@ukyuk- najpierw strategia promocji opracowana przez firmę "krzak" za 130.000 zł, czyli klasyczna papierologia oparta na analizie akademickiej za frico (pewnie przez studentów UW), a za logo i księgę znaku, wizerunkową oraz tożsamości następne 250.000 z budżetu pewnie na rok 2012 - tym razem koledzy z jakiegoś innego miasto. Czyli zero spójności, zero działań pro MARKA ELBLĄG, tylko wyciąganie kasiorki.... BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ...
No, nie wiem czy to jest właściwy wybór. Nie widać efektów i rezultatów. Teoria i jeszcze raz teoria.
http://www.2ba.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=35
Firma:Pet Media Sp z o.o. (od 2006-10) Stanowisko:Customer Relations ManagerObowiązki:-obsługa klienta biznesowego na krajowym oraz
międzynarodowym rynku artykułów i usług dla zwierząt
towarzyszących
-pozyskiwanie nowych klientów
-uczestnictwo w targach branżowych
-budowanie marki Pet Marketu
-praca nad materiałami reklamowymi Pet Media
A na choinkę strategię pisał Sopot jak od przedwojny wszyscy tam jeździli i kasę zostawiali, do tego Szklarska chyba mało atrakcyjna w zimie bo brak miejsc noclegowych. To jest jak ISO wsyscy muszą mieć, choć 60 % niepotrzebne
http://www.eprawnik.org/ipc_consulting_agnieszka_kotlinska_44288.html
http://www.goldenline.pl/agnieszka-kotlinska
Po co nam wydawca z branży zoologicznej ,czy to są jakieś jaja??Co tu się wyprawia
A kiedy w końcu zostanie zaprojektowane logo miasta? Nawet o wiele mniejszy Słupsk, Sopot oraz Malbork ma już od dawna swoje logo
@ukyuk- najpierw strategia promocji opracowana przez firmę "krzak" za 130.000 zł, czyli klasyczna papierologia oparta na analizie akademickiej za frico (pewnie przez studentów UW), a za logo i księgę znaku, wizerunkową oraz tożsamości następne 250.000 z budżetu pewnie na rok 2012 - tym razem koledzy z jakiegoś innego miasto. Czyli zero spójności, zero działań pro MARKA ELBLĄG, tylko wyciąganie kasiorki.... BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ...
No, nie wiem czy to jest właściwy wybór. Nie widać efektów i rezultatów. Teoria i jeszcze raz teoria. http://www.2ba.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=73&Itemid=35
Panie po filologii to zapewne ładnie napiszą. Zastosują schematy kopiuj, wklej i co to wyjdzie?.
Firma:Pet Media Sp z o.o. (od 2006-10) Stanowisko:Customer Relations ManagerObowiązki:-obsługa klienta biznesowego na krajowym oraz międzynarodowym rynku artykułów i usług dla zwierząt towarzyszących -pozyskiwanie nowych klientów -uczestnictwo w targach branżowych -budowanie marki Pet Marketu -praca nad materiałami reklamowymi Pet Media
A na choinkę strategię pisał Sopot jak od przedwojny wszyscy tam jeździli i kasę zostawiali, do tego Szklarska chyba mało atrakcyjna w zimie bo brak miejsc noclegowych. To jest jak ISO wsyscy muszą mieć, choć 60 % niepotrzebne
Przekopali by mierzeję i promować miasta nie było by trzeba aż tak bardzo ... z resztą sami widzicie ludzie Elbląg powoli staje się martwym miastem .