywozić. to jak bić pianę, że w lesie rosną drzewa. podniecanie się portem i co jakiś czas rzucanie takich artykułów, które mają...? udowodnić, że port miał sens??? jest po prostu głupie. jest rzeka-są ryby, jest port-są barki. i tyle.
Poieram wymianę handlową między portami Elbląg-Kaliningrad,gdyż jest to okno na świat.Czy w bliskiej przyszłości jest planowana wymiana handlowa z portem w Gdańsku przez rz.Szkarpawę i czy port Elbląski jet promowany na stronach internetu?
Odpowiadam wszystkim krytykującym - tak, jest o czym pisać. Bo po latach zastoju za czasów rządów Słoniny, gdy port zmieniał się pomału w wielki parking dla TIR-ów, mamy w końcu ożywienie działalności Portu. Jeśli Rosjanie zgodzą się na swobodną żeglugę przez cieśninę Pilawską dla jednostek handlowych, nasz port złapie wiatr w żagle. I dlatego jest o czym pisać, jest się czym cieszyć - bo to gwarancja rozwoju gospodarczego miasta. A o to chyba nam chodzi?
do fsd - ani słonina, ani nowaczyk nie maja nic wspólnego z tym że coś zaczęło pływać, a tym bardziej dyrektor portu. Jedyna zasługa to prywatnych firm, które chcą zarabić, tylko że nie potrwa to chyba już długo, bo pewien urzędnik ma inne plany co do portu...
Kwitnie to woda a ruskim nie wiara zobaczycie co oni warci.Już im nasz gaz łupkowy przeszkadza i z czasem szlaban na pływanie z zemsty.Wtedy ci co tak zachwalają ruskich zobaczą życie i przyjaciół którzy dopomogli do tragedii w Smoleńsku.
Ten port może tylko rozkwitnąć dzięki wymianie handlowej z obwodem Królewieckim. To przed wojną też stanowiło trzon przeładunków. Upadek elbląskiego portu to wynik polityki psychopatów z alergią na Rosję.
zacząć? Oba terminale (towarowy i pasażersko-promowy) Morskiego Portu w Elblągu są gotowe OD PIĘCIU LAT ..i nie wspominaj o węglu-w-drugą-stronę, bo wcześniej więcej go płynęło ..a odnoszenie się do rocznych przeładunków na poziomie 52500 przypomina mi prawie dokładnie taką samą ilość towaru wyładowywaną jednorazowo w niewielkim porcie-gdzieś-tam-w-świecie ze jednego ze statków, na jakich pływałem ..nie mundralujeSie, jeno dworujeSe z morskości/marskości pewnychOrganów;)
rwel, jeśli pływałeś po świecie, to zapewne wiesz, że jest mnóstwo takich małych portów, w małych miastach jak Elbląg, które bardzo dobrze prosperują. Niestety politycy i lokalizacja geograficzna nie pomaga nam w rozwoju portu. Pomijam już fakt, że z tych kilkunastu (póki co) kontrahentów w porcie, Zarząd Portu nie sprowadził z własnej inicjatywy ani jednego. Zrobili to prywatne firmy, które po prostu chcą zarobić lub eksporterzy, którzy chcą zaoszczędzić na transporcie, a dyrektor przypisuje to sobie.
No tak, dyrektor Zarządu Portu jest w luksusowej sytuacji. Przyszedł na stanowisko w momencie uruchomienia portu, więc włodarzom miasta i prasie przypisuje sobie wyniki, a statystyki wyglądają wiadomo lepiej. Kto by nie przyszedł w tym czasie, wykazałby się wzrostowymi wynikami. Mam nadzieję, że prezydent weźmie to pod uwagę robiąc czystki w spółkach miejskich.
od tego jest port, żeby w nim coś przeładowywać, wwozić, wywozić. to jak bić pianę, że w lesie rosną drzewa. podniecanie się portem i co jakiś czas rzucanie takich artykułów, które mają...? udowodnić, że port miał sens??? jest po prostu głupie. jest rzeka-są ryby, jest port-są barki. i tyle.
Poieram wymianę handlową między portami Elbląg-Kaliningrad,gdyż jest to okno na świat.Czy w bliskiej przyszłości jest planowana wymiana handlowa z portem w Gdańsku przez rz.Szkarpawę i czy port Elbląski jet promowany na stronach internetu?
Odpowiadam wszystkim krytykującym - tak, jest o czym pisać. Bo po latach zastoju za czasów rządów Słoniny, gdy port zmieniał się pomału w wielki parking dla TIR-ów, mamy w końcu ożywienie działalności Portu. Jeśli Rosjanie zgodzą się na swobodną żeglugę przez cieśninę Pilawską dla jednostek handlowych, nasz port złapie wiatr w żagle. I dlatego jest o czym pisać, jest się czym cieszyć - bo to gwarancja rozwoju gospodarczego miasta. A o to chyba nam chodzi?
do fsd - ani słonina, ani nowaczyk nie maja nic wspólnego z tym że coś zaczęło pływać, a tym bardziej dyrektor portu. Jedyna zasługa to prywatnych firm, które chcą zarabić, tylko że nie potrwa to chyba już długo, bo pewien urzędnik ma inne plany co do portu...
może dożyjemy czasów, i przypłynie do nas MAERSK
Kwitnie to woda a ruskim nie wiara zobaczycie co oni warci.Już im nasz gaz łupkowy przeszkadza i z czasem szlaban na pływanie z zemsty.Wtedy ci co tak zachwalają ruskich zobaczą życie i przyjaciół którzy dopomogli do tragedii w Smoleńsku.