Poniedziałek, 27.01.2025, Imieniny: Angela, Jan, Przybyslaw
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama
Elbląg » artykuły » artykuł z kategorii AKTUALNOŚCI

Konsorcjum firm z Dolnego Śląska stworzy Strategię Promocji Elbląga

08.09.2011, 12:44:02 Rozmiar tekstu: A A A
Konsorcjum firm z Dolnego Śląska stworzy Strategię Promocji Elbląga
fot. Rafał Kadłubowski

Znamy już wykonawcę Strategii Promocji Elbląga na lata 2012-2015. Dokument opracuje konsorcjum firm 2BA Agnieszka Nowak z Nysy i IPC Consulting Agnieszka Kotlińska z Wrocławia. Strategia kosztować będzie Miasto blisko 130 tys. zł. Ma być gotowa w styczniu przyszłego roku.

Przypomnijmy, że dopiero za drugim razem urzędnikom udało się wyłonić wykonawcę Strategii Promocji Elbląga. Pierwszy, ogłoszony w marcu przetarg, zakładał wydanie przez Miasto na jego realizację 100 tysięcy złotych. Zgłosiły się trzy firmy, ale ceny ich usług były zbyt wysokie. Urząd Miejski powtórzył więc postępowanie. W rozpisanym przetargu zapisano kilka nieznacznych zmian.

Zmianie uległy m.in. kryteria oceny ofert. Poprzednie kryterium to 80% cena, 20% czas realizacji. Obecnie cena stanowi 30% wagi, ilość źródeł, na których zostanie oparta strategia to 10%, ilość konsultacji społecznych – 30% oraz ilość pytań użytych w badaniu ilościowym dotyczącym wizerunku Elbląga przeprowadzonych na próbie ogólnopolskiej – 30%.

Tym razem na przetarg wpłynęły cztery oferty, od firm m.in. z Warszawy, Krakowa, Nysy i Wrocławia. Miasto jako najkorzystniejszą, wybrało ofertę konsorcjum firm: 2BA Agnieszka Nowak z Nysy i IPC Consulting Agnieszka Kotlińska z Wrocławia. Koszt oferty to 129 tys. 150 zł, co oznacza, że cena ta jest mniejsza o 20 tys. zł, od najniższej złożonej oferty podczas pierwszego przetargu.

- Umowa z konsorcjum, które opracuje Strategię Promocji Elbląga na lata 2012-2015 zostanie podpisana w drugiej połowie września – informuje Arkadiusz Kowalczyk, główny specjalista do spraw wizerunku miasta w Departamencie Komunikacji Społecznej. Urzędu Miejskiego. - Wykonawca po podpisaniu umowy będzie miał 120 dni na przygotowanie finalnego dokumentu, czyli Strategia zostanie opracowana najpóźniej do końca stycznia 2012 roku.

Podczas prac nad Strategią przeprowadzone zostaną konsultacje klasyczne, czyli otwarte oraz spotkania z przedstawicielami środowisk pozarządowych, biznesu, kultury, samorządu, sportu itp., jak i konsultacje indywidualne. Partner konsorcjum – firma IPC Consulting już rozpoczęła poszukiwania koordynatorów z własną siatką ankieterską do przeprowadzania badań ilościowych i jakościowych.

Rafał Kadłubowski
Wyślij wiadomość do autora tekstu

Oceń tekst:

Ocen: 15

%40.0 %60.0


Komentarze do artykułu (39)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    +15
    ~ fa
    Czwartek, 08.09

    Od kiedy w ratuszu zasiada Jaś Fasola to wydzialy zmieniły się w Departamenty a dwie osoby prowadzące działalność gospodarczą to Konsorcjum - prawda że pięknie brzmi?

  2. 2
    +2
    ~ nom
    Czwartek, 08.09

    Wydaje się, że firma 2ba tworzyła lub współtworzyła strategie marketingu turystycznego dla takich miast jak Sopot, Ustka i Szklarska Poręba. Możemy więc mieć nadzieję, że przy Elbląg będzie mieć fachowo opracowaną strategię

  3. 3
    --3
    ~ ach
    Czwartek, 08.09

    Kasa na Śląsk, Podatki do Nysy

  4. 4
    +4
    ~ uch
    Czwartek, 08.09

    2BA Agnieszka Nowak- firma jednoosobowa- genialne ;-) pieniążki z rączki do rączki za opracowanie papierków z wytycznymi "odgórnymi";-)

  5. 5
    --6
    ~ elblążanin
    Czwartek, 08.09

    Wypada po 1 tys. zł. na mieszkańca bo 130.000 mieszk. = 130.000 zł.

  6. 6
    +15
    ~ ooo
    Czwartek, 08.09

    @elblążanin- po 1 zł. Kłopoty w szkole? ;-)

  7. 7
    +11
    ~ 000
    Czwartek, 08.09

    @fa- Zaje..... ste ;-) Fasoli wydaje się, ze jesteśmy tak prymitywnie, że każdy PR-owy kit łykniemy ...

  8. 8
    +3
    ~ eg
    Czwartek, 08.09

    na śląsku stworzyli coś jak dolinę krzemową- klaster lotniczy produkujący polskie samoloty- gdyby coś dla Eg się udało takiego wykombinować to jestem za!

  9. 9
    +21
    ~ TUBYLEC 1
    Czwartek, 08.09

    A warto sobie czasami poczytac zapowiedzi wyborcze PO prezydenta Nowaka, zanim on jeszcze nim został... Ach, czegóż on nie zrobi dla miasta. Cywilizacyjnie wprowadzi je w XXI wiek, otoczy opieką każde miejsce pracy kazdego elblążanina, zbuduje aquapark, bo - jak mówił - rok temu nie może patrzec na kilometrowe kolejki po karnety, itp, itd. Tymczasem zamiast aquaparku mielismy zamkniete po trzech tygodniach od otwarcia kąpielisko i praktycznie żadnej mozliwości aby sie wykąpac. Teraz mamy kolejny kiks z parkometrami, od 9 do 19 a nawet 20.00, parkometrami ustawionymi w błocie lub na podwórkach u ludzi, cenami z sufitu i zasadami opracowanymi przez kogos na haju. A kto pamieta, jakie były jaja z organizacja ruchu na skrzyżowaniu koło ratusza i na Hetmanskiej / Nitchmanna? Kto jeszcze uważa, ze miastem rzadzą fachowcy oraz pasjonaci? Sa tacy? Aha, te kilka osób, rodzinnie lub etatowo związane z panem PO. Ale chyba i tu zaczyna powoli docierac, ze nie ma co sie dalej łudzic, tylko traktowac Urząd Miejski jako odskocznie gdzies dalej. To sie moze juz dlugo nie utrzymac. Na bajerowaniu nikt dlaeko nigdy nie zajechał, tylko do czasu...

  10. 10
    0
    ~ papi
    Czwartek, 08.09

    co to za bzdury chyba po ukiladzie poszlo w budzecie miasta jest za duzo piniedzy piekne rzady panie nowaczyk

Redakcja serwisu info.elblag.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.


Regulamin komentowania artykułów w serwisie info.elblag.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie info.elblag.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentujący umieszczając treści sprzeczne z prawem musi liczyć się, że może ponieść odpowiedzialność karną lub cywilną.
  2. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  3. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  4. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  5. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  6. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  7. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy, komentarze (lub ich części) należy usunąć i dokona tego w możliwie jak najszybszym czasie.


Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2025 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


0.82451200485229