Kiedyś zadzwoniłem do ALPA z pretensjami, bo na dworze -15 a w autobusie trochę cieplej bo -10. Powiedziałem temu panu co odebrał telefon że jeżdżę codziennie tym (podając nr autobusu , godzinę odjazdu i przystanek z którego on startuje) autobusem do pracy i sytuacja się nie zmienia. Na to on do mnie żebym mu podał nr pojazdu żeby mógł sprawdzić jaki to kierowca jechał! Jak myślicie, rzeczywiście jest idiotą czy tylko udawał?! A jakość świadczonych usług przez elbląskie firmy komunikacyjne jest rzeczywiście poza wszelką krytyką ,a bilety coraz droższe!!!
Dlaczego przez ul. Grunwaldzką nie przejeżdża żaden z tramwajów "ogórków"? Przecież to centrum miasta, a jak narazie to ludzie, którzy przyjeżdżają do Elbląga "gościnnie", czekając na tramwaj przy dworcu, uważają, że u nas tylko takie gruchoty jeżdżą jak te z linii 1, 2 czy 4.
święta racja syf w autobusach i tramwajach.Autobusy to powinni krokodyle sprawdzić takie szroty jeżdżą ąż strach do nich wejść,co do tramwaji nie mam zastrzeżeń.
Tu już nie chodzi tylko o niby \"reprezentacyjne\" funkcje tych nowych tramwajów, ale troskę o osoby niepełnosprawne. Długość trakcji wzdłuż al. Grunwaldzkiej, istotne z punktu widzenia także tych osób obiekty leżące w pobliżu (poczta przy placu dworcowym, dworce PKS i PKP, Agencja Pracy, Giełda, E.Leclerc, Market typu NOMI... sa to obiekty które występują tylko w tej dzielnicy i brak środka transportu jakim jest komunikacja MIEJSKA -tramwajowa a nie tylko wybiórczo-miejska jest totalnym nieporozumieniem. Tak nie wolno! Osoby pełnosprawne mają wiele możliwości by dostać się w te rejony a niepełnosprawnych traktuje się jak ludzi drugiej kategorii! To jest dyskryminacja i przestępstwo. Jakby nie było takiego taboru, to bym jeszcze zrozumiał, ale skoro jest to dlaczego tym ludziom wymierza się takie dodatkowe \"razy\"?! Czyżby zarządzający TK uważali że ci ludzie zajmują jakąś gorszą pozycję społeczną!? BARDZO TO PRZYKRE! To o czym tu piszę to obraz znieczulicy na którą wielu na co dzień mocno psioczy, a sami mając środki, możliwości i targety (POWSZECHNA komunikacja miejska) nic nie robią w kierunku poprawy tego stanu rzeczy. WSTYD! Sprawę planuję przedłożyć do wglądu i/lub rozpatrzenia zarządowi TE, Prezydentowi Miasta i w biurze podawczym Rady Miasta. Może coś dotrze do rozumu i serc odpowiedzialnych za taki fatalny stan rzeczy w Tramwajach Elbląskich. A tym bardziej przykre że trzeba się odwoływać do takich innych środków, gdzie sami powinni wyjść z taką inicjatywą.
Jakoś w poprzednim systemie działało wszystko,ale wtedy to byli dyrektorzy i kierownicy których można było potrząsnąć, teraz są preziowie nie do ruszenia bo podpisali KONTRAKTY.Trzeba przewietrzyć tych z nadania mocno przyspawanych do stołeczków i albo będą świadczyć usługi dla ludności /dla miasta / a jak nie to przyprowadzić uczciwą nieuwikłaną konkurencję
Czy ktoś kiedyś podał do publicznej wiadomości, jaka jest średnia wieku elbląskich autobusów i ich przebieg? Ile lat mają najstarsze pojazdy obsługujące trasy? Dotyczy to również tramwajów, zwłaszcza tych wycofanych z ruchu w Mainz, kupionych w czasach prez. Gintowta-Dziewiałtowskiego po cenach złomu? Dlaczego Olsztyn wymienił tabor na nowe scanie i solarisy, korzystając z pieniędzy Unii Europejskiej? Czy w Elblągu nie ma ludzi, którzy po te środki umieją sięgnąc? Kiedy ostatnio badano przebieg tras i usytuowanie przystanków pod kątem zadowolenia pasażerów, nie kierowców? Kto zatwierdza reklamy umieszczane na tramwajach pod kątem ich estetyki? Ilu radnych i urzędników korzystało z komunikacji miejskiej w ostatnim czasie? To na razie tyle;)
widzę że nikt z komentujących nie wystawil nosa poza granice Elbląga - zajrzyjcie do Gdańska albo Gdyni... we wspomnianym Olsztynie też nie jeżdżą same nowe autobusy. co do tramwajów to zgadzam się - czas na duże inwestycje nowe bimbaje, tylko że tramwaje zdaje się to własność miasta. a przy tak głośnych problemach z budżetem nikt nie wyda kasy na nowe ogórki :(
W Olsztynie jezdzi juz sporo nowych. A i te starsze są jak nowe. We wszystkich głosowe i wyswietlane komunikaty o przystankach i nastepnych przystankach. Zróznicowany tabor, sporo przegubowców ale tez i (nowych) mniejszych pojazdów. 36 linii, wiekszośc kursująca regularnie co 5-10 minut, uzupełnionych alternatywnymi busami korporacji OK. dwie linie nocne. Na większych przystankach świetlna informacja o przebiegu tras, komunikaty MPK. Nowe wiaty z aluminium. Cena 2,4 zł (1,2 zł ulg.) ale możliwe jest kupienie sieciówki na wszystkie linie. 96 zł - mies., są też 1, 3 i 15 dniowe. Pozdrowienia z Warmii.
Kiedyś zadzwoniłem do ALPA z pretensjami, bo na dworze -15 a w autobusie trochę cieplej bo -10. Powiedziałem temu panu co odebrał telefon że jeżdżę codziennie tym (podając nr autobusu , godzinę odjazdu i przystanek z którego on startuje) autobusem do pracy i sytuacja się nie zmienia. Na to on do mnie żebym mu podał nr pojazdu żeby mógł sprawdzić jaki to kierowca jechał! Jak myślicie, rzeczywiście jest idiotą czy tylko udawał?! A jakość świadczonych usług przez elbląskie firmy komunikacyjne jest rzeczywiście poza wszelką krytyką ,a bilety coraz droższe!!!
w niektórych autobusach to można nogę złamać, oko stracić, a jak dzwonisz że coś wystaje, to oni, że nie wystaje...
Dlaczego przez ul. Grunwaldzką nie przejeżdża żaden z tramwajów "ogórków"? Przecież to centrum miasta, a jak narazie to ludzie, którzy przyjeżdżają do Elbląga "gościnnie", czekając na tramwaj przy dworcu, uważają, że u nas tylko takie gruchoty jeżdżą jak te z linii 1, 2 czy 4.
święta racja syf w autobusach i tramwajach.Autobusy to powinni krokodyle sprawdzić takie szroty jeżdżą ąż strach do nich wejść,co do tramwaji nie mam zastrzeżeń.
Tu już nie chodzi tylko o niby \"reprezentacyjne\" funkcje tych nowych tramwajów, ale troskę o osoby niepełnosprawne. Długość trakcji wzdłuż al. Grunwaldzkiej, istotne z punktu widzenia także tych osób obiekty leżące w pobliżu (poczta przy placu dworcowym, dworce PKS i PKP, Agencja Pracy, Giełda, E.Leclerc, Market typu NOMI... sa to obiekty które występują tylko w tej dzielnicy i brak środka transportu jakim jest komunikacja MIEJSKA -tramwajowa a nie tylko wybiórczo-miejska jest totalnym nieporozumieniem. Tak nie wolno! Osoby pełnosprawne mają wiele możliwości by dostać się w te rejony a niepełnosprawnych traktuje się jak ludzi drugiej kategorii! To jest dyskryminacja i przestępstwo. Jakby nie było takiego taboru, to bym jeszcze zrozumiał, ale skoro jest to dlaczego tym ludziom wymierza się takie dodatkowe \"razy\"?! Czyżby zarządzający TK uważali że ci ludzie zajmują jakąś gorszą pozycję społeczną!? BARDZO TO PRZYKRE! To o czym tu piszę to obraz znieczulicy na którą wielu na co dzień mocno psioczy, a sami mając środki, możliwości i targety (POWSZECHNA komunikacja miejska) nic nie robią w kierunku poprawy tego stanu rzeczy. WSTYD! Sprawę planuję przedłożyć do wglądu i/lub rozpatrzenia zarządowi TE, Prezydentowi Miasta i w biurze podawczym Rady Miasta. Może coś dotrze do rozumu i serc odpowiedzialnych za taki fatalny stan rzeczy w Tramwajach Elbląskich. A tym bardziej przykre że trzeba się odwoływać do takich innych środków, gdzie sami powinni wyjść z taką inicjatywą.
Jakoś w poprzednim systemie działało wszystko,ale wtedy to byli dyrektorzy i kierownicy których można było potrząsnąć, teraz są preziowie nie do ruszenia bo podpisali KONTRAKTY.Trzeba przewietrzyć tych z nadania mocno przyspawanych do stołeczków i albo będą świadczyć usługi dla ludności /dla miasta / a jak nie to przyprowadzić uczciwą nieuwikłaną konkurencję
Czy ktoś kiedyś podał do publicznej wiadomości, jaka jest średnia wieku elbląskich autobusów i ich przebieg? Ile lat mają najstarsze pojazdy obsługujące trasy? Dotyczy to również tramwajów, zwłaszcza tych wycofanych z ruchu w Mainz, kupionych w czasach prez. Gintowta-Dziewiałtowskiego po cenach złomu? Dlaczego Olsztyn wymienił tabor na nowe scanie i solarisy, korzystając z pieniędzy Unii Europejskiej? Czy w Elblągu nie ma ludzi, którzy po te środki umieją sięgnąc? Kiedy ostatnio badano przebieg tras i usytuowanie przystanków pod kątem zadowolenia pasażerów, nie kierowców? Kto zatwierdza reklamy umieszczane na tramwajach pod kątem ich estetyki? Ilu radnych i urzędników korzystało z komunikacji miejskiej w ostatnim czasie? To na razie tyle;)
tak jest prawda
widzę że nikt z komentujących nie wystawil nosa poza granice Elbląga - zajrzyjcie do Gdańska albo Gdyni... we wspomnianym Olsztynie też nie jeżdżą same nowe autobusy. co do tramwajów to zgadzam się - czas na duże inwestycje nowe bimbaje, tylko że tramwaje zdaje się to własność miasta. a przy tak głośnych problemach z budżetem nikt nie wyda kasy na nowe ogórki :(
W Olsztynie jezdzi juz sporo nowych. A i te starsze są jak nowe. We wszystkich głosowe i wyswietlane komunikaty o przystankach i nastepnych przystankach. Zróznicowany tabor, sporo przegubowców ale tez i (nowych) mniejszych pojazdów. 36 linii, wiekszośc kursująca regularnie co 5-10 minut, uzupełnionych alternatywnymi busami korporacji OK. dwie linie nocne. Na większych przystankach świetlna informacja o przebiegu tras, komunikaty MPK. Nowe wiaty z aluminium. Cena 2,4 zł (1,2 zł ulg.) ale możliwe jest kupienie sieciówki na wszystkie linie. 96 zł - mies., są też 1, 3 i 15 dniowe. Pozdrowienia z Warmii.