Do SK. Nie pisz głupot. Kierujący jest OBOWIĄZANY zmniejszyć prędkość a nawet zartrzymać pojazd aby umożliwić autobusowi wyjazd z zatoczki. To TWÓJ OBOWIĄZEK!!! ( Kodeks drogowy z komentarzem autor Zbigniew Drexler, część dotycząca włączania się do ruchu). wy i tak pamiętacie tylko drugą część tego artykułu że kierujący autobusem nie może stwarzać zagrożenia. Przestudiuj ten kodeks i nie wypisuj głupot.
do krzysio: zapytaj policjanta bo nie masz racji(była nawet kolizja pokazana w programie Drogówka tam autobus wyjeżdżając z zatoczki zrobił kolizję z samochodem i też kierow.autobusu tłumaczył się że ma pierszeństwo a mylił się), grzecznościowo można puścić autobus,ale kierowcy autobusów pchają się na chama nawet jak stoisz w połowie wysepki to wyjeżdża( bo większy to może) .Jeżdżą jak święte krowy.
a ja 5 lat temu jechalam awaryjnym tramwajem we wroclawiu. nawet tabliczke mial AWARYJNY. gibal sie na prawo i lewo, co chwila gaslo swiatlo. ale zabawa byla przednia. wspominam to jako najlepsza przejazdzka srodkiem komunikacji miejskiej :)
PANIE Rzeczniku, proszę podać te niby dokuczliwe kary naliczane przewoźnikom. To są śmiesznie małe krotności ceny wozokilometra. Prawda. Więc niech Pan poda kwoty tychże kar. Poza tym co to za kara gdy miasto karze miasto (ZKM ukarał TE), czyli pieniądze z lewej kieszeni przełożyliśmy do prawej. Śmiech na sali. Katastrofalny stan torowisk to jest przykład tzw. "działalności" TE. Przez 35 lat nie wyremontowano porządnie żadnego odcinka starych torowisk, a miasto płaci ogromne pieniadze dla TE (STAWKA ZA KILOMETR najwyższa w Polsce) a efektywność poniżej 30% (ilość przewiezionych pasażerów). Plecie Pan bajki i nie jast Pan w tym gorszy od poprzedniego dyrektora (Lechoslawa B.)
Jednym tramwajem jechalem ,tym "helmutem " gratem .Mam wrażenie ,że ten tramwaj ulegl poważnemu wypadkowi .Podcięte słupki wewnątrz pojazdu ,na styku łączeia szyba -ścianka tramwaju ,zabejcowane ,by "nie bylowidac " a;e farba odlazi .Jak takie cos dopuszczono do ruchu >
do ~ a co tam panie proszę podać tę cenę jak już taki obeznany jesteś,cenę wozokilometra,kary,i te ogromne kwoty jakie płaci miasto spółce TE, gdzie są te dane o efektywności proszę o jakis link do strony ,gdzie są takie newsy:)
czystość, to pikuś, to normalne, że zimą będzie ciężko utrzymać czystość, ale stan techniczny to co innego. Na święto zmarłych jechałem niestety autobusem, w którym oprawy okien były pordzewiałe a kawałki wystawały z pod plastiku i można było się o nie pokaleczyć. w autobusie był ścisk, który temu sprzyjał.
sprawa stanu technicznego - najbardziej mnie razi autobus, za którym lecą kłęby czarnego dymu (wtryskiwacze leją, trzeba je oczywiście wymienić), ale to nic. Policja nie zwraca na to uwagi, powinni od razu zabierać dowód za takie coś. rekord pobił latem autobus, za którym jak jechałem w odległości15-20 metrów zachlapywał mi przednią szybę olejem i ropą... takie kłęby, że ciężko było go wyprzedzić ze względu na ograniczoną widoczność, a cały tył autobusu był dosłownie czarny!
pasażerowie sami mogą wykonać telefon na 997 jeśli mają wątpliwości co do stanu technicznego pojazdu. w sprawach czystości (o ile to ma sens) powiadomić ZKM.
do ~ciekawski, cena kilometra na trasie dla TE przekracza 8,.. zł, Warszawa to trochę ponad 7 w Gańsku 6 z niewielką górką, Poznań podobnie. Cenę Elbląskich Tramwajów pobija tylko cena kilometra płacona dla Metro Warszawskie w Warszawie. Proszę poszukać samemu. Za jazdę tymi truchłami (Gt6 szt.16 z wiekiem powyżej 30 lat) zwanymi Tramwajami Elbląskimi z predkością oszalałego ślimaka i z pozostałymi parametrami powinna być wypłacana rekompensata wraz z dodatkiem za przejazd w warunkach szkodliwych. Panie ~ciekawski reszty proszę poszukać samemu. Roczny koszt tramwajów to ponad 10 mln.
a ja tak z innej beczki... ktoś porównywał wcześniej Elbląg do Wawy i Olsztyna, tylko zapomniał dodać że bilety są tam droższe (bo o tym że Wawa to stolica państwa, a Olsztyn to stolica województwa to pewnie wszyscy wiedzą :P); druga sprawa - cos jednak się dzieje w komunikacji w naszym mieście - czyli system karty miejskiej... więc może na miejscu będzie "cudze chwalicie, swego nie znacie"... co do tramwajów- pełna zgoda, bo najwyzszy czas na inwestycje ze strony miasta
Do SK. Nie pisz głupot. Kierujący jest OBOWIĄZANY zmniejszyć prędkość a nawet zartrzymać pojazd aby umożliwić autobusowi wyjazd z zatoczki. To TWÓJ OBOWIĄZEK!!! ( Kodeks drogowy z komentarzem autor Zbigniew Drexler, część dotycząca włączania się do ruchu). wy i tak pamiętacie tylko drugą część tego artykułu że kierujący autobusem nie może stwarzać zagrożenia. Przestudiuj ten kodeks i nie wypisuj głupot.
ktos powinien sie wziac naprawde za tem ZKM.kazdy kto jezdzi autobusami i tramwajami wie o co chodzi.
do krzysio: zapytaj policjanta bo nie masz racji(była nawet kolizja pokazana w programie Drogówka tam autobus wyjeżdżając z zatoczki zrobił kolizję z samochodem i też kierow.autobusu tłumaczył się że ma pierszeństwo a mylił się), grzecznościowo można puścić autobus,ale kierowcy autobusów pchają się na chama nawet jak stoisz w połowie wysepki to wyjeżdża( bo większy to może) .Jeżdżą jak święte krowy.
a ja 5 lat temu jechalam awaryjnym tramwajem we wroclawiu. nawet tabliczke mial AWARYJNY. gibal sie na prawo i lewo, co chwila gaslo swiatlo. ale zabawa byla przednia. wspominam to jako najlepsza przejazdzka srodkiem komunikacji miejskiej :)
PANIE Rzeczniku, proszę podać te niby dokuczliwe kary naliczane przewoźnikom. To są śmiesznie małe krotności ceny wozokilometra. Prawda. Więc niech Pan poda kwoty tychże kar. Poza tym co to za kara gdy miasto karze miasto (ZKM ukarał TE), czyli pieniądze z lewej kieszeni przełożyliśmy do prawej. Śmiech na sali. Katastrofalny stan torowisk to jest przykład tzw. "działalności" TE. Przez 35 lat nie wyremontowano porządnie żadnego odcinka starych torowisk, a miasto płaci ogromne pieniadze dla TE (STAWKA ZA KILOMETR najwyższa w Polsce) a efektywność poniżej 30% (ilość przewiezionych pasażerów). Plecie Pan bajki i nie jast Pan w tym gorszy od poprzedniego dyrektora (Lechoslawa B.)
Jednym tramwajem jechalem ,tym "helmutem " gratem .Mam wrażenie ,że ten tramwaj ulegl poważnemu wypadkowi .Podcięte słupki wewnątrz pojazdu ,na styku łączeia szyba -ścianka tramwaju ,zabejcowane ,by "nie bylowidac " a;e farba odlazi .Jak takie cos dopuszczono do ruchu >
do ~ a co tam panie proszę podać tę cenę jak już taki obeznany jesteś,cenę wozokilometra,kary,i te ogromne kwoty jakie płaci miasto spółce TE, gdzie są te dane o efektywności proszę o jakis link do strony ,gdzie są takie newsy:)
czystość, to pikuś, to normalne, że zimą będzie ciężko utrzymać czystość, ale stan techniczny to co innego. Na święto zmarłych jechałem niestety autobusem, w którym oprawy okien były pordzewiałe a kawałki wystawały z pod plastiku i można było się o nie pokaleczyć. w autobusie był ścisk, który temu sprzyjał. sprawa stanu technicznego - najbardziej mnie razi autobus, za którym lecą kłęby czarnego dymu (wtryskiwacze leją, trzeba je oczywiście wymienić), ale to nic. Policja nie zwraca na to uwagi, powinni od razu zabierać dowód za takie coś. rekord pobił latem autobus, za którym jak jechałem w odległości15-20 metrów zachlapywał mi przednią szybę olejem i ropą... takie kłęby, że ciężko było go wyprzedzić ze względu na ograniczoną widoczność, a cały tył autobusu był dosłownie czarny! pasażerowie sami mogą wykonać telefon na 997 jeśli mają wątpliwości co do stanu technicznego pojazdu. w sprawach czystości (o ile to ma sens) powiadomić ZKM.
do ~ciekawski, cena kilometra na trasie dla TE przekracza 8,.. zł, Warszawa to trochę ponad 7 w Gańsku 6 z niewielką górką, Poznań podobnie. Cenę Elbląskich Tramwajów pobija tylko cena kilometra płacona dla Metro Warszawskie w Warszawie. Proszę poszukać samemu. Za jazdę tymi truchłami (Gt6 szt.16 z wiekiem powyżej 30 lat) zwanymi Tramwajami Elbląskimi z predkością oszalałego ślimaka i z pozostałymi parametrami powinna być wypłacana rekompensata wraz z dodatkiem za przejazd w warunkach szkodliwych. Panie ~ciekawski reszty proszę poszukać samemu. Roczny koszt tramwajów to ponad 10 mln.
a ja tak z innej beczki... ktoś porównywał wcześniej Elbląg do Wawy i Olsztyna, tylko zapomniał dodać że bilety są tam droższe (bo o tym że Wawa to stolica państwa, a Olsztyn to stolica województwa to pewnie wszyscy wiedzą :P); druga sprawa - cos jednak się dzieje w komunikacji w naszym mieście - czyli system karty miejskiej... więc może na miejscu będzie "cudze chwalicie, swego nie znacie"... co do tramwajów- pełna zgoda, bo najwyzszy czas na inwestycje ze strony miasta