A co tu szuka firma z olsztyna ,czy Elbląg nie ma firm budowlanych więcej. Jestem ciekaw jak będzie potraktowany ten zabytek.Kiedy powstanie obiecana fontanna na placu przed dworcem,chyba pora ją wybudować,kiedy znikną szpetne skupy,byle jakie sklepiki z otoczenia dworca.To ma być wizytówka Elbląga-dworzec i otoczenie....
czemu w planach remontu nie ma mowy o reaktywacji KOLEJOWEGO KOMISARIATU POLICJL, ktory istnial tam jeszcze w latach 90 tych . Bez ochrony dworzec po r4emoncie bedzie wygladał jak dziś za kilka lat , to maga być wrzucone pieniadze.
Przedłużcie ten podziemny tunel do placu dworcowego. Po co ludzie mieszkający za torami mają codziennie przechodzić przez budynek dworca, skoro mogli by z tunelu wyjść bezpośrednio na plac dworcowy?
Uważam, że przedłużenie tunelu to podstawowa rzecz jaką należałoby wykonać w trakcie remontu - dziwie się więc, że nikt o tym nie wspomina w powyższym artykule.
A ty Camel dziwisz się Marceli Szpak dziwi się światu. Wybudowanie tunelu to nie jest jak wypicie pół litra w trzech. To kosztuje nie 100 tys a znacznie więcej. Najpierw trzeba te pieniądze mieć. A potrzeb jest wiele. Wystarczy poczytać uwagi pod artykułami. Najlepiej zrobić wszystko zaraz i od razu.
"o kosztuje nie 100 tys a znacznie więcej. Najpierw trzeba te pieniądze mieć." O pieniądze to się nie martw. Słonina szasta milionami na lewo i prawo. Wydaje 4 mln na przeniesienie budynku z 12 lutego, ponad 14 mln na budowę ratusza staromiejskiego, kilkanaście milionów na Modrzewinę oraz na zegar słoneczny stojący w cieniu. Więc nie wciskaj mi tekstów że miasto nie ma kasy na przedłużenie tunelu o kilkanaście metrów.
a ja się pytam co to jest scyropian :))
A co tu szuka firma z olsztyna ,czy Elbląg nie ma firm budowlanych więcej. Jestem ciekaw jak będzie potraktowany ten zabytek.Kiedy powstanie obiecana fontanna na placu przed dworcem,chyba pora ją wybudować,kiedy znikną szpetne skupy,byle jakie sklepiki z otoczenia dworca.To ma być wizytówka Elbląga-dworzec i otoczenie....
czemu w planach remontu nie ma mowy o reaktywacji KOLEJOWEGO KOMISARIATU POLICJL, ktory istnial tam jeszcze w latach 90 tych . Bez ochrony dworzec po r4emoncie bedzie wygladał jak dziś za kilka lat , to maga być wrzucone pieniadze.
Przedłużcie ten podziemny tunel do placu dworcowego. Po co ludzie mieszkający za torami mają codziennie przechodzić przez budynek dworca, skoro mogli by z tunelu wyjść bezpośrednio na plac dworcowy?
A elewacja,jej kolor, to masakra:(
ale się czepiliście tego tunelu - a co wam szkodzi przejść przez budynek dworca, weście sie zastanówcie zanim głupoty zaczniecie gadac
Uważam, że przedłużenie tunelu to podstawowa rzecz jaką należałoby wykonać w trakcie remontu - dziwie się więc, że nikt o tym nie wspomina w powyższym artykule.
A ty Camel dziwisz się Marceli Szpak dziwi się światu. Wybudowanie tunelu to nie jest jak wypicie pół litra w trzech. To kosztuje nie 100 tys a znacznie więcej. Najpierw trzeba te pieniądze mieć. A potrzeb jest wiele. Wystarczy poczytać uwagi pod artykułami. Najlepiej zrobić wszystko zaraz i od razu.
"o kosztuje nie 100 tys a znacznie więcej. Najpierw trzeba te pieniądze mieć." O pieniądze to się nie martw. Słonina szasta milionami na lewo i prawo. Wydaje 4 mln na przeniesienie budynku z 12 lutego, ponad 14 mln na budowę ratusza staromiejskiego, kilkanaście milionów na Modrzewinę oraz na zegar słoneczny stojący w cieniu. Więc nie wciskaj mi tekstów że miasto nie ma kasy na przedłużenie tunelu o kilkanaście metrów.
do rrrrrrrrrrrrr. Widze ze masz kompleksy - a moze tobie tża przedłużyć i przy okazji pogrubić. Żona będzie zadowolona :))