Spirit International Poland – firma realizująca inwestycję centrum handlu, mody i rozrywki Galeria Rapsodia, które powstać ma pod Elblągiem – rozwija współpracę sponsorską z elbląską Olimpią. Inwestor przedłużył kontrakt z piłkarską reprezentacją Elbląga na kolejne miesiące. Logotyp Rapsodii na żółto-biało-niebieskich koszulkach pojawi się już drugi sezon z rzędu. Wartość kontraktu nie została ujawniona.
Władze spółki Spirit International Poland – zadowolone z pozytywnych efektów półrocznej współpracy z drugoligową Olimpią – bez wahania podjęły decyzję o przedłużeniu kontraktu.
Spirit International jest otwarty na kooperację z lokalnymi przedsiębiorcami i deklaruje chęć zaangażowania w regionie. Za pośrednictwem podejmowanych inicjatyw ma nadzieję aktywnie uczestniczyć w życiu mieszkańców gminy Elbląg. Sponsoring sportowy lokalnej drużyny piłkarskiej jest pierwszym z działań planowanych w ramach społecznych inicjatyw firmy w regionie.
- Chcemy aktywnie reagować na potrzeby lokalnej społeczności oraz istnieć w regionie nie tylko jako wykonawca pierwszego w Elblągu centrum handlowego z prawdziwego zdarzenia, ale także jako firma, która będzie zaangażowana we wsparcie rozwoju gminy. Nasza inwestycja – galeria Rapsodia – zapewni około 1200 nowych miejsc pracy. Stworzymy węzeł komunikacyjny w bezpośredniej okolicy. Deklarujemy również pomoc finansową dla gminy w kwestii polepszenia komunikacji drogowej w sąsiedztwie” – mówi John Donnelly, dyrektor zarządzający Spirit International Poland.
Z podpisania umowy zadowolona jest również i Olimpia, która liczy, że po wybudowaniu Rapsodii współpraca między klubem, a spółką będzie się dalej rozwijać oraz przynosić pozytywne efekty zarówno dla inwestora, jak i dla klubu oraz kibiców. Olimpia Elbląg pierwszy oficjalny mecz sezonu w nowym składzie ma już za sobą. Od połowy sierpnia drużyna będzie walczyć w rozgrywkach o Puchar Polski.
- Bardzo się cieszę, że umowa sponsorska Olimpii Elbląg z marką Rapsodia będzie kontynuowana” – informuje Łukasz Konończuk, prezes Olimpii Elbląg – „Uważam, że dla obu stron to bardzo dobra informacja. Rapsodia to w poprzednim półroczu jeden z ważniejszych sponsorów naszej drużyny.
Długo wyczekiwana budowa centrum handlowego Rapsodia w Gronowie Górnym ruszyć ma w 2011 roku. Więcej na ten temat można przeczytać w artykule: Jest szansa na „Rapsodię”?
A co ze Specjalem który był od zawsze sponsorem Olimpii ???