Poniedziałek, 27.01.2025, Imieniny: Angela, Jan, Przybyslaw
Nie masz konta? Zarejestruj się »
zdjęcia
filmy
baza firm
reklama

Komentarze do artykułu (39)

Dodaj nowy komentarz

  1. 1
    --1
    ~ spr
    Czwartek, 08.09

    http://www.eprawnik.org/ipc_consulting_agnieszka_kotlinska_44288.html

  2. 2
    0
    ~ spr2
    Czwartek, 08.09

    http://www.goldenline.pl/agnieszka-kotlinska

  3. 3
    +6
    ~ tchórzofretka
    Czwartek, 08.09

    Po co nam wydawca z branży zoologicznej ,czy to są jakieś jaja??Co tu się wyprawia

  4. 4
    +3
    ~ ukyuk
    Czwartek, 08.09

    A kiedy w końcu zostanie zaprojektowane logo miasta? Nawet o wiele mniejszy Słupsk, Sopot oraz Malbork ma już od dawna swoje logo

  5. 5
    +13
    ~ olo
    Czwartek, 08.09

    @ukyuk- najpierw strategia promocji opracowana przez firmę "krzak" za 130.000 zł, czyli klasyczna papierologia oparta na analizie akademickiej za frico (pewnie przez studentów UW), a za logo i księgę znaku, wizerunkową oraz tożsamości następne 250.000 z budżetu pewnie na rok 2012 - tym razem koledzy z jakiegoś innego miasto. Czyli zero spójności, zero działań pro MARKA ELBLĄG, tylko wyciąganie kasiorki.... BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ...

  6. 6
    +4
    ~ ale
    Czwartek, 08.09

    No, nie wiem czy to jest właściwy wybór. Nie widać efektów i rezultatów. Teoria i jeszcze raz teoria. http://www.2ba.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=35

  7. 7
    0
    ~ ale
    Czwartek, 08.09

    Panie po filologii to zapewne ładnie napiszą. Zastosują schematy kopiuj, wklej i co to wyjdzie?.

  8. 8
    +7
    ~ kupik
    Czwartek, 08.09

    Firma:Pet Media Sp z o.o. (od 2006-10) Stanowisko:Customer Relations ManagerObowiązki:-obsługa klienta biznesowego na krajowym oraz międzynarodowym rynku artykułów i usług dla zwierząt towarzyszących -pozyskiwanie nowych klientów -uczestnictwo w targach branżowych -budowanie marki Pet Marketu -praca nad materiałami reklamowymi Pet Media

  9. 9
    +1
    ~ wyborca1
    Piątek, 09.09

    A na choinkę strategię pisał Sopot jak od przedwojny wszyscy tam jeździli i kasę zostawiali, do tego Szklarska chyba mało atrakcyjna w zimie bo brak miejsc noclegowych. To jest jak ISO wsyscy muszą mieć, choć 60 % niepotrzebne

  10. 10
    0
    ~ Panor
    Piątek, 09.09

    Przekopali by mierzeję i promować miasta nie było by trzeba aż tak bardzo ... z resztą sami widzicie ludzie Elbląg powoli staje się martwym miastem .

Właścicielem serwisu info.elblag.pl jest Agencja Reklamowa GABO

Copyright © 2004-2025 Elbląski Dziennik Internetowy. Wszystkie prawa zastrzeżone.


1.049252986908